Advertentie | |
|
![]() |
|
1 keer per week maak ik het zodanig begaanbaar dat m'n moeder wil stofzuigen, maar echt grondig opruimen denk ik dat ik een keer of 3 per jaar doe
![]()
|
1 keer per week hoogstens. Anders 1 keer per twee weken. En niet omdat ik geen zin heb om mijn kamer nooit op te ruimen, er valt bijna niets op te ruimen, mijn kamer is lekker clean
![]() ![]()
|
![]() |
3x denk ik.. maar dat is dan voornamelijk boeken opruimen die ik op de grond gegooid heb, en schoolbladen.. ik ben niet echt ordelijk.
Grote schoonmaak? 4x per jaar ofzo denk ik.. dan krijg ik 't weer op m'n heupen ![]() Stoffen doe ik als ik 't nodig vind (als ik m'n vinger of een plank heenhoud en ik zie verschil ofzo) en stofzuigen wekelijks. |
![]() |
|
Ik ruim de ergste zooi iedere week wel op, en dan wordt er ook gestofzuigd en mijn bureau wordt dan ook afgestoft.
Maar ik stof mijn kamer maar 4 keer per jaar echt uitgebreid (alle planken in m'n kast, de lampen enz)... is inderdaad een beetje stoffig de rest van de tijd, maar ik zoek het niet om er vaak veel tijd voor uit te trekken
|
![]() |
|
|