Advertentie | |
|
![]() |
|||
Offtopic: Het viel me al eerder op, maar ik vind dat je véél
duidelijker (en fijner om te lezen) schrijft dan een tijd terug. ![]() Citaat:
om erover te praten als Mark er is, en dat als jullie ruzie hebben, ze minder toeschietelijk ed is... Probeer desnoods afspraken te maken, dat als Mark er is jij niet opeens er alleen voor staat wat de honden ed betreft. Moeilijk dat ze zegt dat je je aanstelt, dan kan ze daar ook geen rekening mee houden... Kan je niet (via huisarts oid?) duidelijk maken dat je je écht ziek voelt, en dat jij dus ook verzorging ed wil? Citaat:
óók als die vriend ed er is? Ik snap wel wat je bedoelt, (en ben het er ook niet helemaal mee oneens), maar hier gaat het niet echt op imho, aangezien ze gewoon wordt vergeten ed. Mja, ik weet niet hoelang je moeder al met Mark heeft, maar vooral in het begin is het sowieso al heel erg wennen en elkaar aftasten ed... Het is een beetje geven en nemen, proberen een tussenweg te vinden... Misschien kan je proberen om met je moeder te praten op een goed moment, en later ook met Mark erbij? (aangezien hij ook rotopmerkingen maakt ed, en er toch wel veel mee te maken heeft lijkt me)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wbt die honden...hoe was het voor die tweede hond...? (En jij wilde die hond...je hebt zelf gezegd dat jij al degene was die er altijd voor zorgde ed en dat je dat zou blijven doen, waarom nu dan ineens niet meer? <- niet aanvallend bedoeld of wat dan ook, gewoon een vraag) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien zijn ze verliefd en houden ze van elkaar? Als jij een vriend zou hebben, zou je denk ik ook graag veel met hem samen willen doen. Als is het natuurlijk niet eerlijk dat ze jou daardoor vergeet. Heeft ze normaal (redelijk) veel aandacht voor je? niet echt, maar wel stukken meer.
Maak haar dat duidelijk. Ze ziet hem maar één keer in de twee weken of niet? Hij is iig maar één keer in de twee weken bij jullie. Misschien doet ze dat wel voor jou? Jij hebt haar 12 dagen voor jezelf (of iig min of meer), ik vind dat zij dan ook wel 2 dagen voor zichzelf mag hebben eigenlijk... ![]() Dat van die opmerkingen is wel lullig...'k zou het toch nog eens met haar daar over proberen te hebben. Ze ziet hem elke week. Ze dansen samen maar 1 keer in de 2 weken komt hij echt een heel weekend bij ons. Ja ![]() Dat heb ik al zovaak geprobeerd, en met hem zelf ook. En met beide tegelijk. Maar het helpt niks. Vorig weekend heeftie mij voor dictator uitgemaakt, zonder reden. Nooit echt excuses gemaakt, hij vind dat hij gelijk heeft. Ze zou naar hem toe kunnen gaan, maar zij is ook graag thuis, denk ik. En het is tenslotte ook haar huis. Gaat ze wel eens naar hem of nooit? Nooit. Zij is 12 dagen per week thuis, ze kan toch wel 2 dagen per week daarheen gaan ![]() Wel bij heel veel dingen. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wbt die honden...hoe was het voor die tweede hond...? (En jij wilde die hond...je hebt zelf gezegd dat jij al degene was die er altijd voor zorgde ed en dat je dat zou blijven doen, waarom nu dan ineens niet meer? <- niet aanvallend bedoeld of wat dan ook, gewoon een vraag)
Ik heb samen met mijn moeder afgesproken dat ik ze meeneem als ik op kamers ga ![]() ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Stel desnoods een contract op. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat zei ze er nu dan van? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Offtopic: Het viel me al eerder op, maar ik vind dat je véél
duidelijker (en fijner om te lezen) schrijft dan een tijd terug. ![]() Dankje ![]() Idd, ik kan me voorstellen dat ze het niet leuk vindt om erover te praten als Mark er is, en dat als jullie ruzie hebben, ze minder toeschietelijk ed is... Ik praat er meestal met haar over op een rustig moment zonder hem erbij. maar eigenlijk heb ik al op alle momenten er geprobeerd over te praten. Al maandenlang, maar het wil niet echt werken. Kan je niet (via huisarts oid?) duidelijk maken dat je je écht ziek voelt, en dat jij dus ook verzorging ed wil? Via de psychiater is dan denk ik beter ![]() ![]() Mja, ik weet niet hoelang je moeder al met Mark heeft, maar vooral in het begin is het sowieso al heel erg wennen en elkaar aftasten ed... Het is een beetje geven en nemen, proberen een tussenweg te vinden... Ze heeft nu denk ik ongeveer 2 jaar met hem ![]() Misschien kan je proberen om met je moeder te praten op een goed moment, en later ook met Mark erbij? (aangezien hij ook rotopmerkingen maakt ed, en er toch wel veel mee te maken heeft lijkt me) Zie antwoord op stukje bovenaan deze post ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat kan ze ook tegen jou zeggen.
