Advertentie | |
|
![]() |
|
oowkee dan !! thnx voor jullie repsonse
![]() ![]() marruhh hoelang houd je ze eigenlijk..?? die rooie ogen ![]() stel dat je nou zaterdag avond fozow een weitje rookt en dan de olgende dag gezellie met je paps en mams aan ut ontbijt zit, whahah kzie ut al voor me ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Met vriendelijke groeten, Henk Mul.
|
JeuJ, eigen account
![]() Mijn ma zag het ook nooit aan mijn ogen, dacht ik in het begin, maar later MOET ze het wel gezien hebben. Fokking elke zondag pupillen zo groot als me iris en gewoon GROTE ogen. Maar ze heeft het er (bijna) nooit over gehad... Misschien ontkende ze het voor zichzelf ofzo....
|
toen mijn ouders wisten dat ik drugs gebruikte zeiden ze dat ze het wel gedacht hadden (geld verdween, nooit thuis, bijna geen contact met ze,...) maar het niet geloofden dat hun zoon aan de drugs zat. ze wisten er ook niet veel van maar dat is nu wel veranderd.
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
hm, nou zat ik toch best vaak onwijs stoned aan tafel, en ze keken er toch van op toen ik zei dat ik "wel eens" een blowtje rookte.
terwijl ik het toch nooit echt verborgen had.. behalve de laatste tijd want ze maken zich er zorgen over geloof iken eigenlijk ben ik voor bepaalde tijd gestopt, maar ja he... maar, ik zie ze toch bijna nooit enzo, verder, kzit altijd op mn kamer en kom naar boven om te eten en dat was het wel. dus zo goed weten ze niet waar ik me mee bezig houd enzo.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense Simon | 16 | 10-02-2015 21:30 | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
De Kantine |
persoonlijke vragen ;) Fantôme | 27 | 07-10-2005 23:08 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Vragen bedenken bij thema 'moeders' Dolores | 5 | 19-04-2004 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Vragen WolterB | 1 | 19-01-2004 22:38 | |
Software & Hardware |
javascript vraagje ldv | 7 | 29-04-2002 11:37 |