Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2003, 14:31
SuperSanne
SuperSanne is offline
...op veronica (tegen die tijd: veronica8). Wie gaat er nog meer kijken? (*is erg blij dat het eindelijk in europa te zien is*)

vandaag StarTrek Voyager seisoen 7 op Ned2
Oud 02-08-2003, 20:17
Verwijderd
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Wist ik niet... hebben ze de nieuwe serie of oudere?

En gaat een nederlandse omroep nou die nieuwe serie van ST nog aankopen of hoe zit t?
Oud 02-08-2003, 22:02
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 02-08-2003 @ 21:17:
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

En gaat een nederlandse omroep nou die nieuwe serie van ST nog aankopen of hoe zit t?

nitwit
Oud 03-08-2003, 09:46
WolterB
WolterB is offline
idd wel leuk ja, ik denk dat ik t wel ga kijken

helaas is voor bij bij Voyager alles wat miner geworden omdat ik deze serie niet echt super vind na seizoen 5

hopen dat enterprise wel beter gaat worden
Oud 03-08-2003, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 02-08-2003 @ 21:17:
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Lees nog eens goed!
Oud 03-08-2003, 11:58
Agent-Smith
Agent-Smith is offline
het werd tijd
Heb al 1e en 2e seizoen volledig gezien
Oud 03-08-2003, 11:59
shaya
shaya is offline
enterprise is toch de nieuwe serie of ben ik nou echt helemaal achterlijk.

ik heb trouwens al ut eerste seizoen gezien en ut is best leuk.
Oud 03-08-2003, 12:07
Agent-Smith
Agent-Smith is offline
het is de nieuwe serie ja
Oud 03-08-2003, 21:34
SuperSanne
SuperSanne is offline
Het is de nieuwe serie, mét leuke paarse uniformpjes
Oud 04-08-2003, 18:34
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef op 03-08-2003 @ 22:34:
Ik ben géén nitwit

Ik hou van Star Trek, maar ik ben pas vorig jaar begonnen met kijken, dus alles is nieuw voor mij.

Maar die nieuwe serie, geen enterprise enzo, die de BBC wel aankoopt, wordt die nog aangekocht door een nederlandse omroep?? Of niet?

*gaat voyager herhalingen kijken, die zijn het koelst... cptn. Janeway forever!*

Op rtl 5 kijk ik tegenwoordig trouwens Deep Space Nine... ook leuk.
Oud 04-08-2003, 18:54
Verwijderd
enterprise is die nieuwste
Oud 04-08-2003, 19:17
Ellun
Ellun is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 04-08-2003 @ 19:34:
Ik ben géén nitwit

Ik hou van Star Trek, maar ik ben pas vorig jaar begonnen met kijken, dus alles is nieuw voor mij.

Maar die nieuwe serie, geen enterprise enzo, die de BBC wel aankoopt, wordt die nog aangekocht door een nederlandse omroep?? Of niet?

*gaat voyager herhalingen kijken, die zijn het koelst... cptn. Janeway forever!*

Op rtl 5 kijk ik tegenwoordig trouwens Deep Space Nine... ook leuk.
Ik ben ook vorig jaar pas begonnen met kijken, Voyager, omdat mijn vriendje het zo leuk vond en altijd keek. Ik zei altijd dat ik t erg zielig vond dat ie er naar keek, maar toen ging ik meekijken en t is echt leuk! Alleen jammer van die enorme Seven of Nine in zijn kamer...

Maar even ontopic: Nu ik weet dat 20 september Enterprise begint, ga ik zeker kijken! thnx!
Oud 05-08-2003, 23:03
Verwijderd
Oh, wat gaaf, die serie wil ik absoluut niet missen.

Het gaat toch over het eerste ruimteschip (of een van de eersten) van de Federation, die het heelal gaat verkennen?
Oud 06-08-2003, 19:46
kees17
kees17 is offline
Eindelijks komt hij dus op de nederlandse tv, steeds die videobanden kopen wordt oplaast ook een dure zaak .
Oud 06-08-2003, 20:01
Verwijderd
Citaat:
lafjuh schreef op 06-08-2003 @ 00:03:

Het gaat toch over het eerste ruimteschip (of een van de eersten) van de Federation, die het heelal gaat verkennen?
jup
Oud 06-08-2003, 20:40
Verwijderd
Leg mij nou eens uit wat daar leuk aan is want ik zie het nog altijd niet. En wil het misschien ook wel niet zien.
Oud 07-08-2003, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef op 06-08-2003 @ 21:40:
Leg mij nou eens uit wat daar leuk aan is want ik zie het nog altijd niet. En wil het misschien ook wel niet zien.

Ga jij maar lekker GTST kijken. Echt iets waarvan ik moet spugen.
Oud 08-08-2003, 09:09
martijn1985
martijn1985 is offline
*kent al een groot deel van de afleveringen van het 1e en 2e seizoen*
Oud 16-08-2003, 15:56
Nebula
Nebula is offline
Ik ga zeker kijken! (maar volgens mij begint het pas op de 22ste...)

Ik heb alle afleveringen van TNG DS9 en Voyager al (meerdere keren) gezien, dus het wordt wel weer eens tijd voor iets nieuws
Oud 16-08-2003, 17:10
DEChengst
DEChengst is offline
Lekker belangrijk zeg. Ze lopen hier in Nederland twee jaar achter. Ik ga vanaf september gewoon weer de SVCD's van internet downloaden. Of ik de serie weer van voor af aan op TV ga kijken dat zie ik nog wel.
Oud 14-09-2003, 14:12
Verwijderd
Citaat:
MetalliCat schreef op 06-08-2003 @ 21:01:
--------------------------------------------------------------------------------
lafjuh schreef op 06-08-2003 @ 00:03:

--------------------------------------------------------------------------------

jup
--.--.--.-.-..--.--.--...................................................................... ......
Dus ik schijf vandaag:
Je hebt dus Startrek de alle eersten van ??weet ik veel hoeveel jaar geleden?? en dan dus startrek the Next Generations met het schip ''the Enterprise'' met Patrick Stewart als Captain en dan Deep Space Nine ?? en nu weer op NL 2 Startrek Voyager.... het laatste seisoen voor de 2e keer (End Game deel 1 & 2 hadden ze al lang uitgezonden, k heb hem namelijk opgenomen duZ) en op Net 5 hadden ze nog de oude afleveringen van seisoen 4 ofzo maar die komen dus denk het niet meer?? Ze kwamen op de zondag ... Dus EN na Startrek Voyager komt een nieuwe serie en die heet ''Startrek Enterprise met die
Citaat:
SuperSanne schreef op 03-08-2003 @ 22:34:
Waar gaat die dan over??? Ze gaan dus weer beginnen met oude (wel nieuwe grafics maar) technologie... Ze moeten dus nog kennis maken met de Borg>??
Oud 14-09-2003, 14:15
Verwijderd
De NIEUWE serie, handelt over de OUDE Starfleet tijd, vlak na het uitvinden van de Warp. Die serie heet Star Trek Enterprise.
Oud 14-09-2003, 14:25
Verwijderd
Citaat:
MetalliCat schreef op 14-09-2003 @ 15:15:
De NIEUWE serie, handelt over de OUDE Starfleet tijd, vlak na het uitvinden van de Warp. Die serie heet Star Trek Enterprise.
Ontmoeten ze dan weer de Borg??
Oud 14-09-2003, 14:32
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Cool. Werd wel eens tijd. Ik ga het zeker kijken. DS9 vond ik trouwens wel saai, Star Trek Voyager dat nu door Nederland 2 wordt uitgezonden kijk ik wel elke dag.

Citaat:
Milk schreef op 06-08-2003 @ 21:40:
Het is leuk omdat het een toekomstvisie is, science fiction. Het is interessant om te zien hoe mensen de mensen leven en wat ze doen in de toekomst van Star Trek. Het is voor een gedeelte maatschappijkritisch. Natuurlijk is het ook leuk vanwege de actie. Als je het de eerste keer kijkt vind je het misschien niet leuk, maar dat veranderd waarschijnlijk als je meer afleveringen hebt gezien. Niet alle afleveringen zijn ook even leuk.
Oud 14-09-2003, 14:40
Verwijderd
Citaat:
$@nd€r $@l@m@nd€r schreef op 14-09-2003 @ 15:32:
Cool. Werd wel eens tijd. Ik ga het zeker kijken. DS9 vond ik trouwens wel saai, Star Trek Voyager dat nu door Nederland 2 wordt uitgezonden kijk ik wel elke dag.

Het is leuk omdat het een toekomstvisie is, science fiction. Het is interessant om te zien hoe mensen de mensen leven en wat ze doen in de toekomst van Star Trek. Het is voor een gedeelte maatschappijkritisch. Natuurlijk is het ook leuk vanwege de actie. Als je het de eerste keer kijkt vind je het misschien niet leuk, maar dat veranderd waarschijnlijk als je meer afleveringen hebt gezien. Niet alle afleveringen zijn ook even leuk.
Natuurlijk is Startrek leuk, ik ben zelf dus ook wel een trekkie,, (niet te verwarren met wat anders!!) maar waarom zenden ze dan geen serie uit (bv. op Discovery of National Geografic channel) over de prestaties die ze nu leveren op het gebied van Ruimtevaart en ontdekkingen??? Zou je dat ook leuk vinden, met de Real Live Mensen in nog ruimte pakkies (die Niét paars zijn en die zonder aktie (wel met spanning) werken??? huhh vertel....
Advertentie
Oud 14-09-2003, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Discovertjuhh schreef op 14-09-2003 @ 15:12:
--.--.--.-.-..--.--.--...................................................................... ......
Dus ik schijf vandaag:
Je hebt dus Startrek de alle eersten van ??weet ik veel hoeveel jaar geleden?? en dan dus startrek the Next Generations met het schip ''the Enterprise'' met Patrick Stewart als Captain en dan Deep Space Nine ?? en nu weer op NL 2 Startrek Voyager.... het laatste seisoen voor de 2e keer (End Game deel 1 & 2 hadden ze al lang uitgezonden, k heb hem namelijk opgenomen duZ) en op Net 5 hadden ze nog de oude afleveringen van seisoen 4 ofzo maar die komen dus denk het niet meer?? Ze kwamen op de zondag ... Dus EN na Startrek Voyager komt een nieuwe serie en die heet ''Startrek Enterprise met die Waar gaat die dan over??? Ze gaan dus weer beginnen met oude (wel nieuwe grafics maar) technologie... Ze moeten dus nog kennis maken met de Borg>??
Ze begonnen met Star Trek (met James T Kirk op de Enterprise A of B), daarna Star Trek the Next Generation met The Enterprise (c,d dacht ik), toen Star Trek Deep Space Nine, daarna Star Trek Voyager, en nu Star Trek Enterprise, die je eigenlijk helemaal vooraan moet zetten. De nieuwe serie gaat over de eerste Enterprise, die het heelal gaat verkennen.
Oud 14-09-2003, 15:07
Verwijderd
Citaat:
lafjuh schreef op 14-09-2003 @ 16:03:
Ze begonnen met Star Trek (met James T Kirk op de Enterprise A of B), daarna Star Trek the Next Generation met The Enterprise (c,d dacht ik), toen Star Trek Deep Space Nine, daarna Star Trek Voyager, en nu Star Trek Enterprise, die je eigenlijk helemaal vooraan moet zetten. De nieuwe serie gaat over de eerste Enterprise, die het heelal gaat verkennen.
Owww op die fiets.... Heej Bedankt weet ik dat ook weer, dus ik zit met Popcorn voor de TV wanneer het wordt uitgezonden.. jheeeeeeeee.
Oud 14-09-2003, 23:53
GRRR
GRRR is offline
gaar. tis dat ik alle afleveringen al heb gezien

enterprise is overigens niet zo spannend. ik kijk uit verveling :-/
Oud 15-09-2003, 12:30
Blubje
Blubje is offline
hmm geen seven of nine in Enterprise...(duh) dan zal ik het wel af en toe gaan kijken, maar voyager blijft t leukst vind ik (wel seven of nine )
Oud 15-09-2003, 18:29
GRRR
GRRR is offline
nu heb je t'pol *kwijl* mjam
Oud 15-09-2003, 18:51
Nebula
Nebula is offline
Die nieuwe serie heet officieel trouwens geen STAR TREK: Enterprise, maar gewoon Enterprise. Zonder Star Trek er voor dus. (ze willen nieuwe kijkers lokken)
Oud 15-09-2003, 20:16
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
lafjuh schreef op 14-09-2003 @ 16:03:
Ze begonnen met Star Trek (met James T Kirk op de Enterprise A of B)
Dacht het niet. Om Captain Montgomery Scott te quoten:

Citaat:
N-C-C-1-7-0-1. No bloody A, B, C or D
Oud 15-09-2003, 20:17
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Discovertjuhh schreef op 14-09-2003 @ 15:25:
Ontmoeten ze dan weer de Borg??
Die ongelofelijk trieste actie hebben ze inderdaad uitgehaald
Oud 16-09-2003, 13:35
martijn1985
martijn1985 is offline
Mensen even opletten: de serie begint maandag 22 september om half 9

Dus niet a.s zaterdag voor de tv gaan zitten .

Citaat:
Die nieuwe serie heet officieel trouwens geen STAR TREK: Enterprise, maar gewoon Enterprise. Zonder Star Trek er voor dus. (ze willen nieuwe kijkers lokken)
Overigens heet de serie vanaf seizoen 3 (dat vanaf deze tijd in amerika op de buis is) weer 'gewoon' Star Trek: Enterprise. Maar de 1e 2 seizoenen heten nog wel Enterprise..
Oud 16-09-2003, 16:14
Jolt
Jolt is offline
ikke ga kijken!!
Oud 16-09-2003, 20:36
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
Discovertjuhh schreef op 14-09-2003 @ 15:40:
Natuurlijk is Startrek leuk, ik ben zelf dus ook wel een trekkie,, (niet te verwarren met wat anders!!) maar waarom zenden ze dan geen serie uit (bv. op Discovery of National Geografic channel) over de prestaties die ze nu leveren op het gebied van Ruimtevaart en ontdekkingen??? Zou je dat ook leuk vinden, met de Real Live Mensen in nog ruimte pakkies (die Niét paars zijn en die zonder aktie (wel met spanning) werken??? huhh vertel....
In de hedendaagse ruimtevaart hebben we alleen nog maar missies naar mars en maanlandingen en nog wat meer. Niet interessant .
Oud 16-09-2003, 23:02
Conner
Conner is offline
Ik had veel liever een nieuwe serie in de 24ste eeuw gezien, ik bedoel wat ze allemaal doen met enterprise slaat gewoon nergens op. Je hebt bijvoorbeeld die borg aflevering, ten tijden van picard was de borg haast onverslaanbaar, nu moeten we geloven dat de eerste enterprise hun zomaar ff te slim af is en daar nooit een notitie van maakt? Daarbij lijkt deze enterprise veel moderner dan kirks schip Tis een bout serie die alle cliches weer afwerkt zoals ze komen op een planeet er is een moord gepleegd en iemand van de crew vind de moordenaar enz enz. Ik wil startrek zoals ds9,,,veel spacewars en actie niet dat slappe gelul wat ze nu doen. Want je weet toch dat in welke situatie ze ook ztten ze komen er toch wel uit want anders zouden de andere serieus niet kloppen.
Oud 16-09-2003, 23:28
Jolt
Jolt is offline
Vind enterprise classe e het mooiste:

Die van First Contact ....
Tja Deep Space 9 was ook vet, defiant roeleert heel erg vooral als ze tegen Dominion gaan ...
Tja en toen met de Voyager tegen Borg vond ik beetje je jammer, oke die shield upgrade zag er wel vet uit, maar dat Janeway terug in de tijd gaat .....

(Toch blijven de ruimte gevechten het mooist)..(W8 op een Dominion Wars 2!!!)
Oud 17-09-2003, 14:14
eYe87
eYe87 is offline
Citaat:
Sci-Fi fan schreef op 15-09-2003 @ 19:51:
Dit was eerst idd zo, maar ik geloof dat ze er vanaf Seizoen3 weer startrek voorzetten. (weet niet zeker)
Heb net ff aflevering 2 van seizoen 3 gezien, en moet zeggen dat ze eindelijk een beetje de goeie richting in gaan met deze serie...
ben benieuwd wat ons allemaal te wachten staat in dit nieuwe seizoen.......
ik denk trouwens niet dat ik ze op tv ga kijken, volg liever het VS schema
Oud 17-09-2003, 14:21
eYe87
eYe87 is offline
Citaat:
Conner schreef op 17-09-2003 @ 00:02:
Ik had veel liever een nieuwe serie in de 24ste eeuw gezien, ik bedoel wat ze allemaal doen met enterprise slaat gewoon nergens op. Je hebt bijvoorbeeld die borg aflevering, ten tijden van picard was de borg haast onverslaanbaar, nu moeten we geloven dat de eerste enterprise hun zomaar ff te slim af is en daar nooit een notitie van maakt?

idd dit soort "fouten" kan ik ook niet helemaal waarderen in enterprise, ze moeten meer de kant van de temporal cold war uitgaan...

Daarbij lijkt deze enterprise veel moderner dan kirks schip

Ja hehe, denk je dat er erg veel kijkers zouden zijn als ze het er ouder dan de eerste startrek uit zouden laten zien ?
technieken vorderen nou eenmaal.

Tis een bout serie die alle cliches weer afwerkt zoals ze komen op een planeet er is een moord gepleegd en iemand van de crew vind de moordenaar enz enz. Ik wil startrek zoals ds9,,,veel spacewars en actie niet dat slappe gelul wat ze nu doen.

dat "slappe gelul" is soms wel nodig he, om personages uit te werken enzo...verder vind ik toch echt dat er ZAT actie in enterprise zit.....vooral nu in seizoen3...mischien wel teveel

Want je weet toch dat in welke situatie ze ook ztten ze komen er toch wel uit want anders zouden de andere serieus niet kloppen.

als je zo denkt kan je geen enkele serie/film kijken
Oud 17-09-2003, 15:07
Conner
Conner is offline
Nee, maar ik bedoel dat voyager en ds9 hadden vaak al dezelfde aflveringen als tng alleen met andere figuren. Holodeck ongelukken, menselijke borgs, misdaden op een planeet zogenaamd gepleegd door een crewmember en vaste spanningen tussen de crew die uiteindelijk toch altijd voor elkaar opkomen. Ik snap best dat je eps hebt die zich speciaal op 1 persoon richten maar das een groot nadeel wanneer dat figuur je geen ass boeit zoals vaak het geval was bij de dokter op voyager voor mij en bashir op ds9.

