Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
nou teensokken, ja je kan er uuuuren over praten en discussieren natuurlijk.... maar om een eindeloos verhaal kort te maken, ik vind ze echt helemaal te gek, kinky, hip en geil en vooral erg opwindend. als ik een jongen zie die teensokken draagt dan moet je me echt vasthouden hoor!
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De vriendin van mijn zusje heeft ze, mij lijken ze niet echt lekker zitten. @sunflower: Volgens mij heeft de V&D ze. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je tenen moeten elkaar raken om een betere coördinatie te hebben en om je evenwicht beter te kunnen bewaren enzo..
||
Citaat:
Je hebt wanten en handschoenen. Sokken zijn dan wanten voor de voet, en teensokken handschoenen. Ieder teentje zijn eigen vakje. Ik vind ze wel leuk, maar idd zoals gezegd: streepjes ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
en t zal wel n eeuwigheid duren voor je ze aanhebt |
![]() |
|
Ze zijn juist goed voor je voeten als je schimmelinfectie wilt voorkomen. Daarnaast zitten ze kut en zijn ze niet handig. (Het past niet in mijn ochtendschema
![]() Voor de mensen onder ons die graag effen teensokken willen: http://www.teensokken.nl/html/models.html
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
teensokken crook | 6 | 05-05-2005 22:22 | |
De Kantine |
Hoe ben je op dit forum binnen komen strompelen? (© Sponstanietje) Sjoerd | 110 | 28-05-2004 17:41 | |
Lifestyle |
De Teensokken-topic Verwijderd | 194 | 25-03-2004 12:55 | |
Lifestyle |
lifestyle-spel Verwijderd | 495 | 02-03-2004 16:50 | |
Lifestyle |
Modebewuste 'sokken' Fornarina | 56 | 15-12-2003 11:16 | |
Lifestyle |
Wat is jouw laatste aanwinst? Roos | 570 | 23-10-2002 08:55 |