Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mwha de uitsmijters hier zijn zeer relaxed, gebeurt hier trouwens ook nooit wat.
1 keer er zelf uitgezet, omdat ik te lam was en een vrijwilliger uitschold die zei: ga naar buiten of ik haal de security. Ik dacht dat ze lulde en liep gewoon weg, maarja toen kwam de security me achterna en heeft me naar buiten gesleept/geduwt, mwha tegenspartelen had weinig zin, hij was veel te sterk. Maar hij deed het helemaal niet hardhandig, doen ze nooit. Maken absoluut geen machtsmisbruik. Maar gebeurt wel veel hoor ik ja, echt te schraal, meteen hun bedrijf aanklagen zou ik zeggen en tegen de baas zeggen van die tent waar je uitgaat. Hier is dat gedaan en we kregen meteen andere security. |
![]() |
|
Het ligt er vaak aan in wat voor een tent je komt.
De uitsmijters in bijvoorbeeld Dieka zijn gewoon boeren die wat bijklussen en kunnen ook wat beter tegen geintjes/lompigheid. Het is vaak een beetje de tent die je op zoekt. Maar over het algemeen zijn uitsmijters natuurlijk gewoon oude straatvechters of jongens uit de lage takken van de onderwereld. In principe heb je papieren nodig om uitsmijter te staan, maar hoe zwart is de handel in de horeca? Die plukken zo een jongen van de straat. De meeste uitsmijters houden er wel van om hun handjes te laten wapperen en als mensen erom vragen is dat helemaal niet zo erg. Het gaat er alleen wel om dat er grenzen moeten zijn. Volgens mij is het al niet eens legaal om iemand een klap te geven, maar veel uitsmijters hebben ook hun voorkeur (in de discotheek gemaakte vriendjes of blonde meisjes van 16) of draven iets teveel door in hun fanatisme. Maar wat studentje zegt kan inderdaad een kern van waarheid inzitten. Over het algemeen kun je de situaties ook zelf opzoeken of had je ze kunnen vermijden door een stapje opzij te zetten. Probleem is alleen dat uitsmijters met teveel zaken wegkomen. Als iemand tegen mij een potje begint te schelden en ik vlieg erop krijg ik een boete en een uitsmijter krijgt een lintje. Ik denk dat daar het nuance verschil in zit. Als je het wilt kun je overal geweld krijgen, maar uitsmijters kunnen gebruik maken van hun redelijk beschermde status. Als ik terug ga denken aan mijn ervaringen met uitsmijters kan ik studentje op zich wel gelijk geven. Ze rammen er niet zomaar op los. Wat wel zo is is dat je problemen kunt krijgen met mensen die ‘bevriend’ zijn met de uitsmijters en dan trekken ze natuurlijk wel partij. Ben zelf in Venlo een keer afgetuigd door een groepje voor de neus van een uitsmijter die alleen zijn hand uitstak om zelf ook een klap uit te delen. Anderzijds heb ik uitsmijters ook wel eens hun eigen discotheek (vesting) zien uithollen en onder de bar zien kruipen of uitsmijters die twee groepen gewoon door laten vechten omdat ze zelf te druk waren met een uitgebreid tongonderzoek. En Snat$bat$, je weet zelf waarschijnlijk ook wel wat er gebeurd als je aan de speed of andere troep zit. Dan denk je ook dat je de baas bent en vlieg je ook in je eentje op een groep van 13 kleerkasten. Zonder drugs had het meisje zich waarschijnlijk gerealiseerd dat ze die uitsmijters gewoon moest laten voor wat ze zijn en was ze rustig weggegaan. Goeie uitsmijters ken ik inderdaad niet en over het algemeen vind ik het zielige sportschoolmannetjes die hun respect willen verdienen door middel van gespierd te zijn. Ze willen een vorm van angst rond zaaien en niet hun dienstverlenende functie naar buiten dragen. Maar ik vind het vrij gemakkelijk om te zeggen dat zij fout zijn en wij niet. Iedereen kan vervelend zijn en wat gebeurt dat gebeurt nu eenmaal. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dus waarom zou je op de loop gaan voor 20 man, bovendien voel je die klappen toch pas de volgende morgen. Bovendien zeg je zelf al ‘ben ik meestal’, dat wil zeggen dat speed een echte drugs is en elke drugs is emotieverhogend. Ben je vrolijk, dan zul je niet zo snel agressief worden. Ben je wat minder vrolijk, dan voel je jezelf de hulk. Als jij adrenaline in je lichaam hebt, zet zich dat niet positief om door middel van speed. |
![]() |
||
Citaat:
ik weet heus wel hoe ik met drugs om moet gaan en hoe het allemaal in elkaar zit |
![]() |
|
Ik denk ook niet dat ik mensen iets hoef te leren over drugs, aangezien 50% hard gaat tijdens uitgaan. Waarschijnlijk heb je meer verstand van drugs dan ik, maar het ging meer over je argument over het lieve meisje wat de discotheek is uitgezet en dat lieve mensen niet meer zo lief zijn als ze speed hebben gebruikt en het leven iets tegenzit of je veter los zit ofzo.
|
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe meisjes denken Lor_Lam | 60 | 09-05-2007 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Beschouwing democratie Little Sister | 8 | 29-10-2006 20:36 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe denken jullie over *wraak*? Jamiroquai | 95 | 05-12-2002 15:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zinloos geweld FDL | 35 | 11-04-2002 03:25 |