Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ga zeker weten mee. En anders ga ik niet meeten maar mee met de mensen die wel gaan.
![]() voor meer info kijk op keer het tij
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Laten we balkenende afzetten, en nieuwe verkiezingen houden met alleen de pvda, de sp, en groenlinks. ![]() |
![]() |
|
Bij nader inzien kom ik mogelijk toch wel.
Het beleid van Balkenende-II vind ik te weinig liberaal. De 27e zie ik Zalm weer op de Algemene Vergadering van de VVD, en hij gaat ook toelichting geven op de miljoenennota. Ik hoop dat hij een mooi verhaal heeft, want zaken bevallen mij allerminst.
||
Citaat:
||
Citaat:
Liberalen staan voor vrijheid, niet het uitknijpen van de onderlaag en het minimaliseren van de staatsschuld tegen elke prijs. Wat mij betreft mag er een paarse coalitie komen (VVD/PvdA/D66), natuurlijk wel met een liberale premier, maar met een grote PvdA die tegengewicht kan bieden voor het 'sociale gezicht'.
||
Citaat:
vvd is echt een betere partij om mee samen te werken als t cda...
||
![]() |
Citaat:
![]() Liefst zou ik PvdA en VVD willen. Geen CDA, daar heb ik genoeg van. Misschien kan de LPF wel meedoen, eerlijk gezegd zou ik wel graag een LPF'er op defensie willen (Mat Herben zelf?). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik kom wel als ik tijd heb, staat dit al in de meetingmanager?
Ik hoop dat er barricades komen, bestorming van het binnenhof, mannen met arbeiderspetjes zoals ik die 'macht aan het proletariaat' schreeuwen, en mensen die met hooivorken en andere gereedschap het torentje bestormen ![]() tis tijd voor actie, dames en heren!!
|
Ik had willen komen, maar ik dan net het introductiekamp van mijn studievereniging (voor de mensen die het willen weten: Macchiavelli, politicologenvereniging van de UvA).
||
Citaat:
![]() Als de VVD geen liberalen zijn, is er dan eigenlijk wel een partij in Nederland die wel liberaal is?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |