Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
moe
slapen kazaa opruimen hw geen zin in doe het dan ook niet rustig goed gesprek blij om volgende week morgen tot 4 uur op school bleeegh das morgen pas rustig aan blijven doen hm.. je valt weer trug, charlot niet doen niet goed voor je hm ze helpen me regelrecht de afgrond in das niet een oplossing om te slapen das alleen maar een verslaving die steeds erger word ik doe het niet meer nu mezelf nog overtuigen...... |
![]() |
|
school
gezellig maar waarom huiswerk arghh examen bang zo snel al wil niet maar ik moet sollicitatiebrief meeltje verjaardag ik zit flink in de knoop (praktisch dan he)
|
heel lang geleden dit
voelt 't veel gebeurd? mhh uit aan verdorie huilen pm niks terug ![]() topic wel goed idee zondag kut daar staan ze zijn zus broer en ouders verdorie onbekend vreemd lachen ''en nu mag je weg'' haha leuke bril maandagochtend lang ze zien me niet ze kennen me niet ze accepteren ons niet mij niet gvd stad in kleren kopen met A verder leeg
|
Verwijderd
|
moe
hoofdpijn leren engels wil niet waar is iedereen? niet geslapen twil niet *schudt hoofd* kan het niet you breaking my heart.... tussenuren *zucht* zetlessen bezorgd geen idee waarom kweenie wil niet meer naar school druk is te groot moet zoveel kan het niet Laatst gewijzigd op 04-09-2003 om 16:07. |
![]() |
|
help
intro ging wel moe twijfelent HELP me coach/begeleider/klasdocent is psycholoog, wat nu??? aardige kerel had ie wat door? haal ik deze opleiding wel? ik kan niks niet echt steekwoorden allemaal :/ naja
||
Citaat:
![]() beterschap iig!
|
voor school
lachen moe drinken water weg telefoon kapot? nog een keer zus ook gesproken eng leuk eerste uur vrij 2 uur 2 tussenuren patat foto mmhh ik verpest um weer nja vanaaf geven niet weg met I jammer maar goed hoor ook niks van der surfen gaaf! veel beter! ophalen lief eten weer samen ![]() hou van je moe slapen *wakker geschud wordt* ''Suus, hoe laat moet je weg?'' ''huh...'' *slaperig is* ''wat??'' ''oow nee, ik ga niet trainen'' ''ow, slaap dan maar weer lekker verder'' ![]() eten puteren ![]() naar huis kamer opruimen
|
|