Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2003, 21:34
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
only heeft soms leuke dingentjes, vero moda hoor ik altijd grootschepse verhalen over maar als ik er binnen ben kan ik er niks vinden, jack and jones was ik toevallig vandaag...geen zak aan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2003, 22:12
lucy48
lucy48 is offline
Only en Vero Moda zitten hier bijna tegenover elkaar en vaak hebben ze er veel precies dezelfde kleding
Maar ik vind het beide wel leuke winkels, alleen niet zo'n goede kwaliteit, die vestjes en t-shirts van only gaan, bij mij in ieder geval, best snel kapot, draadjes los enzo
Oud 28-08-2003, 11:15
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij Only koop ik haast nooit wat, de spijkerbroeken vind ik wel leuk maar zitten voor geen meter bij mij, de shirtjes vind ik ook niets want daar loopt iedereen al in. Bij de Vero Moda vind ik soms iets leuks maar ook niet zo vaak en J&J ken ik niet.
Oud 28-08-2003, 19:23
Verwijderd
Ik loop wel eens bij de Only en Vero Moda binnen. Soms koop ik wel eens iets leuks (voor een redelijke prijs), maar er hangt ook wel veel ordinair spul tussen vind ik.
Zoals veel anderen ken ik J&J niet.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 19:24
razkal
razkal is offline
Citaat:
! am mE schreef op 27-08-2003 @ 22:20:
Ik ben m in Amsterdam in ieder geval nog nooit tegen gekomen maar dat kan ook aan mij liggen
Er zit er geloof ik 1 op de nieuwendijk en 1 in de kalverstraat. Maar kan zijn dat je die straten expres overslaat, doe ik ook meestal.
Oud 28-08-2003, 19:57
feline
feline is offline
Ik heb er geen kleding van. Het is misschien best leuk. Maar ik vind de kleuren en stoffen altijd net niet en het zit me ook niet mooi.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 23:48
Verwijderd
Citaat:
razkal schreef op 28-08-2003 @ 20:24:
Er zit er geloof ik 1 op de nieuwendijk en 1 in de kalverstraat. Maar kan zijn dat je die straten expres overslaat, doe ik ook meestal.
Nieuwendijk kom ik praktisch nooit maar ik loop toch regelmatig door de kalverstraat... Maar t is toch een mannenwinkel? Dan ken ik m waarschijnlijk daarom niet..
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 09:05
Susanne
Susanne is offline
Jack and Jones ken ik niet. Vero Moda vind ik een beetje simpeltjes en heel veel hetzelfde lijkt 't wel. Ik heb er 1 rok van. Wel leuk, maar zit niet zo mooi. Zou het nooit aan doen naar school ofzo, I guess. Van Only heb ik een spijkerbroek, maar de broekspijpen zijn een beetje te lang, dus die heb ik ook bijna nooit aan. ( Ligt wel aan m'n eigen lichaamsmaten or, een vriendin van me heeft dezelfde broek, en bij haar past ie perfect. )
Oud 29-08-2003, 09:25
Verwijderd
Citaat:
weezzz schreef op 26-08-2003 @ 20:22:
vind je dat duur dan? no offence maar ik vind dat erg meevallen

ik vind alleen de only vestjes leuk, verder niet zo boeiend.
t waren echt van die hele basic dingen... vandaar..
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 15:10
Verwijderd
only heeft wel leuke sportkleding, maar damn, het is wel ontzettend bloot en dat maakt het misschien net te ordinair...

jack en jones vind ik een totaal ander merk, ik vind jack en jones te unisex en te standaard
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 17:36
Nuck
Nuck is offline
Only en Vero Moda zijn zo standaard. Ze hebben af en toe wel leuke dingetjes, maar daar loopt dan weer de halve stad in. Het merendeel van de kleding vind ik net niets.
Oud 29-08-2003, 17:37
Mysterons
Mysterons is offline
Only is heel basic en als ze iets "bijzonderders" hebben loopt de hele stad er in, dus ik koop alleen wat minder opvallende dingen enz. Vero Moda vind ik altijd wel grappig maar hetzelfde verhaal, al vind ik Vero Moda wel leuker. Dat andere ken ik niet
Oud 29-08-2003, 18:59
charmedgirl
charmedgirl is offline
ik koop best veel bij only en vero moda omdat die broeken gewoon rlaxt zitten!! idd voor lange benen.. ik vind de truitjes ook wel leuk maar meestal koop ik toch een broek of rok.. soms een blousje. die andere ken ik ook niet echt
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 19:07
hi
hi is offline
Citaat:
! am mE schreef op 26-08-2003 @ 22:19:
[BJ&J ken ik niet, in welk gehucht zit dat in godsnaam, ik heb er echt nog nooit van gehoord. [/B]
Haha hartje Rotterdam idd en kom het wel vaker tegen
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 07:28
Divina Flor
Divina Flor is offline
Only en Vero Moda hebben af en toe wel leuke dingen. Laatst nog een leuk truitje van Vero Moda gekocht.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 14:21
Verwijderd
Only en Vero moda kom ik dus niet
Jack & Jones loop ik nog wel eens binnen, maar koop er maar heel soms iets. omdat het simpelweg een vrij dure winkel is.. Ik zag er pas nog een mooie spijkerachtige zomerjas, toen ik het prijskaartje zag heb ik hem toch maar laten hangen (220,- )
maar het is wel een winkel met mooie kleren vind ik.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 19:16
Dree
Dree is offline
Vero Moda & Only is ontzettend goedkoop! Ik vind het ook wel leuk, haal er wel es wat basics.

Citaat:
MUTS123 schreef op 26-08-2003 @ 19:58:
Kom nooit de Vero Moda uit zonder lege handen
Wat staat hier nou
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 18:43
Verwijderd
J-J heeft nu geloof ik nog maar 10 winkels in nederland. geen wonder dat de meeste het niet kennen. maar ik vond dat hij er wel bij vermeld moest zijn omdat het allemaal tot 1 consern behoord.
Ik kocht vroeger vrij veel van o-n-l-y, toen ze nog geen eigen winkels hadden hier. Het is idd. een beetje eenheidsworst.
De broeken zijn wel gaaf en an sich best goede kwaliteit.
De truitjes... Dat hangt heel erg aan waar ze gemaakt zijn.
De kwaliteit en prijs hangt daar heel erg mee samen.

Maar nu ik er werk koop ik er juist minder.. (ondanks die fijne kortings-regeling) Ik zie sneller hoeveel iets wel niet verkocht wordt en daarom wil je er ook niet meer zo graag in lopen.
Vero moda, Daar kom ik af en toe. (Als het uitverkoop is)
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 08:46
Wicked Witch
Wicked Witch is offline
Bij Vero Moda en Only hebben ze af en toe iets leuks, maar ik koop er zelden iets. Jack en Jones ken ik niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten