Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zeg Hoi als iemand bij mij kom zitten of ik bij iemand anders, kijk of het een persoon is waar ik wel een praatje mee wil maken of iemand die iets tegen mij zou kunnen gaan zeggen.. Ik kijk afwisselend van iemand weg als even een blik werpen, afhankelijk van wie of wat
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Ik ga nu niet bepaald zitten staren. zou een beetje raar zijn, niet? Maar ik ga ook niet heel gefoceerd uit het raam kijken. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Licht eraan of het leuke of interessante mensen zijn, natuurlijk. Op zich kijk ik graag naar mensen (ook de niet mooie... gewoon, kijken hoe de vormen zijn, hoe de kleding zit, het haar... ai, ik teken teveel
![]() |
![]() |
|
khad vandaag helemaal weird
klag te slapen/dommelen ging hij ook slapen naast me op hobbelige stukjes zo tegen elkaar aan enzow.... en hij moest weer breed zitten ivm iemand tegenover hem enzow zattie met zn been tegen me aan echt weird hij deed t echt absoluut nie expres, trein zat namelijk stampvol, maar t was wel grappig ![]() leken net n stel ofzo.. ![]()
|
![]() |
Bij mooie vrouwen kijk ik ze altijd recht in de ogen. Niet omdat ik het wil, maar omdat het gebeeurd. Van echt mooie vrouwen kan ik mijn ogen niet afhouden. Maar ik wel alleen naar haar ogen, de 'rest' is minder belangrijk. Ik kan ook uit 10.000 vrouwen, 1 mooie kiezen. En ik zal haal terug vindenden. Soms zie ik wel duizenden vrouwen op mijn studie, maar er is maar 1 mooi genoeg.
|
Verwijderd
|
Als ze lelijk zijn niet, dan negeer ik ze. Als het om een mooie meid gaat, lach ik altijd heel lief naar haar als ze gaat zitten (doen ze altijd terug). Verder vind ik het dan heerlijk om een beetje met ze te flirten. Veel oogcontact, beetje met je haar spelen, af en toe lachen enz.
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|