Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Heb je er met iemand over kunnen praten toen je door je gymleraar werd aangerand? Aangerand worden is voor meisjes en vrouwen een ingrijpende ervaring, en het is belangrijk dat ze er met iemand over kunnen praten om zo'n ervaring te kunnen verwerken. Ik hoop dat je iemand hebt met wie je daar over kunt praten. Mocht dat niet zo zijn, dan hoop ik dat het je op korte termijn lukt om zo iemand te vinden. Ik denk dat het ook goed is om met iemand over de scheiding van je ouders te praten omdat een scheiding niet alleen voor de ouders, maar zeker ook voor de kinderen een ingrijpende ervaring is, en zoiets moet ook verwerkt kunnen worden. Indien je er behoefte aan mocht hebben om er met mij over te praten, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Denken aan zelfmoord (depressie?) Verwijderd | 61 | 06-03-2012 15:08 | |
Psychologie |
Psyche van de mens Verwijderd | 63 | 02-10-2009 16:31 | |
Psychologie |
Het grote lucht je hart topic! #90 Verwijderd | 488 | 21-03-2007 16:36 | |
Psychologie |
vriendin met depressie en faalangst o0-its-me-0o | 6 | 16-12-2004 19:53 | |
Psychologie |
seroxat? shy girl | 15 | 08-10-2002 20:26 | |
Psychologie |
Vinden jullie dat depressie een realistische kijk op de wereld is? Isa | 20 | 01-05-2002 20:37 |