Advertentie | |
|
![]() |
|
Mensen. Aub niet offtopic gaan. Dank u wel!
En breezeruh-taal doe je maar op school tijdens de Nederlandse les! ![]() Dat is één wedstrijd, wie weet gaat het vanaf nu heel goed ![]() Anyway, ik zag toevallig hem op TV spreken over de transfer en ook de voorzitter van Feyenoord... Geld is toch mooi ![]()
|
Verwijderd
|
De wedstrijd krijgt toch nog een staartje:
Falende Enke na één duel weg bij Fenerbahçe 13/8/2003 21:19 Robert Enke is na één competitiewedstrijd alweer vertrokken bij Fenerbahçe. De Duiste doelman en de Turkse club zijn in onderling overleg een ontbinding van zijn contract overeengekomen. Enke lag na de 3-0 nederlaag van Fenerbahçe op de eerste speeldag tegen Istanbulspor zwaar onder vuur. De Barcelona-huurling was een bron van onrust en ging regelmatig opzichtig in de fout bij de ploeg van Pierre van Hooijdonk. Enke keert nu terug naar Barcelona, waar hij niet tot de selectie meer behoort. Coach Frank Rijkaard geeft de voorkeur aan Rüstü Recber (overgekomen van Fenerbahçe) en de jonge Víctor Valdés. bron: vi.nl Ik (en vele anderen) hadden ook wel kunnen vertellen dat Enke een slechte keeper is, maar dat had Fenerbahce van te voren (en op de training) toch ook wel kunnen zien ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
"De interne communicatie is nog een probleem", zoekt Van Hooijdonk naar een oorzaak voor de zeperd. "Er zijn drie spelers die een beetje Duits spreken en verder twee Brazilianen, waar ik in het Portugees mondjesmaat mee kan praten. Het zal best nog even duren voordat dit elftal is ingespeeld."
Goh.. Dacht dat het de club van zijn leven was waar hij het helemaal mee zou gaan maken.. Maar t valt dus geloof ik een beetje tegen.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 27-08-2003 om 12:05. |
![]() |
||
Citaat:
|
|