Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Nou?
||
Citaat:
![]() Volgens mijn PC: Mutant op een Vrijdag Psychopaat op een ZONDAG!!! yeeah ![]() grappig ![]()
|
Verwijderd
|
Hai, mn vriend zit hier naast me en vroeg me om eens een topic te openen over zondagskinderen (even ter verduidelijking: mensen die zijn geboren op een zondag -net als wij
![]() -Wie is er hier een zondagskind? Zitten dr hier veel? -Merk je er iets speciaals aan een zondagskind te zijn (want dat zeggen ze toch altijd, dat je dan voor het geluk geboren bent...nou ik merk er anders niets van ![]() Ik ben een zondagskind geloof ik (even gecheckt en volegns een programma ben ik dat ook) ik merk niks speciaals, en echt, ik ken weinig mensen met meer pech dan mij dus dat gaat echt niet voor mij op |
![]() |
|
Of je nou op zondag, vrijdag, of een niet bestaande dag bent geboren, maakt echt geen boei uit. Een vriendin van me in geboren op Halloween... Een vriend van me op kerstavond... Het zijn maar dagen mensen... Het beestje moet toch een naam hebben, maar er schuilt niets achter.
||
Citaat:
Herformuleer het even wil je?
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben geboren op zondag 19 december 1982, soms heb ik geluk, soms pech. Ik denk niet dat dat verhaal van zondagskinderen waar is. (wie eigenlijk wel) Maar aan de andere kant, ik had al tien keer dood kunnen zijn, maar dankzij stom geluk is dat niet gebeurd. Aan de andere kant had ik al tien keer miljonair kunnen zijn (staatsloterij) maar dat is ook niet gelukt. Geluk is wat je er van maakt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar denk maar niet dat een echte horoscoop zo 123 in elkaar te flansen is en gaat zeggen of je die dag over de liefde van je leven gaat struikelen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ALs ik het fatsoenlijk heb uitgelegd. Ik heb teveel koppijn om goed na te denken. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe ziet jouw gemeentekerk er uit? dls | 49 | 16-10-2005 23:33 |