![]() |
|
Tuurlijk doet het zeer als je op je kruis dondert, maar niet zoals bij jongens...
Als je in iemand buik stompt doet dat behoorlijk pijn... hmm... verder natuurlijk de borsten, maar moet je wel hard meppen of knijpen. Verder niet echt ergens uitmate pijnlijk (ja, als je me keihard voor mijn schenen gaat trappen doet dat ook pijn, maar spreekt voorzich he).
|
dus borsten zijn niet -super- sensitive.
Nja, als ik op stang van fiets donder dan kom ik daarmee meestal niet op terecht met ballen. Meestal gewoon met penis. - het is nog niet prettig... maar het zijn de ballen die echt zeer doen.
|
zo! als iemand mij op me tieten slaat doet dat dus echt heel erg veel pijn... Dat brand! en ik voel het nog daaaaaaaaaaagen later... maar goed, niemand kan mij nu meer slaan, want ik zit nu alweer een tijdje op boksen... so don't mess with me...
![]() ![]() ![]()
|
he w8, ik kan me er iets bij voorstellen ja.
ik controleerde net (met in achterhoofd dat volgens iets (kweeniemeerwat) mannen en vrouwen tepels even gevoelig zijn) maar als ik in mijn tepel(erg klein dus, maar wel aanwezig) knijp doet het veel meer pijn dan als ik op willekeurige andere plaats knijp (nog niet zoveel pijn dat ik er ondersteboven van lig) en ik geloof btw niet in even-gevoelig. al eens eerder onderzoekjes naar gedaan - maar wel WAT overeenkomsten
|
Verwijderd
|
Jah, dat hardere stukje in je borsten (klieren, toch?), als je daarop knalt of een ram krijgt dan doet het me toch zeer
![]() Verder niet echt bijzonder gevoelige plekken, kruis doet wel zeer omdat je met het bot op de stang knalt, zeg maar net zoiets als je scheenbeen stoten (dat doet ook zo verdomde zeer, en ik krijg het altijd weer voor elkaar ![]() ![]() |
![]() |
|
Volgens zusje deed het ook pijn toen ze met blote voeten op mijn mountainbike sprong en keihard begon te trappen
![]() ![]() ow... maar dat had bij mij ook zeer gedaan dus doet dat er niet toe ![]()
|
![]() |
middenrif en nieren zijn de venijnigste plekken. Dan sta je effe adem te happen. Verder dat stukje waar je sleutelbeenderen bij elkaar komen en waar je borstbeen begint, als je dat breekt ben je binnen 5 minuten dood.
Ben een fervent moshpit ganger, dus je wordt wel eens op zulke plekken geraakt op een concert ![]()
||
Citaat:
|
Ik werd eens een keer in mijn kruis getrapt en ik kreeg geen adem meer, later liep ik helemaal wit aan. Ik werd misselijk. En een dag later wist ik niet meer wat er gebeurd was die middag, na de ochtend dat het gebeurd was, een black-out dus.
En bij vrouwen moet je zeker oppassen als je die in de buik raakt. Bij mannen als je ze in het kruis schopt, allebij onvruchtbaar. Dus pas een beetje op! Snow ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |