Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2002, 11:53
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Ik wil niet iemand in elkaar gaan slaan en dit heeft ook niks met seks te maken (qua antwoord op vraag dan).

Maar bij jongens doet het in ieder geval ontzettend als er een grote lading kinetische energie wordt losgelaten op de ballen. (slaan of trappen dus)

Is dit ook zo bij kruis (dus waarschijnlijk clitoris) en/of borsten bij meisjes? - voornamelijk nieuwsgierigheid ...en ik wil weten waar ik wel/niet moet slaan/trappen als er iets van gevecht is (in ene geval wil je haar (/hem) niet teveel pijn doen en in andere geval wel...) - maar tis voornamelijk nieuwsgierigheid
Oud 26-04-2002, 12:50
smurfje
smurfje is offline
bij meisjes doet het lang niet zoveel pijn als bij jongens als ze geslagen/geschopt of whatever worden bij hun vagina....borsten doen wel heel erg veel pijn...
enne, als je een meisje echt heeeel hard in d'r buik slaat, kun je d'r onvruchtbaar maken, dussss, pas daar maar mee op!!!
liefs, smurfje
Oud 26-04-2002, 12:51
snoopy
snoopy is offline
nou, ik heb een mannenfiets, en toen de ketting eraf kwam, en ik met m'n kruis op de stang kwam, deed dat behoorlijk veel pijn!!! En als iemand onvriendelijk met m'n borsten omgaat, doet dat idd ook best wel pijn. (vooral knijpen in tepels, o.i.d. => niet dat ik dat zo vaak doe, ofzow... )
Oud 26-04-2002, 12:59
Rerisen Phoenix
Ik heb het niet over knijpen enzo... gewoon over slaan.

Maar onvruchtbaar maken dat lijkt me echt wel een héél harde klap vereisen (kan je beter ergens op mikken - kan je beter wat hoger mikken (maag))

maar ik ben niet een aantal slechte dingen aan't plannen ofzo hoor... gewoon nieuwsgierig.
Oud 26-04-2002, 13:13
Missy_shy
Missy_shy is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
Ik heb het niet over knijpen enzo... gewoon over slaan.

Maar onvruchtbaar maken dat lijkt me echt wel een héél harde klap vereisen (kan je beter ergens op mikken - kan je beter wat hoger mikken (maag))

maar ik ben niet een aantal slechte dingen aan't plannen ofzo hoor... gewoon nieuwsgierig.
nou als er inwendige bloeding komt dan kan een vrouw onvruchtbaar worden (ja door nog wel meer dingen) en je kan dat al heel snel hebben ik was van me fiets gevallen en toen had ik het.....maar ja als je snel gehlopen wordt is er niks aan de hand
Oud 26-04-2002, 13:37
Sciza
Sciza is offline
Tuurlijk doet het zeer als je op je kruis dondert, maar niet zoals bij jongens...

Als je in iemand buik stompt doet dat behoorlijk pijn... hmm... verder natuurlijk de borsten, maar moet je wel hard meppen of knijpen.

Verder niet echt ergens uitmate pijnlijk (ja, als je me keihard voor mijn schenen gaat trappen doet dat ook pijn, maar spreekt voorzich he).
Oud 26-04-2002, 18:03
Rerisen Phoenix
dus borsten zijn niet -super- sensitive.

Nja, als ik op stang van fiets donder dan kom ik daarmee meestal niet op terecht met ballen. Meestal gewoon met penis. - het is nog niet prettig... maar het zijn de ballen die echt zeer doen.
Oud 26-04-2002, 18:18
*mystery*
*mystery* is offline
zo! als iemand mij op me tieten slaat doet dat dus echt heel erg veel pijn... Dat brand! en ik voel het nog daaaaaaaaaaagen later... maar goed, niemand kan mij nu meer slaan, want ik zit nu alweer een tijdje op boksen... so don't mess with me...
Oud 26-04-2002, 19:02
Verwijderd
borsten en kruis.....

Maar bij mij doen iets te ruwe aanrakingen sowieso al veel pijn dusseh tsjah....
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 19:08
Rerisen Phoenix
k... komt er dus op neer dat

mannen hebben 1 erg pijnlijke plaats

vrouwen hebben 2 erg pijnlijke plaatsen, elk zegmaar 60% tot 100% van de pijn van pijnlijke plaats mannen

weetikdat (kan wel beleefd zijn)
Oud 26-04-2002, 19:17
Rerisen Phoenix
he w8, ik kan me er iets bij voorstellen ja.

ik controleerde net (met in achterhoofd dat volgens iets (kweeniemeerwat) mannen en vrouwen tepels even gevoelig zijn)
maar als ik in mijn tepel(erg klein dus, maar wel aanwezig) knijp doet het veel meer pijn dan als ik op willekeurige andere plaats knijp (nog niet zoveel pijn dat ik er ondersteboven van lig)

en ik geloof btw niet in even-gevoelig. al eens eerder onderzoekjes naar gedaan - maar wel WAT overeenkomsten
Oud 26-04-2002, 21:50
Verwijderd
Jah, dat hardere stukje in je borsten (klieren, toch?), als je daarop knalt of een ram krijgt dan doet het me toch zeer

Verder niet echt bijzonder gevoelige plekken, kruis doet wel zeer omdat je met het bot op de stang knalt, zeg maar net zoiets als je scheenbeen stoten (dat doet ook zo verdomde zeer, en ik krijg het altijd weer voor elkaar )
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 06:00
Rerisen Phoenix
Volgens zusje deed het ook pijn toen ze met blote voeten op mijn mountainbike sprong en keihard begon te trappen - tja... ze moet zelf eerst naar de trappers kijken of er niet metalen uitsteeksels op zitten

ow... maar dat had bij mij ook zeer gedaan dus doet dat er niet toe
Oud 05-05-2002, 19:05
kippebil
kippebil is offline
als ge een elleboogstoot tegen ou borsten krijgt is da idd ni alles !!! djees
ma als ge een neige kniestoot tegen uw dij krijgt van uw broer die neig woest is, doet da ook fameus zeer !!! kheb er dan ook een blauwe plek met een diameter van zeker 4 cm aan over gehouden

xxx kim
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 19:49
Paige
Paige is offline
* Middenrif..(net onder je borsten dus)
* Achterkant van knie..
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 10:04
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
middenrif en nieren zijn de venijnigste plekken. Dan sta je effe adem te happen. Verder dat stukje waar je sleutelbeenderen bij elkaar komen en waar je borstbeen begint, als je dat breekt ben je binnen 5 minuten dood.

Ben een fervent moshpit ganger, dus je wordt wel eens op zulke plekken geraakt op een concert
Oud 09-05-2002, 17:51
Talon
Talon is offline
Citaat:
smurfje schreef:

enne, als je een meisje echt heeeel hard in d'r buik slaat, kun je d'r onvruchtbaar maken, dussss, pas daar maar mee op!!!
liefs, smurfje
oeps...
Oud 09-05-2002, 19:21
Mark
Mark is offline
Ik werd eens een keer in mijn kruis getrapt en ik kreeg geen adem meer, later liep ik helemaal wit aan. Ik werd misselijk. En een dag later wist ik niet meer wat er gebeurd was die middag, na de ochtend dat het gebeurd was, een black-out dus.

En bij vrouwen moet je zeker oppassen als je die in de buik raakt. Bij mannen als je ze in het kruis schopt, allebij onvruchtbaar.

Dus pas een beetje op!

Snow
Oud 09-05-2002, 20:04
wipneusje
wipneusje is offline
borsten auw!
vooral ik als ik ongesteld moet worden en dan bam nee is erger dan een trap in het kruis
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten