Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Zet een advertentie in het utrechts nieuwsblad. Wie weet dat je een huisbaas nog bewoners zoekt voor een ruimte.
Als je echt in Utrecht zelf wil wonen, betaal je wel meer dan 400 Euro. Denk ik. Bij woningnet is een wachtlijst van 6 jaar normaal, helaas. Ik ga me binnenkort maar inschrijven, misschien dat ik over een aantal jaar toch een mooie woning kan bemachtigen in Utrecht. Kijk een in de dorpen om Utrecht heen. Nieuwegein, vianen, houten, ijselstein, montfoort, de meern, maarsen, oud zuilen etc. Daar kun je best aardig wonen. Maar of er iets vrij komt? Succes! ![]()
|
Verwijderd
|
Tsjah... woningnet... Geen lieve mensen daar
![]() Ik studeer nu nog in Groningen, nog ongeveer 2 jaar. Waarschijnlijk ga ik ergens in de randstad aan het werk, dus dacht ik slim te zijn door me nu alvast in te schrijven bij woningnet. Zou ik al 2 jaar wachttijd hebben opgebouwd... Echter: aanvraag geweigerd wegens het ontbreken van enige binding met de regio Utrecht op dit moment. Op DIT moment ja, maar over 2 jaar niet. Maar daar doen ze dus niet aan bij Woningnet... je MOET dus blijkbaar al redenen hebben om in Utrecht te gaan wonen en dus vervolgens nog 2/3 jaar wachten.. Bah... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Samenwonen... snowflakes | 46 | 07-09-2009 20:47 | |
Liefde & Relatie |
Jaloers op je vrienden omdat zij wel samenwonen Blackeyed | 34 | 01-02-2009 21:12 | |
Liefde & Relatie |
Roken en Samenwonen strawberryangel | 131 | 12-12-2005 01:06 | |
Liefde & Relatie |
Samenwonen Verwijderd | 46 | 28-06-2005 20:00 | |
Liefde & Relatie |
samenwonen pudding met vel | 30 | 11-11-2004 20:40 |