Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik had het A) niet eens tegen jou. en B) wat heeft 'n topic over 'n nieuw album (wat misschien sommige van jullie soort leuk zullen vinden) ermee te maken over de dumbass-heid van iemand? sjonge jonge.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben inderdaad beter dan jij. Daar zal je mee moeten leren leven. We leven hier volgens het kastensysteem, ook wel bekend in India. En ik sta boven jou daarin. over je 2e antwoord: Je bedoelde het toch sarcastisch? Waarom post je een topic over offspring, en loopt dan alle kanten op te draaien vervolgens? En mensen die topics over offspring maken hebben een grotere-dumbass-potentie dan anderen.
||
Citaat:
![]() ![]() Wat een mannetje ![]()
||
![]() |
Citaat:
Wist niet dat er ook kansloze op internet zaten. Mijn soort is beter dan de jouwe, dat realiseer je je, np. Edit: Oww op deze site sta je boven me. Ok, vind ik geen punt, check hoe kut die mensen hier zijn. IRL ben ik op elk oppervlak beter dan jou. Edit-Edit: kzie ook nog dat je lelijk bent, It all makes sense now. ![]() Laatst gewijzigd op 09-09-2003 om 21:45. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[Spoilertopic] Grey's Anatomy Hyphen | 314 | 11-10-2008 21:04 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #84 x-spekkie-x | 494 | 25-04-2008 18:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Nooit gedacht dat ik hier een vraag zou stellen maar toch... Lolita | 10 | 15-09-2004 21:22 | |
Vrije tijd |
Transfers en geruchten. EmilioFCG | 500 | 02-02-2004 23:48 | |
Muziek |
10 Okt. EFFENAAR - bonded by metal tour over europe testement | 65 | 19-10-2003 11:44 |