Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat je nooit helemaal over zoiets heenkomt. Het lijkt me ten eerste verschrikkelijk om dat mee te maken.. Ten 2e zullen er altijd tijden komen die je eraan terug laten denken.. Het is een onuitwisbare plek in je verleden.. Het zal je toch achtervolgen.. al zal het bij tijden lijken of alles weg is.. of je er niet meer aan denkt.. tot dat er zich weer iets voordoet waardoor je er weer mee word geconfronteerd..
Dit is mijn mening.. Ik heb er natuurlijk geen ervaring mee.. Ken wel mensen die dit verschrikkelijke iets hebben ondergaan en van hun (meerdere) weet ik dat je zoiets niet snel vergeet.. Er altijd bang voor zal blijven...
|
Het kan wel, maar het kan ook zijn dat je het wilt vergeten. Er word dan een bepaalde knop omgezet, je denkt dat je erover heen bent, maar over een tijd komen de herinneringen terug e.d. Ik wil niet zeggen dat jij dat hebt hoor
![]() ![]() sorry als mn verhaal moeilijk te begrijpen is, ik ben moe ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zeker de moeite waard om dit te lezen! Je89 | 12 | 26-10-2014 14:10 | |
Seksualiteit |
Kan jij een vaginaal orgasme krijgen? Hydrodynamikaas | 89 | 18-08-2008 22:37 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
verkracht pinguinnetje | 24 | 28-12-2005 22:01 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 |