![]() |
Iedereen hier kent hem. Hij schijnt ook een nieuwe cd gemaakt te hebben onder een andere naam.
Ik vind hem erg goed, zeer knap hoe hij dit voor elkaar krijgt. |
![]() |
IEMOW-KOR schreef op 01-09-2003 @ 11:42:
Hij schijnt ook een nieuwe cd gemaakt te hebben onder een andere naam. ![]() |
![]() |
NERD schreef op 01-09-2003 @ 11:45:
Oh ja? ![]() ![]()
buzzin schreef op 01-09-2003 @ 12:07:
hmz, oke komt goed, zal eens wat downloaden. Zou je mij de naam kunnen geven waaronder hij die nieuwe cd heeft uitgebracht? Ik heb het ergens gelezen, als ik het weer terug vind post ik het. Kan alleen de Smojphace E.P. vinden. Die is uitgebracht na het mix album. http://www.aphextwin.nu/disco/release.php?release=989 |
![]() |
Of kijk gewoon op de site van Discogs voor een volledig overzicht: http://www.discogs.com/artist/Aphex_Twin
|
![]() |
NERD schreef op 01-09-2003 @ 12:12:
Of kijk gewoon op de site van Discogs voor een volledig overzicht: http://www.discogs.com/artist/Aphex_Twin ![]()
Verwijderd
AFX ruled zwaar.. Ik heb zelf 4 CD's van em, hij doet gewoon iets wat geen ander doet.
Squarepusher komt soms aardig in de buurt, is ook zeer vermakelijke muziek.. |
![]() |
Heb op lowlands Come To Daddy gekocht, moet nog ff luisteren. Richard D. James vind ik tot nu toe het beste album.
Die "nieuwe naam" die je bedoelt is AFX.
belgo schreef op 01-09-2003 @ 17:28:
Die "nieuwe naam" die je bedoelt is AFX. |
![]() |
Verwijderd
ZEKER niet nee..
Dice Man, Powerpill, GAK, Q-Chastic, Blue Calx, Soit-PP, Polygon Window en Caustic Window zijn nog een paar andere pseudoniemen van Richard D. James |
![]() |
Check: Kid 606, Nobukazu Takemura, Yoshinori Sunahara, Denki Groove, Druids On Parade, The Fireman.
Snat$bat$ schreef op 02-09-2003 @ 16:43:
techno ja niet teKno anders was het toch wat boom boom. die gast draait ook alleen maar intelligente techno wie had hem eerst live gezien op lowlands, vorig jaar of het jaar dervoor ofzo? seriously, je zou eens een verslag moeten lezen van het sonar festival in barcelona op de site www.love2party.nl en dan het stukje over de set van aphex twin... wacht ik kan het wel even quoten Gelukkig stond na verloop van tijd Richard D. James achter de decks. Hij begon met techno. Goeie techno maar toch, dan denk je wel dat kunnen anderen ook en vast wel beter. Gelukkig duurde dat maar een half uurtje en kwamen toen de electronic noize en ambient platen uit de koffer. Heerlijk! Daarna stapte hij over op oldschool jungle. Stuiterende breakbeats en diepe dikke zware baslijnen. Yeah! Om vanuit daar een stap richting hell te nemen. Ongelooflijke errorcore-teKno die alle kanten opging en verstoord werd door brute enge noize. En toen ineens: 'Quit playing games with my hart' de backstreetboys in de house of kgrrattaghggrrrttt toch niet. NOIZE NOIZE NOIZE, euhm.. nee toch top40, nee Harcore, nee NOIZE. Boembamboem.. Aaaaarhhhhg. Hij leek de zaal leeg te willen draaien. Dikke middelvinger was het gewoon!
Haha... vooral die clip van Window Licker van Aphex Twin is nogal euh ja...
Apart.... haha ![]()
coecie schreef op 03-09-2003 @ 18:01:
jonge, aphex twin maakt ook echt teKno en noise en shit en alles whaah... hij draait het ook, zijn motto is altijd, hoe erger ik het publiek mazimaal en jaag ik ze zo snel mogelijk de zaal uit... wie had hem eerst live gezien op lowlands, vorig jaar of het jaar dervoor ofzo? seriously, je zou eens een verslag moeten lezen van het sonar festival in barcelona op de site www.love2party.nl en dan het stukje over de set van aphex twin... wacht ik kan het wel even quoten |
![]() |
heb idd op lowlands gezien volgens mij in 2001 ?kweenie meer zeker, maar dat was best wel
![]() en voor de rest , de muziek is meesterlijk. |
![]() |
Verwijderd
Het is alleen jammer dat er zoveel hoaxes in omloop zijn
![]() Nummers die gemaakt zijn door kneusjes op hun slaapkamer, en onder de naam Aphex Twin op internet gezet worden. ![]() |
![]() |
ik vind em dope, maar dat begrijp je natuurlijk wel
Whaxx schreef op 06-09-2003 @ 14:51:
ik vind em dope, maar dat begrijp je natuurlijk wel |
![]() |
NERD schreef op 06-09-2003 @ 15:03:
Nee, leg uit...
Whaxx schreef op 06-09-2003 @ 15:20:
wtf dat zeg ik ook altijd |
![]() |
okay, dan is het gelukkig toeval