Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Jack and Jones ken ik niet.
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Only is heel basic en als ze iets "bijzonderders" hebben loopt de hele stad er in, dus ik koop alleen wat minder opvallende dingen enz. Vero Moda vind ik altijd wel grappig maar hetzelfde verhaal, al vind ik Vero Moda wel leuker. Dat andere ken ik niet
![]()
|
Verwijderd
|
Only en Vero moda kom ik dus niet
![]() Jack & Jones loop ik nog wel eens binnen, maar koop er maar heel soms iets. omdat het simpelweg een vrij dure winkel is.. Ik zag er pas nog een mooie spijkerachtige zomerjas, toen ik het prijskaartje zag heb ik hem toch maar laten hangen (220,- ![]() maar het is wel een winkel met mooie kleren vind ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
J-J heeft nu geloof ik nog maar 10 winkels in nederland. geen wonder dat de meeste het niet kennen. maar ik vond dat hij er wel bij vermeld moest zijn omdat het allemaal tot 1 consern behoord.
Ik kocht vroeger vrij veel van o-n-l-y, toen ze nog geen eigen winkels hadden hier. Het is idd. een beetje eenheidsworst. De broeken zijn wel gaaf en an sich best goede kwaliteit. De truitjes... Dat hangt heel erg aan waar ze gemaakt zijn. De kwaliteit en prijs hangt daar heel erg mee samen. Maar nu ik er werk koop ik er juist minder.. (ondanks die fijne kortings-regeling) Ik zie sneller hoeveel iets wel niet verkocht wordt en daarom wil je er ook niet meer zo graag in lopen. Vero moda, Daar kom ik af en toe. (Als het uitverkoop is ![]() |
![]() |
|
|