Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2003, 15:07
kaasaanfiets
kaasaanfiets is offline
hallo ik ben net nieuw hier en heb meteen ff een vraagje
wat is het verschil tussen een gba en een gba sp (behalve de vorm en de prijs)

verder wil ik ergens een 2e hands gba kopen moet ik ook nog ergens op letten?

en ik denk dat ik maar gewoon voor de gba ga die lijkt me wat lekkerder in de hand liggen

zijn hier ook nog mensen met een gba/sp?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-08-2003, 15:15
alcadar
alcadar is offline
het verschil is heb ze;f een gba sp bij de sp zit ingebouwde shermverlichting echt heel handig geloof me en in de sp zit een accu dus geen baterijen of oplaadbare baterijen scheelt erg in de kosten en je krijgt bij de sp gelijk een adapter er bij en dat is ook gelijk de oplaader van accu alle oude spellen van gameboy kunnen er ook op .

gr steven
Oud 26-08-2003, 15:17
Verwijderd
GBA vind ik niet fijn, echt een min punt dat er geen licht bij het scherm zit en de vorm vind ik echt lelijk. Daarnaast vind ik hem niet fijn spelen.

GBA SP vind ik super mooi, lekker recht en klein. Licht is een groot voordeel, batterij ook. Daarnaast vind ik hem onwijs lekker spelen, veel fijner dan de gewone GBA.

Bekijk ze eens in de winkel, in sommige winkels kan je ze allebei vasthouden (aan zo'n rek) en een beetje meespelen. Weeg alle voor- en nadelen af. Als ik jou was, zou ik gaan voor de SP...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 15:49
marlies
marlies is offline
hebben ze nu wel bij de SP een aansluiting voor de koptelefoon? Want die waren ze toch eerst vergeten?
Oud 26-08-2003, 16:05
Hellracer
Hellracer is offline
Nee hoor je moet er zo'n stekkertje bijkopen. Je kunt als het goed is een pakettje kopen voor 9 euro met een aansluiting voor koptelefoon, een tasje voor je sp en doosjes voor voor je spellen.
Oud 26-08-2003, 16:59
reuffneck32
reuffneck32 is offline
ja, das volgens mij zoon third-party merk....en dat vind ik meestal behoorlijk kut, zit nooit goed vast enzo
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 17:45
kaasaanfiets
kaasaanfiets is offline
ok thx

het lijkt me toch echt niet lekker spelen zoon 4kant ding in de handen
maarja die sp is ook weer een sukje duurder...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 18:16
reuffneck32
reuffneck32 is offline
eeuhmm...als ik jou was zou ik WEL de sp kopen, nooit gekloot met te weinig licht door het lampje, nooit gekloot met geen batterijen in je huis, omdat er een accutje inzit.....je kan veeel makkelijker buiten gamen, en hij houd nog best lekker vast hoor
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 23:59
S
S is offline
Citaat:
alcadar schreef op 26-08-2003 @ 16:15:
het verschil is heb ze;f een gba sp bij de sp zit ingebouwde shermverlichting echt heel handig geloof me en in de sp zit een accu dus geen baterijen of oplaadbare baterijen scheelt erg in de kosten en je krijgt bij de sp gelijk een adapter er bij en dat is ook gelijk de oplaader van accu alle oude spellen van gameboy kunnen er ook op .

gr steven
Punctuatie.

Ga voor de GBA SP. De verlichting is echt een uitkomst, dat ze dat niet in de eerste hebben gedaan snap ik tuurlijk wel (geld, nu verkoopt de GBA nog steeds hard) maar vind ik niet echt handig.

De accu is een goede accu, zorg ervoor dat je 'em de eerste keer ontlaadt (aanzetten), dan voor 16 uur (of langer) oplaadt en dan gewoon ermee speelt totdat de accu leeg is. Dan voor 4 uur opladen.

Er zit 2 jaar garantie op, behalve op het beeldscherm.

Geen aansluiting voor koptelefoon aanwezig, daarvoor moet je een kabeltje kopen.

Doordat hij dichtklapbaar is, beschadigd het beeldscherm niet (let wel op je sleutels in je zak) en past hij helemaal in je achterzak .

Echt, laat die 34,99 euro verschil geen struikelblok zijn, je krijgt er zóveel voordeel voor terug.

En met dat vierkante valt mee. Je krijgt bij allebei de GBA's kramp na een tijd, hoe je ook speelt, met welke je ook speelt . Hij houdt gewoon goed vast.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 00:00
S
S is offline
Citaat:
Hellracer schreef op 26-08-2003 @ 17:05:
Nee hoor je moet er zo'n stekkertje bijkopen. Je kunt als het goed is een pakettje kopen voor 9 euro met een aansluiting voor koptelefoon, een tasje voor je sp en doosjes voor voor je spellen.
Draxter Action Kit SP, € 9,99 .

4 doosjes, tasje voor de GBA, koptelefoon, kabeltje en link-cable.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 11:04
Verwijderd
*even klagen*

Ik vind het wel errug stom dat er bij de spelletjes geen doosjes meer zitten, die moet je dus los kopen. Afzetters
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 14:58
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 27-08-2003 @ 12:04:
*even klagen*

Ik vind het wel errug stom dat er bij de spelletjes geen doosjes meer zitten, die moet je dus los kopen. Afzetters
*klaagt mee*

Maar goed ze hebben allebij hun voor en nadelen, dat met je zelf afwegen. Ik heb zelf een gewone, die had ik voor de sp uitkwam en ik vind het een beetje zonde om zoveel geld uit te geven voor een lampje en een lythium batterij. (Dat inklapbare is wel handig als bescherming van je scherm, maar inklapbaar betekent ook makkelijker afbreken) Ik hou het bij mijn gewone gba en als er een nieuwe komt waarmee je alleen de nieuwe spellen kan spelen ga ik die wel halen.
Oud 27-08-2003, 17:20
S
S is offline
Citaat:
Ieke schreef op 27-08-2003 @ 15:58:
maar inklapbaar betekent ook makkelijker afbreken
Wtf doe jij met zo'n GameBoy?

Breekt als je er een beetje normaal mee omgaat écht níet.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 17:43
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
S schreef op 27-08-2003 @ 18:20:
Wtf doe jij met zo'n GameBoy?

Breekt als je er een beetje normaal mee omgaat écht níet.
Is me ook niet gebeurt... Ik heb maar een gewone gba. Maar je ziet het ook bij die inklapbare telefoons. Die gaan vaak ook kapot.
Oud 27-08-2003, 19:03
BendeBen
BendeBen is offline
echt
de sp is beter, voor dat beetje meer geld hoef je t niet te laten

+ ik weet niet hoe t zit met het scherm van de sp
maar die van de gba is vrij slap
batt viel uit ik had een tijd niet gesaved, ik boos, pleur m op mn bed en geef er een mep op, hoppa scherm kapot :/
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 20:55
Less Than Jake
Less Than Jake is offline
ik zou cker voor de sp ghaan..
ik had al best vroeg zon Gba met n paar vrienden en een paar van die vrienden hebben m verkocht en er een sp van gekocht.
ik moet zeggen dat zon sp veel maar dan ook veel fijner speelt.

+ het scherm beschadigt niet
+ er zit ingebouwd ligt in het scherm
+ je krijgt veel minder last van je poten..
Reageren

Regels voor berichten