![]() |
|
Ik heb het een aantal keer gedaan.
De eerste keer was ik zo vreselijk zenuwachtig dat hij zo naar binnen gleed, het zweet stond letterlijk tussen m'n billen! De andere keren ging het minder makkelijk en deed het ook wel behoorlijk pijn. We hebben nooit echt glijmiddel geprobeerd, alleen wat spuug, misschien gaat het dan wel beter. En vies..nee, dat is het niet. We hebben nog nooit iets vies (of om het maar gewoon uit te spreken, nog nooit iets van ontlasting) gevonden! Je endeldarm is zelfreinigend dus als je niet net nar het toilet bent geweest of niet moet is er weinig kans dat het vies is. En mocht het wel een keer zo zijn dan is er water en zeep
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anaal neuken, mits je het niet doet als het meisje enorm nodig moet poepen, is waarschijnlijk minder smerig dan plasseks... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-09-2003 om 11:03. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En zoals ik al zij probeer ik mn houding te veranderen, maar mensen als jou geven mij nooit de kans |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik vind het nu niet direct het geilste idee ooit maar ik vind dat je iets eerst moet proberen voor je het afwijst
(nou, als ik er bij nadenk geldt dit niet bij alles maar kom...*denkt aan poep/plasseks*) mijn vriend vindt het wel een geil idee en we hebben het al eens geprobeerd maar toen deed het te veel pijn (niet genoeg 'voorspel'in die zone denk ik) maar we gaan het nog wel eens (voorzichtiger) proberen |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
E-cursus Vrouwen versieren jjohan | 3 | 09-01-2010 19:52 | |
Seksualiteit |
Vraag voor de vrouwen over pijpen TTFlash | 92 | 06-04-2007 18:23 | |
Lifestyle |
Vrouwen over mannekleren: praat mee hhendrikxx | 66 | 11-11-2006 22:25 | |
Psychologie |
De onzekerheid van vrouwen over hun uiterlijk Mujahideen | 51 | 11-02-2005 21:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christendom en vrouwen Jezus_Christus | 32 | 09-05-2004 14:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
N.a.v. het borstentopic, Vraagje voor de vrouw over de man: Verwijderd | 33 | 09-06-2003 14:31 |