![]() |
||
Citaat:
*en nee, ik ben geen nerd, en ik zie niet in wat er tegen intellectualiteit is*
|
![]() |
Ja, ik heb voornamelijk een SM/pijn-fetisj. Ook het dragen van laarzen en de hele wilde manier van seks, met blinddoeken, zweepjes, slaan, tattoos, handboeien en (mijn) piercings spreekt me heel erg aan.
Mijn vriend en ik deden vroeger heel veel van zulke dingen, maar daar zijn we eigenlijk mee gestopt (op de harde manier van seks na dan, dat is er gelukkig wel in blijven zitten). Ik merk nu dat ik er weer heel erg naar terug begin te verlangen om al die wilde dingen weer te doen, om weer te gaan experimenteren met speeltjes en gewoon met elkaar, om het eens op een kerkhof te doen en meer van dat soort'extravagante dingen. Moet ik toch maar weer eens voorstellen aan hem dan, want ik word er echt helemaal wild van. En ik wil graag eens echt experimenteren met kaarsvet, in combinatie met wijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Heel veel mensen hebben een fetisch zonder dat ze het zelf echt weten.
(heeft gister programma gezien) ongeveer 2/3 van alle mannen vinden vrouwen er aantrekkelijker uitzien als ze nog iets aan hebben van kleren, slechts 1/3 vindt geheel naakte vrouwen aantrekkelijk. Dit houd in dat 2/3 van de mannen een fetisch heeft, nl. kleding.
|
Klinkt misschien een beetje gek, maar ik ben helemaal weg van armen, handen en bovenlijven...
Als een vent een beetje mooie armen heeft, een mooi stel handen eronder een een lekker bovenlijf heeft en mij dat laat zien, nou, dan kan ik em wel bespringen. Dus in zekere zin ook wel een soort fetisj denk ik...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
[edit] Dit is volgens de Dikke van Dale [/edit] En ik heb geen fetisj.
Laatst gewijzigd op 10-09-2003 om 14:07. |
![]() |
||
Citaat:
||
Het is maar hoe je een fetisj ziet en definieert... Naar de moderne wereld, of naar de van dale...
Nou wil ik ook niet zeggen dat bv een hand een levend wezen is... Is het niet, het wordt bestuurd door een levend wezen en maakt onderdeel uit van een levend wezen, net als een voet. Voet fetisj is ook echt fetisj gezien, dus waarom andere lichaamsdelen niet? Misschien niet per definitie, maar qua gevoel wel. Vind ik dan tenminste. Citaat:
![]()
|
Oh, ik ken er trouwens 1 van een klasgenoot van mij. Die kickt erop om tijdens het douchen na het voetballen mensen onder te pissen en tegen de tijd dat die mensen het doorkrijgen wanneer hun mond openvalt zeg maar, ze ook nog in hun mond te pissen...
Hoe ziek, maar het is levensloos, (zowiezo loos, maar goed) hij geilt erop, dus zal dan wel een fetisj zijn?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed. Als AngelLena daar zo sterkt op kickt, is het wel het noemen waard hè, in zo'n topic? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik wist wel dat al die voetballers niet spoorden..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ten eerste domme vragen bestaan niet ![]() en wat tauke betreft dat is wanneer je stukjes gedroogt poep in je bilhaar heb hangen
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Poepen Jaap-Cor Geerts | 7 | 20-08-2016 21:21 | |
De Kantine |
Supergoeie Saaitopics #1682 Martiño | 501 | 04-08-2012 22:10 | |
De Kantine |
Een eigen huis, een plek onder de saai! #1679 Chick Rock | 500 | 01-08-2012 22:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Putin doet mee aan Russische verkiezingen hhendrikxx | 119 | 14-10-2007 01:47 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |