Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Deze tas kan je nu op Ebay kopen voor $1999,99... Vandaar dat ik een neppe wil! Maar hij is zoooo mooi!
|
![]() |
En deze is trouwens ook 'best leuk' (om maar even een understatement te gebruiken)
![]() Die staat nu op Ebay voor 'maar' 150 euro... Maar daar zit geen echtheidscertificaat bij ofzo, dus die is waarschijnlijk nep. Maar dan nog issie 150 euro. Dit model vind ik trouwens wel het mooist. Maar goed, ik moet ophouden met kwijlen denk ik... *pakt een zakdoekje*
|
Zyndel, face it; de laatste 3 tassen die je postte zijn gewoon verschrikkelijk fout. Behalve de monotype (de 1e), de orginele zeg maar. Met het motief. Die is gewoon pimpin'.
![]() In Zuid-Frankrijk had je veel fake LV. Heb je nu natuurlijk niets aan. (Wel met dé print, leek zo gejat uit de fabriek, zelfs vloeipapier nog eromheen). En alstjeblieft, áls je er een hebt gevonden die erg echt lijkt... Ga dan niet huppelen en tegen iedereen zeggen dat het een 'Louis Vuittonnetje' is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Op vakantie werd me een LV-portemonne aangeboden.
Een neppe natuurlijk, wil die kerel er alsnog 100 euro voor hebben, ga ik onderhandelen voor de gein, denkt die gek dat ie em aan me kan slijten voor 50 euro. Maja, natuurlijk niet gedaan.(het was geeneens echt leer volgens mij)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En daar moeten wij iets uithalen? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ik wil een platte laars met hele ronde neus, eskimo idee zeg maar. |
![]() |
||
Citaat:
Haha ik lig echt dubbel hier, wat een schoenen! ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zoek voor de winter leuke malliot voor onder mijn rokjes, maar ik kan in damesmaten alleen maar 'saaie' vinden. Ik zoek geen regenboogdingen ofzo, maar als het één kleur is dan wel graag rood of roze ofzo en niet bruin, donkergroen, grijs en wit (--> de kleuren die ik wel kon vinden
![]() ![]()
|
ben sinds lowlands op zoek naar zo'n mooie piercing voor in de bovenrand van je oor... zo'n dik 'buisje' zeg maar... je hebt veel zilveren versies met versierselen, maar ik heb juist een heel mooie zwarte gezien zonder dingen erop... heb gehoord dat t eigenlijk klikdingen zijn trouwens... iemand enig idee waar je die kunt halen?
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik zoek winkels in grote steden als a'dam utrecht, r;dam, nijmegen, arnhem waar ze oldschool vans verkopen. In a'dam ken ik de Independent outlet maar daar hebben ze niet echt boeiende.
Ik zoek limited of aparte, met speciale prints. Ik wil sowieso gewoon weten waar ik voor mn oldschools terecht kan, behalve altijd maar bij de indie.. straat e.d. wel handig ![]() Ik woon zelf in rotterdam, dus kan ook naar gouda en dordrecht e.d. Laatst gewijzigd op 15-09-2003 om 18:46. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |