Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar even ontopic: Nu ik weet dat 20 september Enterprise begint, ga ik zeker kijken! thnx!
|
Lekker belangrijk zeg. Ze lopen hier in Nederland twee jaar achter. Ik ga vanaf september gewoon weer de SVCD's van internet downloaden. Of ik de serie weer van voor af aan op TV ga kijken dat zie ik nog wel.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus ik schijf vandaag: ![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Cool. Werd wel eens tijd. Ik ga het zeker kijken. DS9 vond ik trouwens wel saai, Star Trek Voyager dat nu door Nederland 2 wordt uitgezonden kijk ik wel elke dag.
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Mensen even opletten: de serie begint maandag 22 september om half 9
Dus niet a.s zaterdag voor de tv gaan zitten ![]() Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik had veel liever een nieuwe serie in de 24ste eeuw gezien, ik bedoel wat ze allemaal doen met enterprise slaat gewoon nergens op. Je hebt bijvoorbeeld die borg aflevering, ten tijden van picard was de borg haast onverslaanbaar, nu moeten we geloven dat de eerste enterprise hun zomaar ff te slim af is en daar nooit een notitie van maakt? Daarbij lijkt deze enterprise veel moderner dan kirks schip
![]() |
![]() |
|
Vind enterprise classe e het mooiste:
![]() Die van First Contact .... Tja Deep Space 9 was ook vet, defiant roeleert heel erg vooral als ze tegen Dominion gaan ... Tja en toen met de Voyager tegen Borg vond ik beetje je jammer, oke die shield upgrade zag er wel vet uit, maar dat Janeway terug in de tijd gaat ..... (Toch blijven de ruimte gevechten het mooist)..(W8 op een Dominion Wars 2!!!) ![]()
||
![]() |
Citaat:
Heb net ff aflevering 2 van seizoen 3 gezien, en moet zeggen dat ze eindelijk een beetje de goeie richting in gaan met deze serie... ben benieuwd wat ons allemaal te wachten staat in dit nieuwe seizoen....... ik denk trouwens niet dat ik ze op tv ga kijken, volg liever het VS schema ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Nee, maar ik bedoel dat voyager en ds9 hadden vaak al dezelfde aflveringen als tng alleen met andere figuren. Holodeck ongelukken, menselijke borgs, misdaden op een planeet zogenaamd gepleegd door een crewmember en vaste spanningen tussen de crew die uiteindelijk toch altijd voor elkaar opkomen. Ik snap best dat je eps hebt die zich speciaal op 1 persoon richten maar das een groot nadeel wanneer dat figuur je geen ass boeit zoals vaak het geval was bij de dokter op voyager voor mij en bashir op ds9.
En met dat je weet dat het goed komt bedoel ik meer als ze weer in problemen komen met klingons of een 24eeuwse borg tegenkomen. Dat de enterprise er nu moderner uitziet bedoel ik dat de wapens enzo sterker lijken enz enz ik snap best wel dat jaren 60 film er kneuziger uitziet dan wat we nu allemaal kunnen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ze moeten gewoon die temporal cold war uitbouwen, zou stukken interessanter zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
T'Pol is 65...wat voor een vulcan nog redelijk jong is... Jolene Blalock is 28. Overigens is dat artikel in het veronica magazine nogal lame...het gaat meer over het catsuit dat Jolene draag, dan over haar acteerprestaties....beetje jammer...
||
Citaat:
nou ok, dan ga ik toch maar kijken ![]()
|
|