![]() |
|
![]() |
ach het was zo'n onwijze slet, ze vond het eigenlijk wel grappig en voelde zich nog steeds onwijs schuldig tegen over mij.
Sprak haar vanmorgen weer, toen ze me zag had ze we een rood hoofd maar toen ging ik ff met haar praten en vond ze het wel een mooie grap ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
toch vind ik het grof en onverantwoord,ik zou misselijk worden als ik opeens achter me keek en ik zie dat ik bezig ben met een vreemde kerel!wat als ze het nu wel erg had gevonden?ze zou er een trauma kunnen aan overgehouden hebben.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik blijf vinden dat het niet kan.. Ookal vond ze het niet erg, en weet ik veel wat.. Ik zou het iig absoluut niet leuk vinden en je nooit meer willen zien. Hoe erg vreemd iemand ook is gegaan, wraakacties zijn nooit goed vinnik, maak het dan uit omdat je diegene dus niet kunt vertrouwen..
Nouw jah.. je zoekt ut maar uit, ga me dr ook verder niet mee bezig houden, hoef jou iig niet te kennen |
![]() |
|
Verkrachting is als er iets tegen je wil wordt gedaan, maakt niet uit of het je buurman of je vriend is. Ik vind dit een walgelijke actie, idd net alsof het niet echt is gebeurd. Ik zou zeker aangifte hebben gedaan. En zeker weten niet meer met jou praten!!
|
Verwijderd
|
Alsof dat verhaaltje echt is gebeurt! majaa
Krakende bedden zijn idd zo *pieeeeeeeep* das zo vervelend en ik had eerst een andere lattenbode en daar zijn we idd eens doorheengezakt. En wel eens een binnenkomende moeder van me vriend als we niet redelelijk helemaal naakt naast mekaar liggen... da vin'k echt zo erg!!! maja dat was het gelukkig wel weer! |
![]() |
|
k kom hier serieus niet meer bij vannet lachen
![]() ![]() ![]() maar keej [ontopic] ook wel eens door t bed gezakt, de moeder van me ex kwam binne storme "wat moete jullie als ontbijt" (mjah we gingen de vorige avond nog ff herhale) gelijk dekens over ons heen trekke. en aangezien we altijd met ze tween in een 1 psoons bed sliepe zijn we dr niet uitgekukelt ![]() en s een keer, klag vast, maar wis nie hoe, in de dekens en onder hem heel vaag ![]() ik zei wat, "wat zeg je? " vraagtie , ik: "nix laat maar hange" "neej dat lukt niet meeeer "zegtie met een piepstemmetje, mjah we kwame niet meer bij ![]() sleuteltje van handboeie kwijtraken ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
We lagen allebei naakt in tentje, best opgewonden, maar dan streelt hij langs mn zij, en laat ik nou niet tegen kietelen kunnen; gevolg knietje in zijn edele delen.
ik rolde om kieperde zo tussen het bed en de muur
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
reacties vrienden muckymouse | 24 | 13-06-2002 17:39 | |
Seksualiteit |
Namen roepen, of andere dingen, tijdens seks/orgasme.. Verwijderd | 76 | 27-05-2002 23:08 | |
Seksualiteit |
sex enquete Miss_McCartney | 135 | 15-05-2002 23:16 | |
Seksualiteit |
Betrapt?? WuTangClan | 4 | 02-05-2002 19:51 |