![]() |
||
Een nieuwe...
[deel 01] [deel 02] [deel 03] [deel 04] [deel 05] [deel 06] [deel 07] [deel 08] [deel 09] [deel 10] Voor de mensen die nog niet weten hoe het werkt: het gegeven zinnetje/de gegeven zinnetjes moeten uitgewerkt worden tot een gedicht. Je bent vrij om de zinnetjes naar elke taal te vertalen, zolang het maar voor het merendeel van de DoP'ers begrijpelijk blijft (chinees is bijv geen keuze ![]() Je bent ook vrij om het zinnetje te manipuleren op elke manier die je wil, zolang het maar herkenbaar blijft. Ondertussen had ik weer een klein zinnetje, dit keer met een humoristische, spottende ondertoon. Maak er iets moois, en vooral leuks van aub ![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Ik ben een God,
met een achtertuin vol druiven. of zilveren honden die aan hun botten kluiven en liefde Ik ben een god, met een wereld vol illusies verborgen in wonden vermomd als vele ruzies en liefde Hmm, slechter dan dit zal ik niet vaak schrijven... Misschien komt er een andere keer iets beters uit, maar binnen een kwartier kom ik maar tot hier.
||
Citaat:
Komt wel weer......en dan plaatsen die dichtkunsten van je en Xia ook! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Hij zegt: "Ik ben een God. Niet één, maar alleen, ik ben alleen maar God." Ik zeg: "Stop, ook al ben je mij. Ik wil niet dat je spreekt, alsof je God bent." Hij zegt: "Ik ben een God. Ik ben de beste en wat ik zeg is altijd waar." Ik zeg: "Nee! Nee, hou op! Je bent mij, niet God, ik wil alleen mezelf zijn." Hij zegt: "Ik ben een God. en jij bent het schuurtje van mijn achtertuin vol druiven."
Laatst gewijzigd op 13-09-2003 om 16:52. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben...
Zowaar, het Leven De Waarheid Zal zijn de Weg naar God Als duizend druiven Ongepeld en Ongeplukt Een hunkering naar die dagen Ongeteld maar nooit mislukt Waarin ik lag tezamen, in het licht Opkijkend naar de Liefde die voor me lag een aangezicht Want Hij was God En ik lag daar In zijn achteruin met druiven |
![]() |
|
![]() |
Tegendraads
priem ik in het luchtledige. Ik dwaal door vervallen boomgaarden, en vervolg mijn triomftocht langs een pittoresk beekje. Als ongelovige voel ik mij God, wanneer de zwoele geur van frisse druiven mijn reukorgaan binnenslentert... Laatst gewijzigd op 20-09-2003 om 19:54. |
![]() |
|
|