Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2003, 23:19
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef op 15-09-2003 @ 16:44:
nee , ik wil een lief vriendinnetje.
Advertentie
Oud 15-09-2003, 23:38
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Mn leven is momenteel een chaos. Nieuwe kamer, verhuizen, eindelijk het huis uit, ouders liggen in scheiding, ik zoek een lieve vriendin , verwaarloos mn studie, leer veel nieuwe mensen kennen, zit financieel aan de grond...etc

positieve en negatieve kanten dus. Maar ik voel me er nog best goed onder. Tis druk en vcerwarrend maar beter dan alsmaar thuis zitten en eigenlijk niks doen. (zoals de hele zomervakantie het geval was)
Oud 16-09-2003, 08:25
Verwijderd
Gaat opzich best chi.
Ik heb alleen geld/werk probleem en ben op zoek naar een nieuwe baan. School is een eitje en thuis alles ok. Er mag anders wel weer eens een leuke dame in mijn leven voor komen.
Oud 16-09-2003, 10:11
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
't Leven is kut
't Leven is kut
't Leven is algeheel, totaal, volkomen kut
Absoluut, totaal, volslagen en volledig kut
Kut kut kut kut en nog een keertje kut
Oud 16-09-2003, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 15-09-2003 @ 15:11:
Ben je tevreden met je leven op dit moment?
Met welke aspecten wel en welke niet? (vrienden, familie, school, werk, liefde bijvoorbeeld)
En wat zou je willen veranderen?

Brand maar los ofzo

Ik ben wel tevreden met mijn familie, al wordt het eens tijd dat mijn broer op kamers gaat en zelfstandig wordt! Met mijn ouders gaat het nu weer heel goed, dat was vorig jaar wel anders. Met mijn vrienden ben ik ook tevreden. Ik heb heel veel vriendinnen waarmee ik leuke dingen doe, en twee vriendinnen die echt alles van mij weten, en mijn beste vriend die dat al is vanaf de eerste klas. Mijn aller aller beste vriendinnetje is een van de belangrijkste dingen in mijn leven, maar die vertrekt volgende week voor een jaar naar Equador, dus daar ga ik het denk ik wel moeilijk mee krijgen. Mijn school is echt 3 keer niks, ik doe volwassenen onderwijs en het is saai, kutrooster, trieste mensen en ik wil gewoon mijn diploma zodat ik verder kan! Ik werk momenteel niet veel maar daar komt verandering in over een paar weken/dagen? Mijn vriendje is het einde, al zou ik best wat dichterbij willen wonen. Ben in ieder geval maximaal verliefd voor het eerst, dus dat vind ik wel positief!
Oud 16-09-2003, 10:49
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 16-09-2003 @ 11:11:
't Leven is kut
't Leven is kut
't Leven is algeheel, totaal, volkomen kut
Absoluut, totaal, volslagen en volledig kut
Kut kut kut kut en nog een keertje kut
ongeschoren kut
Oud 16-09-2003, 18:34
Verwijderd
ik ben wel tevreden met m'n leven ja. heb hele leuke vrienden en laatst nog op een uitwisseling naar rusland geweest doe allemaal leuke dingen dus ik verveel me niet. alleen zou ik wel een liev vriendje willen
Oud 16-09-2003, 19:02
Tulpje6
Tulpje6 is offline
't begint te komen...langzaam..
Oud 16-09-2003, 19:09
Tulpje6
Tulpje6 is offline
[QUOTE]Faery schreef op 15-09-2003 @ 15:22:
[B]Nee, het leven is doelloos. En een doel vinden is m.i. onmogelijk, wat zorgt voor een niet te stuiten lading aan pessimisme en drang naar verdovende middelen :].

Dat is nu juist de kunst kom ik achter; je moet geen doelen buiten jezelf zoeken, maar doen wat goed voelt in jezelf. Het is echt waar dat een happy gevoel gewoon in jezelf zit, en niet door iets na te jagen. Al spelen dingen als gezondheid en erg nare omstandigheden natuurlijk wel mee een beetje, maar toch.

