Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2003, 17:38
Kia-zil
Kia-zil is offline
De grote droom van elke gamer/rpg-er/star wars-fan.
Knights of the Old Republic.
Met zoveel opties, zoveel mogelijkheden enz.
En dan lees ik, only for X-box.
Waarom toch ?
Weet iemand toevallig of het ook voor een andere console uit komt ?
Of moet ik nog een console kopen ?
Oud 12-09-2003, 17:44
Prime Evil
Prime Evil is offline
Nou, op de PC misschien?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 17:48
Kia-zil
Kia-zil is offline
Klopt k zie t net op de website van Lucas Arts.
Waarom zetten ze dat dan niet er bij ???
Stomme GameQuest.
Maar alsnog thnx
Oud 12-09-2003, 18:24
II_Duce
II_Duce is offline
fuck it het heeft geen multiplayer
kut consoles
ik eis multiplayer
met jedi knight heb je het wel.. maar de grahpics zuigen aars.. zelfs die nieuwe jedi academy heeft slechte graphics
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 18:44
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
II_Duce schreef op 12-09-2003 @ 19:24:
fuck it het heeft geen multiplayer
kut consoles
ik eis multiplayer
Oud 12-09-2003, 18:56
Kia-zil
Kia-zil is offline
tjah je kunt niet alles hebbuh...
Is SOCOM het eigenlijk waard ?
Oud 12-09-2003, 19:18
Mashu
Mashu is offline
Ik vind de graphics van de Jedi Knight series nog niet zó slecht dat je er geen multiplayer meer door gaat spelen hoor ik vind ze best wel meevallen. Maar goed, er staat xbox only omdat ze het dan over de consoles hebben en niet over de PC maja je weet hoe dat tegenwoordig met die 'exclusive' games gaat... En SOCOM is wel ok... maar het is écht fantastisch als je online aansluiting hebt.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 20:55
ABrules
ABrules is offline
vergeet niet dat de laatste tijd vaak als er for this console only staat het betekent dat er voor de andere systemen later een poort komt ofzo...

maar ja of dat hier ook zo bij is? dat weet ik niet
Oud 12-09-2003, 21:35
Verwijderd
Er zijn steeds meer spellen die bijv. wel op de XBox kunnen en niet op de PC. Dat komt doordat de besturingsmogelijkheden op de Xbox veel uitgebreider zijn. Te PC is in sommige gevallen gewoon té beperkt.

'Star Wars: The Attack of the Clones' is er ook niet voor de PC maar wel voor de Xbox. :/
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 11:16
Verwijderd
Citaat:
lafjuh schreef op 12-09-2003 @ 22:35:
Dat komt doordat de besturingsmogelijkheden op de Xbox veel uitgebreider zijn. Te PC is in sommige gevallen gewoon té beperkt.

Dat is toch juist andersom zo?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 13:55
Prime Evil
Prime Evil is offline
Exclusive for the Gamecube betekent bijvoorbeeld dat het in principe qua consoles alléén op de GC komt. De PC valt hier buiten. Misschien is de GC een slecht voorbeeld, maar je snapt wat ik bedoel.

En de besturing hangt van het spel af. Een FPS speel ik op de PC maar MGS2 ofzo speelt klote op een keyboard. Typisch :>
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 14:24
p-chez
p-chez is offline
KotoR komt gewoon op de PC uit hoor. In de PCGP staat ie voor eind dit jaar.
Oud 13-09-2003, 14:26
Kia-zil
Kia-zil is offline
X-Box spellen komen het snelst op de comp uit, omdat comp praktisch van Bill is, en X-Box helemaal.
Met dat praktisch bedoel ik dat me lynux nogsteeds geen ander spel ondersteund dan tux-racer...
GC-spellen zijn niet zo verbonden met comp.
Maar ik vind nog steeds een klote-streek dat als je GC koopt voor een bepaald spel, het later verschijnt op de PS2 die je al had. (of omgekeerd)
Majah, Nintendo rulezz en bloeft ruleN
Oud 13-09-2003, 14:57
Stevill
Stevill is offline
Fantastisch spel
Oud 13-09-2003, 15:26
Mashu
Mashu is offline
Ik heb em vandaag gekocht en hij ruleerd!! Aanrader voor elke SW fan en RPG fan (of zelfs non-RPG fans). Ik had geluk want et was het voorlaatste exemplaar in de wijde omgeving

Citaat:
X-Box spellen komen het snelst op de comp uit, omdat comp praktisch van Bill is, en X-Box helemaal.
Nou hoeft niet perse kijk maar naar halo
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 16:16
Retarded
Retarded is offline
Ok, ben je Star Wars fan of hou je erg veel van RPG's?? Koop dan een Xbox! .. dit spel is echt te wreed voor woorden.. je kunt zoveel doen dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen!
Oud 13-09-2003, 16:36
Kia-zil
Kia-zil is offline
Citaat:
Nou hoeft niet perse kijk maar naar halo
Daarmee bedoel ik dat ze bijvoorbeeld Kingdom Hearts of Mario niet zo snel de comp op latuh gaan, eigenlijk helemaal niet.
En Halo komt nu toch op comp
Ik denk dat deel 2 tegelijk op comp en x-box uitkomt.
Zou wel logisch zijn.
Citaat:
Ok, ben je Star Wars fan of hou je erg veel van RPG's?? Koop dan een Xbox!
Ik heb al eiguh pc, gamecube, ps2, gba.
Je gaat me toch niet vertellen dat ik nog een console moet kopen ?
Ik ben al aan het sparen voor ps3 en gc2.
Maar alsnog X-Box is wel kewl, misschien.
(ogen beginnen te glimmen)
Oud 13-09-2003, 19:56
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Kia-zil schreef op 13-09-2003 @ 15:26:
Maar ik vind nog steeds een klote-streek dat als je GC koopt voor een bepaald spel, het later verschijnt op de PS2 die je al had. (of omgekeerd) Majah, Nintendo rulezz en bloeft ruleN
Nah, nu haal je dingen door elkaar. Er zijn games primair voor de PC die geport worden naar andere platforms. Je hebt ook games die eerst op de PS2 komen of op de Xbox, die later geport worden. Echt veel verschil zit daar niet in, Halo komt nu ook pas, en bijvoorbeeld MGS2 Substance is er al. En dan heb je nog de games die platform afhankelijk zijn, maar enkel onderling. Dus wél PC-versies. En dan heb je nog de titels van voornamelijk Nintendo die amper op een ander platform komen, zelfs de PC niet. Neemt niet weg dat je op de GC ook zat multi-platform-games hebt, natuurlijk.
Citaat:
Kia-zil schreef op 13-09-2003 @ 17:36:
Ik denk dat deel 2 tegelijk op comp en x-box uitkomt.
Ik denk niet dat ze een kaskraker als Halo2 tegelijkertijd op het 'dubieuzere' PC-platform gooien. Je raakt dan een hoop potentiele XboX-kopers kwijt aan mensen die al een PC hebben, en daaronder de subcategorie 'warezaapjes'.

Laatst gewijzigd op 13-09-2003 om 19:58.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 20:02
Jolt
Jolt is offline
Socom is het zeker waard vooral online ...zit in beste clan van Nederland/benulux we hebben de beste van benelux al verslagen en willen nu door gaan naar UK en zo ook op ladder matches op nummer 1 staan!
Oud 13-09-2003, 20:44
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
Kia-zil schreef op 13-09-2003 @ 15:26:
Met dat praktisch bedoel ik dat me lynux nogsteeds geen ander spel ondersteund dan tux-racer...
GC-spellen zijn niet zo verbonden met comp.
Maar ik vind nog steeds een klote-streek dat als je GC koopt voor een bepaald spel, het later verschijnt op de PS2 die je al had. (of omgekeerd)
Majah, Nintendo rulezz en bloeft ruleN
Dat heb je fout. Quake 3 en Unreal Torunament zijn gewoon op Linux te spelen.
Oud 14-09-2003, 00:18
II_Duce
II_Duce is offline
voordeel van pc is dat je niet zulke dure spellen hoef te kopen
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 00:38
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
II_Duce schreef op 14-09-2003 @ 01:18:
voordeel van pc is dat je niet zulke dure spellen hoef te kopen
Dat is met alle platforms, ergo: het is een voordeel van Internet. En ik download ook, maar om er nou zo te koop mee te gaan lopen.. ik koop HL2 iig :>

Laatst gewijzigd op 14-09-2003 om 00:46.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 10:14
Kia-zil
Kia-zil is offline
Citaat:
Dat heb je fout. Quake 3 en Unreal Torunament zijn gewoon op Linux te spelen.
Dat speel ik niet.
Maar aoe 2 wou nie werkuh (maybe omdat die van Microsoft is - dom).
Oni, Dungeon Siege, TR, Roque Squadron en Elite Force ook niet.
Maar dat kan ook aan mij ligguh.
Oud 14-09-2003, 12:51
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Kia-zil schreef op 14-09-2003 @ 11:14:
Dat speel ik niet.
Maar aoe 2 wou nie werkuh (maybe omdat die van Microsoft is - dom).
Oni, Dungeon Siege, TR, Roque Squadron en Elite Force ook niet.
Maar dat kan ook aan mij ligguh.
Dungeon Siege is ook van MS

Maarre, volgens mij moeten er echt speciale Linux-clients uitgebracht worden, en zal een spel nooit vanzelf op Linux gaan draaien.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 22:43
Stevill
Stevill is offline
heb em nu halve dag en me halve party gelukkig ook af en toe wel pittig spel, erg cool soms zie je hoe je een beslissing terug wil draaien net als irl

juh gewoon vet.
Oud 17-09-2003, 10:44
Stevill
Stevill is offline
Gisternacht weer te lang gegamed maar wel de 1e wereld gecleared en Jedi geworden.
Oud 17-09-2003, 10:52
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 17-09-2003 @ 11:44:
Gisternacht weer te lang gegamed maar wel de 1e wereld gecleared en Jedi geworden.
Dikke Nerd
Oud 17-09-2003, 16:30
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Mikai schreef op 17-09-2003 @ 11:52:
Dikke Nerd

Aaaaaaargh dan wel een New age Nerd toch?

[edit] nog een aantal tips: wanneer je health laag is en je hebt de mogelijkheid terug te teleporten, doenje health word dan namelijk weer gevuld.
Als je health laag is en je kunt een level up uitvoeren, gelijk doen health word ook hierbij gevuld.
In je spaceship kun je de leden van je party dingen voor je laten maken, spikes grenades ed, deze worden gemaakt tot je inventory vol is, daarna kun je ze verkopen en het herhalen, lekker oneindig credits scoren.

Laatst gewijzigd op 17-09-2003 om 16:37.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 18:22
Verwijderd
Als je veel quests doet, heb je bijna sowieso genoeg geld. Veel dingen hoef je niet te kopen, aangezien de meeste items gewoon vindbaar zijn in het universum.

Wel een goede tip:

Neem "force pursuade" als skill, en max die out (2 lvls kost dat slechts). Het is erg handig om confrontaties te ontlopen (dus als je 'light' bent), en om geld te besparen....
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 11:33
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 17-09-2003 @ 19:22:
Als je veel quests doet, heb je bijna sowieso genoeg geld. Veel dingen hoef je niet te kopen, aangezien de meeste items gewoon vindbaar zijn in het universum.

Wel een goede tip:

Neem "force pursuade" als skill, en max die out (2 lvls kost dat slechts). Het is erg handig om confrontaties te ontlopen (dus als je 'light' bent), en om geld te besparen....
'k vind die light side powers toch echt minder dan de dark side, neutraal blijven zou het beste zijn mbt de powers maar word denk ik moeilijk.

Voor degene die het weten of zover zijn, in de kristalgrot van Dantooine liggen dr nou 1 of 2 kristallen?
Ik meende namelijk dat ik dr 2 vond maar bij de workbench dr maar 1 had om me Saber mee te upgraden
Oud 18-09-2003, 15:21
Retarded
Retarded is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 18-09-2003 @ 12:33:
'k vind die light side powers toch echt minder dan de dark side, neutraal blijven zou het beste zijn mbt de powers maar word denk ik moeilijk.

Voor degene die het weten of zover zijn, in de kristalgrot van Dantooine liggen dr nou 1 of 2 kristallen?
Ik meende namelijk dat ik dr 2 vond maar bij de workbench dr maar 1 had om me Saber mee te upgraden
ik vond er 3... de gekleurde kristallen bepalen de kleur van je saber.. de overige zijn de upgrades... Ik heb ondertussen al heel wat zwaardjes verzameld...
Oud 18-09-2003, 15:52
Verwijderd
hmm, vraagje:

is het spel echt linieair, of krijg je later meer vriheid?

