Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Harrods uit engeland, lekker groot om oneindig lang dingen te bekijken en te kopen, en vervolgens lekker wat in het restaurant te eten...
|
![]() |
salt en vinigar chips, das echt lekker uit engeland
de tomaten ketchup chips uit belgie ------------------------------------------------------------------- Bovenstaande producten zijn in nl te koop. De 1e onder de Pringles varianten, blauwe bus.. De 2e is er nu van Lays, superschips tomato ketchup i.s.m. Heinz. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En die chips ben ik met je eens, en ook de mosterdchips, die zijn veeeeeel lekkerder uit Frankrijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
mountain dew (zowel de groene als de rode) en rootbeer........MJAMMIE!!!!
ook poptarts en macaroni and cheese van kraft het zijn wel spullen die hier te koop zijn, maar het is bij een paar winkels maar te koop en superduur......(o.a. America Today, maar die zit natuurlijk niet in alle steden) ~SKIP~ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Pas nog tegen KFC actie gevoerd in Utrecht! ![]() --------------------------------------------- Wat ik in nederland graag zou zien is meer biologische producten en vooral de veganistische producten. In amerika/engeland heb je veel soorten en producten. Een hoop daarvan zou ik hier ook wel willen kunnen kopen. Via internet bestellen vind ik een beetje niks voor voedingsproducten.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ow en Cream Soda.. een of andere heeeerlijke frisdrank die ik in Wales heb gedronken. Echt fantastisch en nergens anders te krijgen voor zover ik weet. Het is een soort sevenup, alleen dan iets zoeter en zachter.. ik krijg al bijna heimwee naar engeland als ik eraan denk..
|
![]() |
|
|