Als je doet waar je je vanuit jezelf lekker bij voelt dan is dat een moment van ZIJN, van geluk. Geluk komt wanneer streven wegvalt.
heb zelf zo lang gestreefd naar een doel, en gesjeesjd van t een naar het ander zonder geluk te vinden, zonder stil te staan.
Maja...ik kan nu lullen wat ik wil, je moet het toch ervaren, beseffen...en zelf vergeet ik het vast ook wel weer...ik hoop dat ik het gevoel van euforie en bij mezelf zijn wat ik nu af en toe heb een beetje kan vasthouden en erop kan leven....dat zou echt heerlijk zijn.....go with the flow....Mmmmm
Oud 16-09-2003, 20:21
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Met mijn leven in het algemeen genomen, is prima zo..Het is heel lang anders geweest, dat ik echt niet gelukkig was, ontzettend down en dat ik zelfs hulp nodig was! Nu ben ik er boven op zeg maar...

Ik had alleen graag gezien dat de ouders van mijn vriend onze relatie accepteerden (wat dus nu niet 't geval is, zijn moeder wil niet dat ik daar kom en zijn vader weet zelfs niet dat we iets hebben samen! )

Dat vind ik erg jammer!

Ik ben erg bezig met school, probeer dit zo goed mogelijk te combineren met sport en ben ook nog es op zoek naar een baan (heb eergisteren 10 open brieven gestuurd!)

In t weekend leuke dingen dingen doen met vriendinnen of mijn vriend...

Nee, ik heb niet zo veel te klagen dus
Oud 16-09-2003, 20:35
Q
Q is offline
Over het algemeen ben ik tevreden. Leuke vrienden, een dak boven het hoofd enzo. Een eigen huis en een vriendin zou wel heel leuk zijn... Maar ondanks dat ben ik wel tevreden.

Oud 16-09-2003, 20:35
kastdeur
kastdeur is offline
vrienden: Ik heb een aantal leuke vrienden en dat gaat allemaal wel goed.

+

familie: Ik heb ook een leuke familie en heb daar wel goed contact mee.

+

school: Ik ben net weer een nieuwe studie begonnen, nadat ik de andere heb afgerond, en ik vind het tot nu toe erg leuk.

+

liefde: Dat gaat ook geweldig. Ontzettend lief vriendje.

=
De conclusie is dat ik wel tevreden ben.

Tuurlijk zou ik wel wat dingetjes willen veranderen, zoals op mezelf wonen en dergelijke. Maar mijn financiën zijn momenteel nog niet toereikend, dus ook daar kan ik wel meeleven.
Oud 16-09-2003, 20:43
€v€li€n
€v€li€n is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 15-09-2003 @ 15:11:
Ben je tevreden met je leven op dit moment?
Met welke aspecten wel en welke niet? (vrienden, familie, school, werk, liefde bijvoorbeeld)
En wat zou je willen veranderen?

Brand maar los ofzo
vrienden: zeker tevreden, heb veel leuke en lieve vrienden en het alleraller belangrijkst is natuurlijk mijn billie met wie ik echt alles deel en die alles van me weet enz enz

familie: ook zeer tevreden, heb een kleine maar wel leuke familie en er zijn verder geen problemen binnen de familie (de enige tegenslag die we hebben gehad is mijn neefje die plotseling is overleden en dat telt voor mij ook meteen voor 10..ik mis hem echt)

school: gaat zn gangetje..doe nog vrij weinig en vind het een beetje beangstigend dat dit mijn laatste jaar is, kan nu al gaan stressen of ik wel ga slagen

Werk: mijn werk is plotseling dicht gegaan dus heb nu heel hard ander werk nodig .. ga snel opzoek want wil het geld niet missen

Liefde: Euhm mjah .. vriendje is welkom, al zit ik nog niet in t stadium dat ik hopeloos begin te worden Nee gaat wel zn gangetje
Oud 17-09-2003, 09:52
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik ben absoluut tevreden
Oud 17-09-2003, 10:00
Bruut
Bruut is offline
ach ja, vrienden/ familie is allemaal ok

school gaat wel!

maar toch voel ik me niet lekker op een of andere manier! tis gewoon klote allemaal
Oud 17-09-2003, 10:23
STP
STP is offline
vrienden:
Gaat super! Heb een aantal hele goede vrienden en vriendinnen waar ik zeker van weet dat ik er écht op kan bouwen. Verder ook nog wel een heleboel 'kennissen', maar die beschouw ik niet als vrienden...

familie:
Ik heb nooit echt goede banden gehad met mijn familie, wél met het gezin hier trouwens, dat is echt super... Maar om de rest van de familie kan ik me niet zoveel zorgen maken eigenlijk.

school:
Gaat óók goed, sta d'r goed voor, loopt allemaal lekker, nix te klagen!

werk:
2 baantjes en één stageplek! Goed wat geld dus altijd aan 't eind van de maand, wederom nix te klagen!

liefde:
Kan niet beter, ben sinds kort samen met een heel lief meisje die al twee jaar één van m'n beste vriendinnen is!

band:
Ja, de band gaat super, kan niet beter, echt geweldig! Ik heb dit puntje zelf ff toegevoegd omdat de band toch wel een superbelangrijke rol begint te spelen in m'n leven!

[jeeemig, als je d'r zo tegen aankijkt heb ik het eigenlijk super! ]
Oud 17-09-2003, 10:44
Pan Am
Pan Am is offline
In principe ben ik heel tevreden wat betreft vrienden en familie en mezelf. Vooral de band met familie is drastisch verbeterd. Er is echter one major issue dat bij mij steeds terugkomt: Nederland. Vooral toen ik net terug kwamuit Amerika had ik echt een hekel aan Nederland. Nog steeds wil ik het liefst voorgoed terug naar Amerika. Iedere keer als ik terug kom van een week vliegen en in het buitenland te hebben gezeten val ik een beetje in een gat als we weer aankomen op Schiphol. Ik ben nu wel bezig met solliciteren bij Britse airlines (Virgin Atlantic en British Airways). Hoop dat ik bij Virgin wordt aangenomen, rather than BA. Ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat ik emigreer. Ook een green card wordt aan gewerkt, dus als het niet de UK is, dan is het wel de USA Dan het liefst bij United, Delta of American Airlines, maar die nemen (nog) geen mensen aan. Afwachten maar dan.
Oud 17-09-2003, 10:52
Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
ADHD schreef op 17-09-2003 @ 11:44:
In principe ben ik heel tevreden wat betreft vrienden en familie en mezelf. Vooral de band met familie is drastisch verbeterd. Er is echter one major issue dat bij mij steeds terugkomt: Nederland. Vooral toen ik net terug kwamuit Amerika had ik echt een hekel aan Nederland. Nog steeds wil ik het liefst voorgoed terug naar Amerika. Iedere keer als ik terug kom van een week vliegen en in het buitenland te hebben gezeten val ik een beetje in een gat als we weer aankomen op Schiphol. Ik ben nu wel bezig met solliciteren bij Britse airlines (Virgin Atlantic en British Airways). Hoop dat ik bij Virgin wordt aangenomen, rather than BA. Ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat ik emigreer. Ook een green card wordt aan gewerkt, dus als het niet de UK is, dan is het wel de USA Dan het liefst bij United, Delta of American Airlines, maar die nemen (nog) geen mensen aan. Afwachten maar dan.
Oud 17-09-2003, 11:00
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Teunster schreef op 17-09-2003 @ 11:52:
Kom vlieeeeeegen! Dan gaan we samen in de cockpit bij VA! Ik als gezagvoerder natuurlijk! Ik laat me natuurlijk niet de les lezen!
Oud 17-09-2003, 11:02
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
het gaat allemaal zo zn gangetje.
alleen ben ik weer mn school aan het verpesten, en kunnen mn ouders me steeds minder uit staan en mn vrienden is hetzelfde verhaal.
maar verder vind ik het wel best.
Oud 17-09-2003, 11:20
Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
ADHD schreef op 17-09-2003 @ 12:00:
Kom vlieeeeeegen! Dan gaan we samen in de cockpit bij VA! Ik als gezagvoerder natuurlijk! Ik laat me natuurlijk niet de les lezen!
mmm.... gezagvoerder .... nou vooruit.. kom ff op msn ik wil je ff wat vragen over steward zijn (deze wilde ik ff gebruiken)
Oud 17-09-2003, 11:53
Verwijderd
Ik ben wel tevreden.
Oud 17-09-2003, 12:21
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Teunster schreef op 17-09-2003 @ 12:20:
mmm.... gezagvoerder .... nou vooruit.. kom ff op msn ik wil je ff wat vragen over steward zijn (deze wilde ik ff gebruiken)
Ik ben al op MSN
Oud 17-09-2003, 12:26
Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
ADHD schreef op 17-09-2003 @ 13:21:
Ik ben al op MSN
ik heb t dan ook een uur geleden gezegd
Oud 17-09-2003, 23:54
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Alhoewel het beter kan, ben ik met vrienden, school en werk en m'n leven in het algemeen erg tevreden.
Oud 17-09-2003, 23:58
Verwijderd
Alles gaat wel lekker, op de liefde na...maar dat komt nog wel...ooit...hoop ik...
Soms denk ik alleen dat ik niet echt goed pas bij de mensen die ik ken, omdat mijn smaak zo enorm breed is...
Oud 18-09-2003, 00:13
infamous
infamous is offline
Over het algemeen wel

