Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Blue Screen Of Death. Grootste boosdoener in zulke gevallen is meestal slechte drivers; je kunt proberen om je firewall uit te doen, en kijken of hij nog steeds een BSOD geeft.
In m'n eigen ervaring geeft NVIDIA Detonator XP 23.11 telkens BSOD's... kijk of je onlangs nieuwe drivers voor watdanook hebt geďnstalleerd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij is het dit:
http://support.microsoft.com/default...;en-us;Q314063 Komt iemand dit bekent voor, wat daar staat over de fout, dat het bij jullie ook zo is, bij degene die deze fout ook krijgen |
![]() |
|
Tsja, als het alleen bij het internetten is ken ik het probleem niet.
Ik heb zoiets hier wel een tijd gehad, maar hier starte hij om de haverklap opnieuw op, wat je ook deed, soms ook als je niets deed. Dat bleek uiteindelijk aan een opgeblazen moederbord te liggen, maar als het alleen bij het internetten is zit het waarschijnlijk in de software die zich daarmee bezig houdt(dus o.a. de firewalls) of de drivers voor de modem/netwerkkaart die verbinding maakt met internet.
|
Kijk eens bij je configuratiescherm, systeem, geavanceerd, opstart en herstart instellingen. Daar kan je opgeven of je Pc zichzelf moet rebooten bij een Fout, of eerst de melding moet tonen. Kan je misschien alvast wat duidelijkheid geven over wát er precies mis is.
Waarschijnlijk is het gewoon een driver probleem, heb ik een tijdje ook gehad. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heb het nu uitgevinkt, en hoop dan de volgende keer te kunnen zien wat er dan fout gaat en waar. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
{Nogmaals up}
Aangezien ik nu (denk) de oorzaak te pakken te hebben, nadat ik van iemand gehoord had dat BlackICE en Windows XP niet lekker samen gingen heb ik BlackICE eraf gegooid, en je raad het misschien al en sindsdien hebik nog geen blauwe schermen gehad. Ik weet niet of degene waarbij deze blauwen schermen ook kwamen, ok blackICE op hun Pc hebben geinstalleerd? Het ligt dus iig niet aan de drivers of de videokaart ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Audio/Video dafelix | 500 | 11-07-2005 19:19 | |