Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat was zoo leuk ![]() ![]() Laatste optreden was, uhh.. Cömshot + Acrid afgelopen zaterdag in Musicon. Was wel lollig op zich... |
![]() |
|
Verwijderd
|
net terug van mars volta, geluid was stukken beter dan op Lowlands, maar met 2 nummers die een half uur duurde verslapte mijn aandacht toch wel, speelde zeker goed, en was cool om te aanschouwen, maar de kortere, is erg relatief bij hun
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mars Volta. Geluid was echt stukke beter dan LL. Toch blijf ik het jammer vinden hoe ze meeste nummer gewoon veel te lang uitrekte dat ik de neiging kreeg de boel op fast forward te zetten. Bass solo vond k niks
![]() Laatst gewijzigd op 12-09-2003 om 00:46. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://planner.braincompany.net/inde...03fb2ae0865ecf |
![]() |
|
![]() |
lagwagon, vorige week dinsdag, was erg vet....keileuke show ook, helemaal vergeleken met die band die in het voorprogramma speelde, carrera?, die bassist moeten ze echt de b*k dichtplakken de volgende x met duktape...wat een onzin kraamde die gast uit..ma goed...lagwagon was zeer gaaf...de crowdsurfers waren ook cool!ghaha...die ene in zn blote reet...ma het meisje wat eerst een beetje stond te dansen en zich daarna omdraaide en zittend het podium af 'crowde' heerste het ergst..sjongjonge..
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
mmm, das alweer een tijdje terug
Tokyo Ska Paradiso Orchestra, Mark Foggo, Solid Rocket Boosters in de Melkweg, dat was 12-7.. er is ergens een topic over, daar staat mn mening ook nog wel ergens in t kort: srb ![]() mf ![]() ![]() ![]() tspo ![]()
|
![]() |
regio finale noord van de grote prijs van nederland, ik moest er zelf ook spelen, het was in deventer en de laatste band was lords of gravity, best goed, beetje irritante zang...
uiteindelijk hebben wij gewonnen... ![]()
|
![]() |
Chaostar doet aan horizonverbreding en goes hardcore (de eigenlijke reden dat ik er was, was dat ik achter de bar moest staan, maar horizonverbreding klinkt interessanter) :Maandelijkse hardcoreavond met Dead End Pact, Daily Fire en Razor Crusade in de Facotry in Wassenaar. Tja wat kan ik er van zeggen, niks voor mij maar wel knap gespeeld.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() whehe. Nee het bestaat allebei geloof ik, maar Duct Tape klinkt wel 'n beetje raar moet ik zeggen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Gister naar den haag geweest, gewapend beton gesupport en olho de gato gezien veel band bier gedronken
eergister naar rotterdam blok1a laatste nummer gezien, unite against society (niet mijn muziek veeelste Oi) en daarna G.B.H wel heel leuk en speelde beter dan op HITS gelukkig maar want het kostte wel een rib uit me lijf. en daar ook weer bier gedronken enzo ![]()
|
Gister paar 'local' punkrockbandjes gekeken in Steenwijk
Beerstain Potential Treat Ambigious Rabid Drop-Out en Mistake ofzo kwam er nog achteraan maar die heb ik niet gezien want moe. Ambigious was t leukst, Rabid het kutst. En punx.nl is KUT, fakking kleuters, en er was ook een dikke punker en ik heb de hele avond in zn bilnaad gekeken omdat hij een te strakke legging aan had en het publiek was gewoon niks. Maar de bandjes waren leuk..
|
moest gister met five years later in ede spelen alleen was ik ziek als een hond dus was lang niet mijn beste show maar de reacties waren relaxt. powerslib was ook wel lache nofx-achtige punk, smash the statues kon me niet echt bekoren, nihilistix vonk weinig aan (streetpunk/ska...slechte combinatie) en against time heb ik gemist
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
Liefde & Relatie |
Een gesprek beginnen Dotcom | 12 | 05-12-2002 11:57 |