Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dankje Enne voor FB+: Kunnen jullie hem anders een mailtje sturen ofzo en vragen of hij het goed vind als z'n naam krijg? Hij is namelijk nooit online.... En waarschijnlijk zal z'n email ook wel oud zijn dus na een week geen antwoord ofzo alsnog doen? ![]() Het heeft namelijk weinig nut om hem op et forum te houden toch?..... ik wil heel graag m'n gewone nickname die ik sinds 5 jaar al heb ongeveer. EDIT: En als het echt niet mag.....dan verzin ik wel betere variant dan x2_..... EDIT 2: Enne ik heb vroeger trouwens ook nog een account gehad. Dus eigenlijk ben ik al veel langer dan 6 maanden lid. Ik wist et passwoord alleen niet meer en de naam vinnik ook niet meer leuk dusss.... http://forum.scholieren.com/member.p...=Nightshade888 Ja ik zei kheb Shade al 5 jaar: Maar SHADE was toen ook al bezet en Nightshade ook dusssss....
Laatst gewijzigd op 14-09-2003 om 22:30. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bekijk alle posts van deze user
Dan ben je wel ff bezig om die door te lezen... ![]() Ik heb uiteraard totaal geen stem in deze, maar ik vind dat ie hem mag hebben. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waarom mag Amerika doen wat ze willen zonder consequenties Verwijderd | 31 | 04-05-2011 11:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Betoging We Are Change te Brussel .. be there!! Marc.Vg | 5 | 08-07-2009 15:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
9/11 en de mediastilte arie_de_kanarie | 47 | 15-05-2006 21:31 | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II Machiavelli | 500 | 28-09-2004 20:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 |