op dit moment niet, anders zou ik nu lekker liggen te slapen
Oud 18-09-2003, 12:14
Verwijderd
vrienden
Ik heb echt verbazingwekkend veel vrienden, zeker vergeleken bij vroeger. Geweldig. Alleen mis ik het wel om echt 1 beste vriendin te hebben oid. Ik heb een hoop goede vrienden/vriendinnen, maar niet 1 echte soulmate. Maar ik ben er erg blij mee, zoals het nu is

familie
Over gezin wel tevreden, heb er wel redelijk goede banden mee. De rest van de familie zie ik amper, en dan is het zo verplicht gezellig. Niet echt leuk dus.

school
Gaat wel ok. Opleiding valt dit jaar erg tegen, maar het is te doen. Ik haal alles vrij makkelijk, en ik heb gruwelijk weinig les. Alleen moet ik alles zelf betalen, en dat is niet bepaald motiverend.

werk
Niet zo geweldig. Ik werk al bijna 4 jaar bij dezelfde supermarkt. Gaat snel vervelen, saaiheid en steeds hetzelfde gezeik. Wel gezellige collega's, en simpel werk. Ik zou liever nog een ander baantje erbij willen, maar werk is niet te vinden.

liefde
Gaat wel ok, heb al iets van 10 maanden met mn vriendje Het gaat niet altijd even geweldig, maar nu wel
Oud 18-09-2003, 12:33
Marshall
Marshall is offline
mijn leven is sowwwww mooii ..heb alleen door de stage geen tijd om ervan te genieten
Oud 18-09-2003, 13:24
Verwijderd
Op het moment ben ik wel tevreden met mijn leven zoals het is, maar goed dat veranderd ook met de minuut. Ik zou graag wel wat meer richting willen hebben een vooruitziende blik ofzo
Oud 18-09-2003, 14:56
the exploding boy
the exploding boy is offline
Mwah..... Door dingen thuis doe ik nu helemaal geen opleiding, terwijl ik het erg graag wil
Eigenlijk alles wat met thuis te maken heeft is al een aantal jaar kut.