En met dat je weet dat het goed komt bedoel ik meer als ze weer in problemen komen met klingons of een 24eeuwse borg tegenkomen. Dat de enterprise er nu moderner uitziet bedoel ik dat de wapens enzo sterker lijken enz enz ik snap best wel dat jaren 60 film er kneuziger uitziet dan wat we nu allemaal kunnen.
Oud 17-09-2003, 15:40
shaya
shaya is offline
even strikvraag. wie weet in welke science fiction serie de captain van enterprise nog heeft gespeeld?
Oud 17-09-2003, 16:11
eYe87
eYe87 is offline
Citaat:
Conner schreef op 17-09-2003 @ 16:07:
Nee, maar ik bedoel dat voyager en ds9 hadden vaak al dezelfde aflveringen als tng alleen met andere figuren. Holodeck ongelukken, menselijke borgs, misdaden op een planeet zogenaamd gepleegd door een crewmember en vaste spanningen tussen de crew die uiteindelijk toch altijd voor elkaar opkomen. Ik snap best dat je eps hebt die zich speciaal op 1 persoon richten maar das een groot nadeel wanneer dat figuur je geen ass boeit zoals vaak het geval was bij de dokter op voyager voor mij en bashir op ds9.

En met dat je weet dat het goed komt bedoel ik meer als ze weer in problemen komen met klingons of een 24eeuwse borg tegenkomen. Dat de enterprise er nu moderner uitziet bedoel ik dat de wapens enzo sterker lijken enz enz ik snap best wel dat jaren 60 film er kneuziger uitziet dan wat we nu allemaal kunnen.
Wat betreft het "weten dat het goed komt" ja dat is idd zo, erg lastig om een prequel te maken in het geval van st, omdat je met zoveel verschillende dingen rekening moet houden......
ze moeten gewoon die temporal cold war uitbouwen, zou stukken interessanter zijn.
Oud 17-09-2003, 16:15
eYe87
eYe87 is offline
Citaat:
shaya schreef op 17-09-2003 @ 16:40:
even strikvraag. wie weet in welke science fiction serie de captain van enterprise nog heeft gespeeld?

Scott bakula speelde ook in Quantum leap volgens mij.....
hij zal vast ook nog wel wat gastrollen gedaan hebben ofzo
Oud 17-09-2003, 18:32
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
GRRR schreef op 15-09-2003 @ 19:29:
nu heb je t'pol *kwijl* mjam
ja, ok, die ziet er goed uit, maar tis dan weer jammer dat ze al 65 ( ) is...
dat las ik toevallig vandaag in de veronica gids
Oud 17-09-2003, 19:23
DEChengst
DEChengst is offline
Nieuwe aflevering vanavond pas in de VS op de TV en nu al op internet
Oud 17-09-2003, 19:36
Dissection
Dissection is offline
K heb de eerste 3 afleveringen gezien en het is echtwel een vette serie!
Oud 18-09-2003, 13:32
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 17-09-2003 @ 19:32:
ja, ok, die ziet er goed uit, maar tis dan weer jammer dat ze al 65 ( ) is...
dat las ik toevallig vandaag in de veronica gids
Mja....dat las ik in eerste instantie ook verkeerd...

T'Pol is 65...wat voor een vulcan nog redelijk jong is...

Jolene Blalock is 28.

Overigens is dat artikel in het veronica magazine nogal lame...het gaat meer over het catsuit dat Jolene draag, dan over haar acteerprestaties....beetje jammer...
Oud 18-09-2003, 14:29
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 18-09-2003 @ 14:32:
Mja....dat las ik in eerste instantie ook verkeerd...

T'Pol is 65...wat voor een vulcan nog redelijk jong is...

Jolene Blalock is 28.

Overigens is dat artikel in het veronica magazine nogal lame...het gaat meer over het catsuit dat Jolene draag, dan over haar acteerprestaties....beetje jammer...
ooooow, ik dacht al, dat kan toch nooit?!
nou ok, dan ga ik toch maar kijken
Oud 18-09-2003, 15:38
kiek
kiek is offline
bah
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten