Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb het dus niet zo op clowns ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Javier Guzman over clini-clowns:
'Hallo, ik ben een clowntje! Kom eens hier met je stoma!' *ffffffft* 'Ballonnetje!' *knoop knoop* 'Hondje!' Zelf hou ik ook niet zo van clowns.....die gemaakte vrolijkheid en die geweldig leuke ( ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Mijn coach/docent/wat hij dan ook is is clown (en wil clini-clown worden). Ik heb hem al eens als clown gezien (alias Dokter Roodsnavel)..
Eigenlijk is hij veel grappiger als mens dan als clown.. Maar hij kan wel hele koele ballon-figuren maken ![]() Verder vind ik niet zoveel aan clowns, ze lopen maar in de weg en gaan niet weg als je wilt dat ze weg gaan!
|
wij hoeven clowns toch ook niet leuk meer te vinden?
althans ik vind van niet.....hoewel het soms leuk is om met kleine kinderen ff te kijken en de cliniclowns vind ik ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Kampvuurverhalen aniN | 5 | 21-02-2013 18:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ER IS ZOVEEL MEER - Googlen met Robbert van den Broeke Char Margolis | 8 | 29-12-2005 22:18 | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
Muziek |
10 dec VLA, Revolt en Leftovers in Wijchen Blenderhead | 69 | 19-12-2004 14:05 | |
De Kantine |
circus... sjoeltie | 43 | 07-10-2004 15:55 |