Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Kweenie, ik geloof dat ik dan nog een her Internationaal en Europees heb...
Misschien is overigens sowieso september of oktober verstandiger, aangezien dan meer mensen OV hebben, en het nieuwe studiejaar weer goed onderweg is ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Vanaf 8 september komt dinsdag mij het beste uit, omdat ik anders weer colleges moet missen (en ik heb me nog zo voorgenomen dat dit jaar niet te doen... dit houd ik 2 dagen uit denk ik
![]() De onderwerpen... zeggen me op zich niet zo heel veel. ![]() ![]() Gisteren heb ik gedemonstreerd tegen de nieuwe bijstandswet, die volgende week in de Kamer wordt behandeld. Het lijkt me erg leuk om ook bij dat debat aanwezig te zijn,maar ik heb geen idee wanneer het precies is. In ieder geval: kunnen we een lijstje maken van data waarop mensen ook echt kunnen? (en ik doe het dit keer niet)
|
![]() |
Ik was met mijn vader voor de zomervakantie nog geweest, maar toen was de vergadering uitgesteld
![]() De vragenuurtjes zijn altijd op tv, kijk ik vaak naar.
||
Citaat:
![]() En daarnaast werk (moet ik nog even voor solliciteren), extra werk op de uni (niet betaald) en nog eens vrijwilligerswerk. En heb al meteen een presentatie volgende week. ![]() En dan nog dit forum als ontspanning ![]() pff ik heb t veel te druk ![]() ik wilde ook gaan sporten, maar dat haal ik niet ![]()
|
![]() |
Ik heb elke dag college of practicum van 8:45 tot 17:30.. Ben op zich best bereid eens niet naar een college te gaan (practica zijn verplicht), maar ik kan nu nog totaal niet inschatten wat ik kan missen. Herfstvakantie een idee?
|
Ik kan niet op woensdag en vrijdag, want als je 3 keer niet op de bijeenkomst van je werkgroep bent geweest volgen er sancties (extra opdrachten en dat soort shit). Ik probeer dus netjes op elke bijeenkomst te zijn.
Misschien dat ik op een van de andere dagen een keer van college kan wegblijven. Docenten vinden het minder erg: eentje verbaasde zich zelfs over de volle bak, tot hij hoorde dat het ons eerste college was. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij 1 vak dan; want dat is een werkgroep. Bij hoorcolleges kun je gerust wegblijven. Merkt toch niemand ![]()
|
Weet je wat? Ik sluit dit topic en maak een poll aan voor:
op welke dag zou jij eventueel kunnen (en daarbij moet je wel in acht nemen dat je best een hoorcollege kunt skippen voor het goede doel en kennisverbreding van neerlandsch autoriteiten ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Door rechter vrijgelaten mensenhandelaar spoorloos T_ID | 14 | 23-09-2009 11:10 | |
PvV: 'Kamerleden en bewindslieden met dubbele nationaliteit kunnen niet' Mark Almighty | 500 | 26-02-2007 20:29 | |
'Misbruikte kinderen in jeugdgevangenis vernederd' koelieboelie | 29 | 01-11-2006 12:31 | |
Psychologie |
Zijn psychologen onzin? Kauw | 57 | 05-02-2006 14:20 | |
Algemene schoolzaken |
Binnenhof » Prinsjesdag.. d•Onna•Eveliine | 9 | 25-10-2005 13:06 | |
Bezoek aan de Tweede Kamer (II) Gatara | 56 | 18-10-2003 10:50 |