Maar ik heb wel het liefste vriendje van de wereld.
Oud 19-09-2003, 09:38
XzeoN
XzeoN is offline
laat ik het zo zeggen.

tevreden met m'n leven, maar niet tevreden met mezelf.

dus kan altijd beter
Oud 19-09-2003, 09:43
Arun
Arun is offline
ik ben tevreden met mijn leven.

dit had ik een tijd geleden geschreven in een column van me.. het geldt nog steeds..

Ik denk niet aan het feit dat ik het goed heb, sterker nog, dat ik gelukkig ben. Ik heb liefde en ik heb mensen om lief te hebben.. Ik heb een dak boven mijn hoofd, een thuis, een liefdevol thuis. Een heel erg liefdevol thuis. Ik heb verzorging, mensen die om mij geven en om wie ik kan geven. Ik heb een klerenkast die ik 's morgens opentrek, en vervolgens bedenk ik wat ik aan zal trekken. Ik heb de keuze uit allerlei producten, ik ben gezond.
Ik ben niet alleen, ik ben een gelukkig mens.. Ik heb de hele wereld in mijn bereik, kan overal naar toe, ik kan gaan met de wind. Ik kan lopen, ik kan staan.. Ik kan praten, ik kan rijmen, ik kan lezen en ik kan schrijven.
Ik kan naar school, ik geniet een goede opleiding. Ik kan worden wat ik wil, ik kan dromen en doelen nastreven.
Ik kan zeggen dat ik leef en dat ik mooie dingen meemaak.
Ik heb geld en ik heb vrienden, ik heb vriendinnen en ik heb werk. Ik durf te dromen en ik droom over vanalles. Ik kan hopen en ik kan gaan en staan waar ik wil. Ik ben gezond als een vis en ik heb anders goede medische middelen waar ik me tot kan wenden. Ik kan eten, godzijdank kan ik eten. Ik kan worden wat ik wil worden, ik kan een mens worden. Ik wel, maar velen niet..

Laatst gewijzigd op 19-09-2003 om 09:46.
Oud 19-09-2003, 12:11
Anteverta
Anteverta is offline
Nee, ik ben niet tevreden. Ver van tevreden zelfs...
Maar ben bezig er wat van te maken dus hopelijk gaat t binnenkort iets beter..
Oud 19-09-2003, 12:31
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Liefde:

zeker gisteravond weer....
Oud 19-09-2003, 15:12
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Arun schreef op 19-09-2003 @ 10:43:

dit had ik een tijd geleden geschreven in een column van me.. het geldt nog steeds..

Ik denk niet aan het feit dat ik het goed heb, sterker nog, dat ik gelukkig ben. Ik heb liefde en ik heb mensen om lief te hebben.. Ik heb een dak boven mijn hoofd, een thuis, een liefdevol thuis. Een heel erg liefdevol thuis. Ik heb verzorging, mensen die om mij geven en om wie ik kan geven. Ik heb een klerenkast die ik 's morgens opentrek, en vervolgens bedenk ik wat ik aan zal trekken. Ik heb de keuze uit allerlei producten, ik ben gezond.
Ik ben niet alleen, ik ben een gelukkig mens.. Ik heb de hele wereld in mijn bereik, kan overal naar toe, ik kan gaan met de wind. Ik kan lopen, ik kan staan.. Ik kan praten, ik kan rijmen, ik kan lezen en ik kan schrijven.
Ik kan naar school, ik geniet een goede opleiding. Ik kan worden wat ik wil, ik kan dromen en doelen nastreven.
Ik heb geld en ik heb vrienden, ik heb vriendinnen en ik heb werk. Ik durf te dromen en ik droom over vanalles. Ik kan hopen en ik kan gaan en staan waar ik wil. Ik ben gezond als een vis en ik heb anders goede medische middelen waar ik me tot kan wenden. Ik kan eten, godzijdank kan ik eten. Ik kan worden wat ik wil worden, ik kan een mens worden. Ik wel, maar velen niet..
en het meeste zelfs dubbel, het is geweldig!
Oud 19-09-2003, 15:34
Exhumed
Exhumed is offline
Ik had liever wat minder hinderlijke mensen om me heen, die mn uitzicht verpesten
Oud 19-09-2003, 16:49
Roos
Roos is offline
Citaat:
Arun schreef op 19-09-2003 @ 10:43:

Zo, hoe vaak kan je "ik" in een column gebruiken
Oud 19-09-2003, 17:50
Another Way
Another Way is offline
Nee ik ben met alles niet echt tevreden
Oud 19-09-2003, 17:55
kleine wicca
kleine wicca is offline
JAAAAAAA
Alles is super!!!! er komt weer leven in mn sociale leven, kep het allerliefste,leukste,mooiste friendjuh van de hele wereld, mn zusje izze lief (en jarug!) school gaat lekker, af en toe oppassen, sport is leuk, k ga vooruit met zingen, mn paardje is superdesuper!! en alle dingen die vorig jaar kut gingen....daar ben ik mee gestopt of dat gaat nu wel goed, dusss ik ben gelukkig!!!! er is maar één ding wat echt beter moet: mn ouders zijn zoooooooooo ouderwets!!! dat is irritant.
Oud 19-09-2003, 17:56
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
het gaat...
kan beter
het enige waar ik tevreden mee ben is mn liefdesleven, voor de rest is alles best wel klote
Oud 19-09-2003, 18:34
Exhumed
Exhumed is offline
Mijn leven stinkt
Iedereen haat me en alles gaat mis
En TOCH maak ik de stap van death naar Blackmetal niet
Oud 19-09-2003, 18:47
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Faery schreef op 15-09-2003 @ 15:22:
Nee, het leven is doelloos. En een doel vinden is m.i. onmogelijk, wat zorgt voor een niet te stuiten lading aan pessimisme en drang naar verdovende middelen :].

Tevreden met niks?
Hier wil ik best op proosten .

Ik ben uiterst content met mijn leven.
Oud 19-09-2003, 18:52
Faery
Faery is offline
Citaat:
AtHell schreef op 19-09-2003 @ 19:47:
Hier wil ik best op proosten .

Ik ben uiterst content met mijn leven.
ja dan pak ik ook maar bier (a)
Oud 19-09-2003, 18:54
Verwijderd
nee, ik ben niet tevreden met mijn leven. ga het niet allemaal uitleggen, heb ik geen zin in
Oud 19-09-2003, 19:10
Exhumed
Exhumed is offline
Bier, dat mis ik in mn leven!
Oud 21-09-2003, 09:25
Konstantine
Konstantine is offline
Ik ben tevreden-st.
Oud 21-09-2003, 09:32
Verwijderd
Vrienden: ja
Mijn oude klas werd opgesplitst, eerst vond ik dat wel jammer, maar het is toch wel OK. Veel nieuwe vrienden gemaakt, echt leuk

Familie:
"Vrienden kan je kiezen, familie niet"
Ik heb een paar leuke familielede, voor de rest vind ik het maar een zooitje proleten.

School:
Dus nieuwe klas. Tweede Fase is nog even wennen, nieuwe leraren ook iets minder. Maar ach, ik kom nog wel door de 4e klas heen.

Werk:
Ik doe een lullig folderwijkje, je moet toch wat. Ofwel: tevreden noch ontevreden.

Liefde:
Niet echt actief mee bezig. Ik zie wel wat op me afkomt.

Conclusie: best tevreden.

Laatst gewijzigd op 21-09-2003 om 09:37.
Oud 21-09-2003, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Exhumed schreef op 19-09-2003 @ 19:34:
Mijn leven stinkt
Iedereen haat me en alles gaat mis
En TOCH maak ik de stap van death naar Blackmetal niet
Oud 21-09-2003, 10:53
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
ik ben tevreden

Regels voor berichten