kheb het op de xbox gespeeld (klein stukje), viel me best mee, dus misschien dat ik hem ga do...."halen" voor de pc.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 16:27
reuffneck32
reuffneck32 is offline
Citaat:
Havock schreef op 18-09-2003 @ 16:52:
hmm, vraagje:

kheb het op de xbox gespeeld (klein stukje), viel me best mee, dus misschien dat ik hem ga do...."halen" voor de pc.
is volgens mij nog niet echt uit op de pc...ik ga ff naar shoppie, ff game spelen, kijken of ie leuk is...en mischien kopen, lijkt me wel geinig
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 15:54
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Havock schreef op 18-09-2003 @ 16:52:
De hoofdverhaallijn heeft minstens 2 versies, 1 light en 1 dark side. Verder zitten er heel veel sidequests en variabele manieren om quests te doen in dus hij is zeer uitgebreid. En er komen nog downloadbare dingen ook (iig voor de xbox maar ik neem aan ook voor de pc ).
Oud 20-09-2003, 21:22
reuffneck32
reuffneck32 is offline
kheb hem vandaag gekocht, vind het zeker wel vet
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 12:15
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Retarded schreef op 18-09-2003 @ 16:21:
ik vond er 3... de gekleurde kristallen bepalen de kleur van je saber.. de overige zijn de upgrades... Ik heb ondertussen al heel wat zwaardjes verzameld...
idd 1 upgrade en 2 kleur

'k heb zelf ook al wat spul verzameld
fighting prefs: 2 weapon maxed, short saber + maxed attack door kristallen en lichtsaber met maxed hit door kristallen.

uberfijne shit

Voor de rest vind ik de Choke power echt te c00l om te zien die gastjes die zichzelf naar de keel grijpen elke keer weer vet
Oud 22-09-2003, 17:52
Stevill
Stevill is offline
ff vraagje misschine dat iemand het weet de sith ritual lightsaber is deze upgradable want of ik kijk ergens overheen of het is niet zo, iemand???
Oud 23-09-2003, 10:13
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 22-09-2003 @ 18:52:
ff vraagje misschine dat iemand het weet de sith ritual lightsaber is deze upgradable want of ik kijk ergens overheen of het is niet zo, iemand???
Dat is toch degene die je moet ophalen uit die tempel?

Ik weet het niet zeker, maar als hij niet op zo'n werktafel wil geupgrade worden, dan lijkt het me van niet. Maakt op zich niet zoveel uit toch? De ritual Saber heeft toch niet meer damage oid

was het wel een lightsaber?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 13:26
Verwijderd
mm lijkt me wel d00p ik vond die Jedi academy demo toch wat missen hoor..

sowieso zijn ze imho alleen maar bergafwaards gegaan met die spellen sinds Dark Forces. *verklaart eeuwigdurende liefde aan Dark Forces*

Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 13:29
Verwijderd
dit wapen was de baas

Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 16:59
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 23-09-2003 @ 11:13:
Dat is toch degene die je moet ophalen uit die tempel?

Ik weet het niet zeker, maar als hij niet op zo'n werktafel wil geupgrade worden, dan lijkt het me van niet. Maakt op zich niet zoveel uit toch? De ritual Saber heeft toch niet meer damage oid

was het wel een lightsaber?
jup het is een light saber

alleen upgraden via de bench werkt niet.

hmm

naja iemand nog vette chrysta combo's gevonden?
'k heb wel hele vette light side shit gevonden vette Jedi robe en Kristal, alleen heb ik dr dus weinig aan.
Oud 28-09-2003, 21:04
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Hijs idd vet, maar bij mij loopt ie af en toe vast Op het forum van KOTOR werd dit al erkend, dus dat het er meerdere mensen waren die het hadden. Echte balen, want dan moet ik dus weer terug naar een oudere save-game en hopen dat ie het dan weer doet.
Oud 28-09-2003, 21:34
reuffneck32
reuffneck32 is offline
ja...ik had dat ik me savegame niet meer kon laden vanaf begin scherm
andere save geladen, en toen me echte weer geladen en dat werkte wel
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 09:47
Stevill
Stevill is offline
De planeet Manaan vinnik alleen zo zwaaaaaaaaaaaaar zuigen alles ligt ver uit elkaar niet echt superveel te slashen.
Oud 30-09-2003, 17:50
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 30-09-2003 @ 10:47:
De planeet Manaan vinnik alleen zo zwaaaaaaaaaaaaar zuigen alles ligt ver uit elkaar niet echt superveel te slashen.
Het is ook een rpg en geen hack en slash game pipo .
Oud 01-10-2003, 13:34
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 30-09-2003 @ 18:50:
Het is ook een rpg en geen hack en slash game pipo .
Like fucking duh-uh maar geef toe die planeet is wel de saaiste van allen een beetje hakken is ook een ingredient voor een rpg waar the fuck doe je het anders voor?
Reageren

Regels voor berichten