Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik denk zo'n beetje de goedkoopste kleren die ik heb. Een zwarte trainingsbroek totaal zonder merk en een tshirt dat ik een keer heb gekregen bij een gameswinkel ofzo, mijn schoenen kostte 11 gulden.
lol, zo loop ik er dus gewoonlijk NIET bij ![]()
|
Ik heb zelf niet echt gym meer .. af en toe eens een college erover. Maar als ik zelf een gymles geef in mn stage dan draag ik sportschoenen, een lekkerzittende sportief uitziende lange, grijze broek en een truitje. Ohja en meestal hangt er een fluitje en een stopwatch om mn nek.
|
Een korte broek van een paar jaar oud van de V&D. Een shirtje uit mijn collectie : redelijke sportieve shirtjes die niet leuk genoeg zijn voor gewoon.
Als het koud is een trainingsbroek van de H&M. Gympies van de Vogele ![]() Ik ben low-budget gymmer ![]()
|
![]() |
Ut is hier altijd warm en daarom doe ik lekker een boardshort aan met een wijd shirt waait ut lekker door.
Maar als het weer es de " tijd van de maand is" om zo maar te zegge, lopen veel meiden in een spijkerbroek een lange nog wel, mijn vraag WAAROM?????????????????? weet iemand ut? Sun |
![]() |
|
Eerst had ik altijd zo'n fietsbroekje, dat eerst blauw was, maar naderhand enigszins verkleurd en bijna wit
Toen besloot ik maar een lange broek te kopen En het eerste t-shirt dat ik tegen kwam als ik 's ochtends mn gymtas inpakte Ohja, en de goedkoopste sportschoenen die er te krijgen waren, officieel een paar voor buiten en een paar voor binnen, maar na een keer met de binnen schoenen buiten gegymd te hebben twee paar die geschikt waren voor binnen en buiten Ik had trouwens nog nooit eerder gehoord van schoolgymkleding
||
![]() |
Citaat:
|
Bij mij verschilt het:
of: beige t-shirt van Umbro met een zwart fietsbroekje en Asics schoenen of: lichtblauw t-shirt met een donkerblauw fietsbroekje en Asics schoenen of: lichtblauw hemdje zonder mouwen met donkerblauwe korte broek met Asics schoenen. Bij ons was het t-shirt met schoollogo alleen in de 1e, 2e en 3e klas verplicht.
||
![]() |
Citaat:
dan doe je toch gewoon een wijd broekie aan , spijkerbroekje, sportbroekje ???? ![]() snap ut echt nie, ik doen ook nie zon moeilijk... |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb al heeeel lang niet meer gegymt
![]() (Mja, vond het altijd al stom, meestal dus smoesjes en nepbriefjes, in 4 & 5 Havo was er een soort regels; wanneer je van 1 blok (= 10 uren) 2 lessen of meer mist, moet je een verslag over de sport van dat blok maken. Nou, dus deed ik dat maar ![]() ![]() Maar toen ik nog wel meedeed (inmiddels dus 3 jaar geleden) had ik altijd een korte broek met een t-shirt aan. Soms een lange broek, als je buiten gingen gymen. |
![]() |
|
![]() |
Ehm..
Gewoon, korte broek meestal, en shirt of polo ofzo. En meestal mn gewone schoenen... Er wordt niet over gezeurd ofzo, maakt echt niemand uit hoe je erbij loopt tijdens gym.. En we hebben ook gewoon gemengd gym.
||
Citaat:
Wat ik aantrek? Dat hangt er vanaf wat we gaan doen. Coopertest/Shuttelrun: korte broek + T-shirt. Buiten mijn oude hockeyschoenen, vanwege de noppen (verplicht!) en een joggingbroek, T-shirt + soms trainingsjack. Binnen meestal ook en dan mijn zaalschoenen. Tja. ![]()
|
Mijn vak410 trui of mijn Ajax-shirt.. Heb al veel protesterende kakkerlakken daarover gehad.. Ben met voetbalwedstrijden tegen andere klassen ook vaak de sjako.. Gaan ze met zn allen op mij en dan word ik weer van het veld afgestuurd als ik een keer iets terug doe.. (Dan doe ik mijn nickname eer aan
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Bij mij op tennistraining kwam er altijd een meisje tennisen in der 'gewone' kleren.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() kheb een hekel aan gym haha ![]() ik heb buiten hetzelfde aan maar dan ligt het aan het weer wat voor t-shirt
|
![]() |
zwarte lange trainingsbroek van nike, gewoon een shirtje of een polo, gymschoenen, als het warm is een 3/4 broek. als we op de hockeyvelden spelen mn hockeyschoenen, als we rondje meer moeten lopen oude puma's (anders is het slecht voor mn noppen).
gymen is lame.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |