Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik was 15 toen ik zwanger werd van mijn zoontje jayden. ik was aan de pil maar toen ik zwanger bleek te zijn hebben ze onderzoek gedaan.. mijn lichaam stootte een stof af die in de pil zat.. ik balen natuurlijk maar ja... jayden is geboren op 15 augustus 2002 toen ik 16 was.. en mijn vriend niels 23. ik heb examen mavo gedaan toen ik 6 mnd zwanger was en daarna heb ik een aanvraag gedaan zodat ik niet meer leerplichting zou zijn.. ( zo hoefde ik niet meer naar school anders wel) jayden was dus niet gepland.. ook kreeg ik niet meteen de voogdij omdat ik geen 18 was.. dat heb ik dus via de rechter moeten aanvragen en uiteindelijk gekregen! maar we wilde graag een tweede kindje en ik raakte eigenlijk meteen zwanger. Dit kindje is dus absoluut wel gepland.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
& t lijkt me ook wel eng om zo afhankelijk van anderen te zijn (ook al heb je nu de voogdij), je mist nog steeds een studie en hebt behalve je vriend en ouders vrij weinig om op terug te vallen.... |
![]() |
||
Citaat:
afhankelijk van anderen tja dat ben ik ook niet echt ja van mn vriend.. ik bedoel die zorgt voor het inkomen waar wij met zn 3en alles van betalen.. als ik 20 ben dan ga ik weer een studie volgen.. en ik denk dat ik dan nog altijd niet te jong ben om te leren.. er zijn zat meiden en jongens die 20 zijn en beginnen.. en hoe bedoel je van vrij weinig om op terug te vallen? ik moet jullie zeggen ik heb onwijs geluk gehad.. vele vrienden zijn gewoon mn vrienden nog, maar misschien komt dat ook door mezelf. ik ga nog steeds met ze stappen, winkelen gezellig kletsen. voor mij is het alleen beetje meer geregel dan iemand zonder kind..
|
Nee ik ben absoluut niet tevreden met me leven, en zou blij zijn als het eens een keer stopte.
Vrienden: niet heel veel over te klagen, maar het kan beter Familie: het gezin mag met niet, ik krijg vaak te horen dat ik hun leven verziek School: ik kan niet opletten zonder de medicijnen die ik eerst had, heb geen overzicht en weet nooit wat ik moet doen. Liefde:Als ik nou niet zo een knuppel was geweest als ik nu was was ik gelukkig met het allermooiste en liefste meisje van de wereld, maar helaas dat verkloot ik dan weer! |
![]() |
||
Citaat:
Klinkt behoorlijk depressed eigenlijk. Mwoeah boeie, dan maar niet toch ![]()
|
Verwijderd
|
School is kut. Ik heb geen motivatie, ben lui, heb mijn boeken nog niet binnen, moet een hoop inhalen omdat ik aan het begin wat lessen gemist had.
Vriendjes en 'dinnetjes. Ja, die hebben we. :] Meer dan genoeg. Ik heb een aantal mensen waar ik echt om geef en een heleboel die aardig zijn mits ik zie niet te lang zie. En kilo's vagelijke kenissen die ik via school of 't werk ken. Die zeg ik alleen gedag of heb ik totaal inhoudloze gesprekken mee, want ik ken ze niet goed. Voor de rest is er nog een Warhammervriendenkliekje (ja :]) waar ik varierend veel tot weinig mee gemeen heb. Maar ze Warhammeren wel allemaal, dus zijn ze aardig. >:] En dan is er natuurlijk ook nog een Roel die op alle vlakken geweldig is. Familie/thuis. Ja, dat onderdeel mag wel dood van mij. ![]() Werk, juh, heb ik. Het is dat ik er geld voor krijg. Enne, eigenlijk is het allemaal maar stom, maar ik heb me een houding aangemeten waarin ik heel stoer met m'n ogen dicht door al dat stomme heenwandel, dus op zich is het allemaal prima te pruimen. Waar een flinke dosis optimisme gemixt met een gebrek aan ambities en interesse al niet goed voor is. >:] |
![]() |
|
Mjah jewel. Ik heb genoeg vrienden, een paar hele goeie vriendinnen, maar eentje steekt er toch bovenuit (de laatste 2 jaar) maar we worden elkaar denk ik een beetje zat want we doen niet zoveel meer met elkaar
![]() Thuis gaat alles prima, school is even wennen, ik loop voor de een paar vakken een week achter maar dat haal ik in het weekend wel in ![]() Ik werk niet en in de liefde gebeurt er, zoals gewoonlijk niets. Ik heb op dit moment niet heel veel behoefte aan een vriendje, maar ik wil een keertje willen horen via via dat iemand mij leuk vindt ![]() |
![]() |
|
Gaat wel. De dingen om me heen gaan best goed. School gaat voor het eerst in een lange tijd goed. behalve dan dat ik nog een hele hoop dingen moet regelen die ik allang geregeld heb.
Vrienden gaat ook wel okee. Genoeg mensen om me heen waar ik het goed mee kan vinden ook al heb ik de laatste tijd ook wel het idee dat dat binnenkort gaat veranderen. In de liefde is het kut. Maar dat ligt denk ik gewoon aan mij. De verkeerde mensen vinden mij leuk, en ik vind de verkeerde mensen leuk, zo gaat dat al m'n hele leven dus daar valt ook wel aan te wennen. Ik blijf tegen mezelf zeggen dat het ooit nog wel goed komt. Want iedereen zegt dat tegen me. ![]() Familie heb ik wel, maar doe ik niks mee, dat deel van m'n leven is dus geheel niet belangrijk voor me. Zelfs al mocht er 1 overlijden, dan nog kan ik daar denk ik weinig van wakker liggen. Thuis gaat ook wel okee, zie m'n ouders vrijwel nooit dus dan is er ook weinig tijd voor ruzies enzo. Verder zakt mijn zelfbeeld ook weer naar een nieuw dieptepunt, ik ga mezelf steeds meer haten door de dingen die ik doe. Maar ik sta nu wel op het punt daar wat aan te doen. Maar over het algemeen moet ik zeggen dat het ook wel weer goed gaat. Ik doe veel leuke dingen en heb eigenlijk weinig zorgen aan m'n hoofd. |
![]() |
|
school: is altijd heel slecht gegaan, maar zit nu op een nieuwe school, mbo terwijl ik eerst havo deed maar daar ben ik mee gestopt, nu gaat t perfect...
vrienden: ik heb erg veel vrienden, bijna geen vriendinnen maar die mis ik ook niet, maar mn vrienden zijn er altijd voor me en ik voor hun, we doen veel leuke dingen als naar concerten gaan, drinken, feesten, buiten loos rondhangen enz. ben erg blij met ze en heb veel voor ze over... familie: mn nichtje is eigelijk 1 van mn 2 enige vriendinnen, hou erg veel van haar, geef ook heel erg veel om mn andere kleine neefje en nichtje en de rest is ook erg lief. thuis: niet veel problemen met mn ouders, ik word er alleen gek van dat ik een chaoot ben, en mn ouders worden daar ook gestoord van soms, mn zusje heb ik vaak ruzie mee maar dat komt door haar leeftijd en heel misschien ook wel een heel klein beetje door mijne... ![]() liefde: ik heb sinds kort het allerliefste en mooiste vriendje ooit, hij begrijpt me helemaal, en ik hem...alleen hij zit in utrecht op kamers dus ik kan m alleen in t weekend zien en hij is dan ook nog erg veel met muziek/vrienden bezig....maar hij slaapt wel hier in t weekend.....maar ik zou toch wel willen dat ik m wat vaker kon zien... werk: ik werk nu af en toe bij een schoonmaakbedrijf maar ik ga in t museum werken. maar ik ben erg tevreden ja! ![]() ik heb me erg lang [vanaf groep 7 tot vorig jaar] niet goed gevoeld omdat ik er niet mee om kon gaan dat ik zo superveel nadenk en later werd ik ook nog ziek, maar t gaat eindelijk beter met me nu....ik huil nog maar heeeeel zelden, vroeger elke dag.... zo he wat een verhaal....dat krijg je als je je veveelt ![]()
Laatst gewijzigd op 22-09-2003 om 22:48. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vrienden; jawel ![]() familie; thuis wel ja, niet altijd maar dat is vrij normaal. rest van de familie niet echt boeiend, behalve mijn oma <3 Mn broer is dus superbelangrijk voor me, mijn zusje ook wel maar in mindere mate, ze is jonger, en ik heb niet zo'n sterke band met haar als met mijn broer. ouders; ik hou gewoon van ze ![]() school; als ik dit jaar m'n examen haal gaat het goed ![]() ![]() werk; leuk, gezellig, collega's zijn ook vrij goede vrienden liefde; geweldig ![]() ![]() verder gaat het mij mezélf niet goed, geen idee hoe dat kan als ik zo nadenk en eigenlijk alles in mijn leven wel goed is. maarja, komen we wel uit, ooit. (at least i hope so ![]() lichamelijk gaat het nog steeds mwah, maar dat went ook wel ![]() jezus wat een overdose smilies :/
Laatst gewijzigd op 23-09-2003 om 16:49. |
![]() |
|
Pff mijn leven is nu ronduit een zooitje..
Maja ach ik maak anders ook genoeg lol.. Over mijn vrienden mag ik niet klagen, die zijn er altijd voor me.. En tsjah ach liefde doet er nu eigenlijk niet veel toe.. Verder wil ik op het moment eigenlijk zo min mogelijk met familie te maken hebben.. Komende tijd moet ik op zo'n beetje alle vlakken maar voor mezelf zien te zorgen.. Maar desondanks alle problemen, vind ik dat ik een tevreden mens ben.. Bedoel zitten klagen werkt ook niet (nou ja een beetje dan), maar kan d'r beter het beste van maken..
|
![]() |
Dammit people, wat een mooie set verhalenuit het leven gegrepen. Ik zat niet zo lang geleden heel vaak vet te blowen, beetje weg te sukkelen op m'n kamertje en alles en iedereen stom te vinden. Alleen maar gamen en chatten. Mooie is dat internet me er ook wel bovenop geholpen heeft; ik design nu af en toe, en ben met een paar anderen een soort weblog begonnen waar mensen hun fuck-ups en andere beschamende zaken kunen delen.Sinds ik een goal im me leven heb gaat het stukke beter. Blow nog maar heel weinig en ben serieus van plan m'n school af te maken. Dus digg het, je moet je doel vinden!
![]() Laatst gewijzigd op 30-03-2010 om 15:46. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Tevreden met je leven? #2 LRS. | 7 | 22-04-2010 21:22 | |
Psychologie |
Wat valt je op aan andere forummers? Yana | 133 | 26-02-2007 09:38 | |
Games |
Gamen... De verslaving van de toekomst Verwijderd | 51 | 03-10-2006 16:00 | |
Psychologie |
ben je tevreden met jezelf en je leven? Verwijderd | 73 | 24-03-2004 20:45 | |
Psychologie |
Hoe kijk je op dit moment terug op je leven? Daantje_0705 | 23 | 11-03-2004 23:35 | |
Psychologie |
Definties van gelukkig zijn BELLEKE | 23 | 16-11-2003 14:06 |