Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee. Ruim een jaar geleden nog wel, maar tis allang niet meer nodig
![]() Ik verwisselde dat ding om de maand, aangezien portomonnee in kontzak en erop zitten leidde tot slechter wordende kwaliteit. Twee keer is er een opengesprongen in mijn wallet. Ik heb er wel nog veel liggen hier, had zo'n gezinsdoos gekocht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
waarom zit nou weer meteen iedereen van; nee, ik dat heb ik niet want ik ga niet vreemd. Of dat ze niet met de eerste de beste het bed in duiken.
Is harstikke handig toch als je er 1 in je porto hebt?!?! Dan ben je ergens naar toe met je vriendin en in een spontane bui ga je uit de kleren. Heb jij dan altijd dat doosje condooms bij je ![]()
||
Citaat:
denk niet dat je veel daaraan hebt ![]()
||
Citaat:
![]() Ontopic: ja
||
Citaat:
Maar goed, het was slechts een voorbeeld. Zijn legio andere voorbeelden te bedenken om er eentje op zak te hebben. Kleine moeite. |
![]() |
|||
Citaat:
Oo je zult er wel aan denken, hoor, maar ten eerste: dan laat je t in principe toe (en kun je volgens mij wettelijk t nog niet echt goed hard maken dat t om verkrachting ging; ten tweede: die vent luistert echt niet naar je. Citaat:
Je hebt geen voedsel en geen water. Maar wel een condoom in je portemonnee. Wat heb je daaraan zou je zeggen? Nou, het kan een - met veel prutswerk - een manier zijn om het zoute zeewater in je anus te brengen, opdat je niet zult uitdrogen (het normaal drinken van zeewater versnelt uitdroging; via de anus wordt t zout niet opgenomen, maar wel t water). Maar persoonlijk prefereer ik dan toch een rietje. Met behulp van natuurkundige wetten kun je er zo voor zorgen dat t water makkelijk in het rietje blijft waardoor je t makkelijk kunt inbrengen zonder veel prutswerk. ![]() (Nee, ik heb geen rietje in mijn portemonnee ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Condoom larsmeister | 10 | 08-08-2014 13:19 | |
Lifestyle |
Eastpak hot or not? EATit | 32 | 24-06-2010 20:37 | |
Seksualiteit |
veilige sex muziekvlinder | 35 | 04-01-2006 00:44 | |
Seksualiteit |