Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2002, 10:30
Gwen.
Gwen. is offline
Dat is verkrachting en ik hoop dat ze jullie vet aanklaagt.
Oud 29-04-2002, 10:47
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Ze heeft niet aangegeven dat ze het niet fijn vond en dat is noodzakelijk bij een zaak als verkrachting...dus ik zou het wetboek er nog maar ns op naslaan
Oud 29-04-2002, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef:
ik weet niet of dat echt gebeurd is, maar ik word iig wel kotsmisselijk als ik dat lees.

walgelijker kán gewoon niet
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 16:48
EviL69
EviL69 is offline
ach het was zo'n onwijze slet, ze vond het eigenlijk wel grappig en voelde zich nog steeds onwijs schuldig tegen over mij.
Sprak haar vanmorgen weer, toen ze me zag had ze we een rood hoofd maar toen ging ik ff met haar praten en vond ze het wel een mooie grap
Oud 29-04-2002, 17:35
Verwijderd
Citaat:
EviL69 schreef:
ach het was zo'n onwijze slet, ze vond het eigenlijk wel grappig en voelde zich nog steeds onwijs schuldig tegen over mij.
Sprak haar vanmorgen weer, toen ze me zag had ze we een rood hoofd maar toen ging ik ff met haar praten en vond ze het wel een mooie grap
nou dan was het idd een onwijze slet.....
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 17:38
katrientjuh
katrientjuh is offline
toch vind ik het grof en onverantwoord,ik zou misselijk worden als ik opeens achter me keek en ik zie dat ik bezig ben met een vreemde kerel!wat als ze het nu wel erg had gevonden?ze zou er een trauma kunnen aan overgehouden hebben. was ik in haar plaats dan had ik jullie zeker aangeklaagd!!!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 18:12
Zarya
Zarya is offline
Ik vind het een goeie grap, maar ik vind het meer iets wat regel recht uit een film is over geschreven...
Oud 29-04-2002, 19:39
Verwijderd
Ik blijf vinden dat het niet kan.. Ookal vond ze het niet erg, en weet ik veel wat.. Ik zou het iig absoluut niet leuk vinden en je nooit meer willen zien. Hoe erg vreemd iemand ook is gegaan, wraakacties zijn nooit goed vinnik, maak het dan uit omdat je diegene dus niet kunt vertrouwen..

Nouw jah.. je zoekt ut maar uit, ga me dr ook verder niet mee bezig houden, hoef jou iig niet te kennen
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 19:40
Verwijderd
ik vraag me eigenlijk af hoeveel er waar van is, 10 posts.. newbie duss..
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef:

Ze heeft niet aangegeven dat ze het niet fijn vond en dat is noodzakelijk bij een zaak als verkrachting...dus ik zou het wetboek er nog maar ns op naslaan
hoe kan ze dat nu aangeven als ze denkt dat ut dr vriend is
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 22:13
sase
sase is offline
Verkrachting is als er iets tegen je wil wordt gedaan, maakt niet uit of het je buurman of je vriend is. Ik vind dit een walgelijke actie, idd net alsof het niet echt is gebeurd. Ik zou zeker aangifte hebben gedaan. En zeker weten niet meer met jou praten!!
Oud 29-04-2002, 22:52
Verwijderd
Alsof dat verhaaltje echt is gebeurt! majaa

Krakende bedden zijn idd zo *pieeeeeeeep* das zo vervelend en ik had eerst een andere lattenbode en daar zijn we idd eens doorheengezakt. En wel eens een binnenkomende moeder van me vriend als we niet redelelijk helemaal naakt naast mekaar liggen... da vin'k echt zo erg!!! maja dat was het gelukkig wel weer!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 22:59
Black Reina
Black Reina is offline
k kom hier serieus niet meer bij vannet lachen

maar keej [ontopic] ook wel eens door t bed gezakt, de moeder van me ex kwam binne storme "wat moete jullie als ontbijt" (mjah we gingen de vorige avond nog ff herhale) gelijk dekens over ons heen trekke. en aangezien we altijd met ze tween in een 1 psoons bed sliepe zijn we dr niet uitgekukelt
en s een keer, klag vast, maar wis nie hoe, in de dekens en onder hem heel vaag
ik zei wat, "wat zeg je? " vraagtie , ik: "nix laat maar hange" "neej dat lukt niet meeeer "zegtie met een piepstemmetje, mjah we kwame niet meer bij maarja das ook weer niet echt een blunder, das lol
sleuteltje van handboeie kwijtraken maar die hadde we gelukkig wel snel weer
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 00:28
Lieke666
Lieke666 is offline
We lagen allebei naakt in tentje, best opgewonden, maar dan streelt hij langs mn zij, en laat ik nou niet tegen kietelen kunnen; gevolg knietje in zijn edele delen.

ik rolde om kieperde zo tussen het bed en de muur
Oud 30-04-2002, 07:41
youriw
youriw is offline
Citaat:
Lieke666 schreef:
We lagen allebei naakt in tentje, best opgewonden, maar dan streelt hij langs mn zij, en laat ik nou niet tegen kietelen kunnen; gevolg knietje in zijn edele delen.

ik rolde om kieperde zo tussen het bed en de muur
lekker simpel deze, en erg leuk!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten