Advertentie | |
|
![]() |
|
bepaalde mensen hiero snappen volgens mij niet goed waar sxe voor staat. niet dat ik alleen maar positieve dingen over sxe kan zeggen, maar sommige ideeën/ idealen van ze zie ik als positief. volgens mij voldoe ik zelf ook aan de sxe grondbeginselen, maar zie er het nut niet in om mezelf edge te noemen. klinkt zo eng. net als een godsdienst...
toch zijn er zaken waar veel mensen nog wat van kunnen leren. ik had eerst ook een negatief beeld over sxe, maar toen ik vaker naar showtjes ging sloeg dat beeld al vrij snel over. toen wat vrienden en ik wat broodjes hamburger e.d. aten tijdens een sxe show was er niemand die daar moeilijk over deed destijds. ook accepteren ze je daar om wie je bent. je hoeft geen mullet te hebben om erbij te horen, of kettingen aan je broek etc. Ook staan de meeste mensen enorm open voor allerlei muziekstijlen, op wat rotte appels na, maar die heb je altijd. mensen die hier meteen vuil gaan spugen moeten eerst eens leren snappen waar ze het over hebben en stoppen met generaliseren. jullie veroordelen hen op deze zaken, maar doen er zelf net zo hard aan mee... |
![]() |
|
Zoals met zoveel levensstijlen begint het met een aardig idee dat vervolgens door hordes conformistische malloten wordt opgepikt, veel te serieus wordt genomen en zodoende wordt verpest.
|
![]() |
Fuck militant straight edge, ieder baas over eigen lijf...
Zolang hun gebruik geen invloed op jou heeft is het ook jouw zaak niet.. Ik ben een paar maanden wezen proberen wat me het best beviel, gematigd alcohol, geen alcohol, wel of niet caffeine etc. en ik doe gewoon wat ik het fijnst vind en gebruik niks meer dan heel af en toe wat caffeine als er niks anders is (en liever niet want ik word er tamelijk hyperaktief van)... En diegene die nog een liedje zogt, betercore - sXe but not an asshole |
![]() |
||
Citaat:
lang niet alle edgers zullen jou hun Heilige Leefstijl opdringen, mallerd! *tiihiii* ik vind dat je zuinig hoort te zijn op je lichaam, een ander mag jou ook niks aandoen, waarom zou je dan je eigen lijf wel mogen verkloten..?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
je generaliseert als de tering.
||
Citaat:
het is niet je intentie je lijf kapot te maken, maar je weet dat het gebeurd en je doet er niets tegen. wiens lijf, dat is volkomen irrelevant. punt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik had het niet over daarbuiten, aight =P
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als jij me een blauw oog mept, kies ik daar niet voor. Als ik een pilsje drink of een sigaret rook wel, en dan moet ik zelf maar bepalen of ik bereid ben de gevolgen te dragen. Daar heb jij geen zak mee te maken. Als het problematisch wordt, ok, dan heb je MISSCHIEN een punt, omdat je verslaving dan je keuze bepaalt. flame on... |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
sXe Verwijderd | 21 | 03-12-2010 03:56 | |
Muziek |
hardcore summer madness 28 juni Blenderhead | 72 | 28-06-2005 12:21 | |