![]() |
|
normaal kon ik nooit klaarkomen tijdens seks maar dit weekend hebben we allerlei standjes uitgeprobeerd en heeft hij echt heel veel aandacht aan me besteed omdat hij me toch zo graag wou laten klaarkomen, en toen ik hem dan in zn oor kreunde dat t lukte hijgde hij terug dat t bij hem ook net zo was ... hij was dan zo blij dat t m eindelijk gelukt was en dan waren we nog tegelijk ook
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maar ik moet zeggen dat ik het fijner vind om omstebeurt klaar te komen. Dan kan ik van mijn eigen orgasme genieten, en van die van hem! ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
altijd eigenlijk
je kan daar zelf heel makkelijk voor zorgen namelijk het maakt het geheel veel intiemer en gezelliger en lekkerder, dat je dan gezamelijk kan uithijgen en elkaar kan naknuffelen enzo...mmmm omdat het leuker is, zorg ik er dus altijd maar voor en anders hij wel
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind dat een raar gevoel: - aan de ene kant lekker. Is een apart gevoel omdat je tijdens je eigen orgasme ook de schokken van haar lichaam voelt. - aan de andere kant ben je zo lekker samen bezig, maar op dat moment 'vergeet' je de ander even en ga je even egoistisch in je eigen gevoelens op (moeilijk uit te leggen. Mocht iemand hier wat van begrijpen: ![]()
|
![]() |
Komt wel eens voor ja...ik vind het heel romantisch...vooral als we elkaar in de ogen kijken, en dan zien hoe hij geniet terwijl ik ook geniet...
Meestal komt hij eerst, en soms ik. De laatste tijd kom ik steeds vaker eerder. Maar goed, als hij is klaargekomen, kan hij niks meer en zit het er voor mij niet meer in. Dus: tegelijk voor President! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Een paar vragen. Verwijderd | 14 | 12-01-2013 00:34 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen lukt niet! kipje_18 | 34 | 10-10-2006 20:44 | |
Seksualiteit |
Tegelijk rvveen | 36 | 12-10-2004 09:03 | |
Seksualiteit |