Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2003, 13:48
Mr. Tumnus
Mr. Tumnus is offline
Ja, ik heb al in de lijntopic gekeken, maar dat gaat over mensen die al bezig zijn... hoe begin ik? Ik vind het zo moeilijk... Iemand tips?
Oud 06-09-2003, 13:55
Verwijderd
Een jongen die gaat lijnen, das bijzonder. Maar je kan het beter toch in de grote lijntopic-vragen daar kunnen ze dan tips geven.
Oud 06-09-2003, 14:15
Mr. Tumnus
Mr. Tumnus is offline
't Heeft zo z'n redenen.
Oud 06-09-2003, 14:17
Qimm
Qimm is offline
Let op wat je eet, goeie eerste stap, opbouwen, niet ineens omslaan
Oud 06-09-2003, 14:19
^Rambo^
^Rambo^ is offline
goed eten (dus gezond)

geen tussendoortjes

geen toetjes na het eten

maar wel gewoon goed en veel eten, dus veel bruin brood, en bij het avond eten gewoon 2 flinke borden

en goed bewegen, dan gaat alles goed komen

ps. 2 liter water drinken per dag, niet achter elkaar maar verdeeld over de dag

dan helpt namelijk heel goed.
Oud 06-09-2003, 22:10
miss Elise
miss Elise is offline
de ultieme manier van lijnen is door presies zoveel te eten als dat je honger hebt. je eet dus alleen als je ECHT honger hebt.
in het begin is het misschien wel moeilijk om te bedenken wanneer je honger hebt, maar na een tijdje zul je merken dat t vanzelf beter gaat.
in het begin hoef je ook nog niet zo te letten op wat je eet. als je ritme hebt aangepast aan je behoeft (als je alleen eet wanneer je ECHT honger hebt) dan kan je beginnen met gezond(er) eten. je kan t uiteraard ook omdraaien, dat je eerst gezond gaat eten en dan je ritme gaat aanpassen. maar zelf vond ik dat erg lastig.

suc6!
Oud 09-09-2003, 17:38
Mara
Mara is offline
Citaat:
miss Elise schreef op 06-09-2003 @ 23:10:
de ultieme manier van lijnen is door presies zoveel te eten als dat je honger hebt. je eet dus alleen als je ECHT honger hebt.
in het begin is het misschien wel moeilijk om te bedenken wanneer je honger hebt, maar na een tijdje zul je merken dat t vanzelf beter gaat.
in het begin hoef je ook nog niet zo te letten op wat je eet. als je ritme hebt aangepast aan je behoeft (als je alleen eet wanneer je ECHT honger hebt) dan kan je beginnen met gezond(er) eten. je kan t uiteraard ook omdraaien, dat je eerst gezond gaat eten en dan je ritme gaat aanpassen. maar zelf vond ik dat erg lastig.

suc6!
Alleen eten als je echt honger hebt? Bij mij verschilt dat nogal. En mij is altijd geleerd dat op regelmatige tijden eten het beste is (net als met op dezelfde tijd gaan slapen zeg maar), omdat je lichaam daaraan went.
Maar ik ben ook maar een leek.
Oud 09-09-2003, 17:39
Rissie
Rissie is offline
Citaat:
Mr. Tumnus schreef op 06-09-2003 @ 14:48:
Ja, ik heb al in de lijntopic gekeken, maar dat gaat over mensen die al bezig zijn... hoe begin ik? Ik vind het zo moeilijk... Iemand tips?

Geen snoep eten denk k, en minder cola en zow.

Suc6
Oud 09-09-2003, 17:47
Verwijderd
Ook vragen ed mbt lijnen horen in het lijntopic. Iedereen die daar post heeft eens moeten beginnen, zij kunnen je dus prima tips geven.
Topic gesloten

Regels voor berichten