| Advertentie | |
|  | |
|  18-09-2003, 20:38 | |
|   | 

Sweeeet! Heel lief gedichtje! Daar houd ik wel van.   Maar je weet waar die eerste strofe me aan doet denken hè?!  Neusieneus  Overigens, het enige vage aan dit gedicht, is dat zinnetje daarboven, je zegt het zelf: "schrijsel is vaag", nu vráág ik je!    Liefs, Caroline 
	__________________ Geniet, maar nooit met mate! | 
|  19-09-2003, 00:08 | ||
| Citaat: 
  Geen hoogsteandje dat weet ik, maar wel een ontzettend fijn gevoel   
	__________________ ~Can you take me to the edge of the world?~ (www.cu2.nl/Fans -> vriendjes?) | ||
|  19-09-2003, 10:47 | |
| 

Wauw... ... Maarehm ff tog nog 1 tip: Wat ik er zelf wel heel mooi achter zou vinden klinken: 'Voor nu en dit moment zo'n duizend woorden maar nooit genoeg Maar ja, dat is mijn mening, verder ben ik het wel met >?< eens dat je een gedicht bijna nooit moet veranderen; doe ik namelijk ook niet. Maar ja voor gedichten geldt niet hetzelfde als voor tekeningen; gedichten kun je nog editten en tekeningen kun je alleen nog wat toevoegen. 
	__________________ If you don't like me, don't say you do: then I can stop waste my time on you! JediJoel vond het tijd voor een nieuwe identiteit ---- Phreeck 4 life! | |
|  19-09-2003, 20:26 | ||
| Citaat: 
 Met deze wijziging ben ik het niet eens  , geeft namelijk een andere betekenis. Verder: Sterk, goed lopend dichtsel. Ga door   
	__________________ Dat je wou dat je nog kind was... | ||
| Advertentie | 
|  | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Soortgelijke topics | ||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Seksualiteit | Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 23:41 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie | Samenzweringstheorien werken als religie Ensenata | 61 | 26-06-2009 20:04 | |