![]() Ja ![]() ![]() (Reden heb ik al gegeven in een eerdere post) Dat eens in de 4 weken hij hier is wel een goed idee ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als ik het er verder over heb zegt ze steeds van ja, "die honden zijn er voor jou gekomen, jij moet er voor zorgen". En dat is ookwel zo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb je haar vertel dat jullie hadden afgesproken dat zij het iig altijd 's ochtends zou doen in het weekend? Als ze dat doet en dan bv. omstebeurt op de dag zelf...dan is het goed, toch? Of zij bv. het hele weekend als Mark er niet is en jij als hij er wel is (op de ochtendbeurt na
![]() ![]() Sorry ik snap de rest van je reply niet echt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'Die beesten' zijn wel lief, hoor. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In een weekend zonder Mark : Zaterdag: -8 uur s'ochtends moeder -10-12 uur samen -5 uur smiddags ik -10 uur s'avonds ik (maar als ik ziek ben neemt zij deze beurt van me over, maar meestal doe ik em) Zondag: -8 uur s'ochtends moeder -1 uur- half 3 ofzo samen (of 1 alleen, verschilt nogal maar meestal samen) -8 uur ik/samen -10 uur ik In een weekend met Mark : Zaterdag: -8 uur s'ochtends moeder -10-12 uur samen (hondentraining zit dr ook bij inbegrepen, dat is elk weekend) - 5 uur smiddags ik -10 uur s'avonds ik Zondag: -9 uur s'ochtends moeder -1 uur ik - half 8 ik -10 uur ik In het weekend dat hij er niet is wil ze ook andere dingen kunnen doen, dus dat zal denk ik ook niet echt werken ![]() We laten ze meestal 1 keer heel lang uit s'middags (iets van 2 uur lang )en begin van de avond nog 1 keertje een half uurtje (en nog ochtend en avondbeurt) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar opzich vind ik het helemaal niet erg om te doen. Maar de manier waarop het gedaan moet worden. Als ik niet optijd wegben meteen heel veel geschreeuw enzo. (En dat terwijl er geen exacte tijdafspraken zijn van hoelaat ze uitmoeten) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgens mij lerares voor gespreksvoering hebben veel mensen dat soort dingen van zichzelf niet door en worden ze zich daar door opnames bewust van. (Wij moeten alle opdrachten opnemen op video. ![]() ![]() Ik bedoelde eigenlijk meer over die tijdafspraken dan over het gillen btw. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat willen we beide niet denk ik ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uhmm ik ben bijna 15 ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
mjah, ik zal maar geen advies geven want ik ben het type dat altijd recht tegen de wind ingaat
![]() bij mij zou het ook eerder zoiets zijn als: de groeten, veel plezier met je vriend. maarja, ik ben dan ook al 19. op die leeftijd zou ik eerder zoiets gezegd hebben als: e ik dan? ben ik nu opeens onbelangrijk geworden? zo ja, wat doe ik hier dan nog? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ZIJ moeten die vraag dan beantwoorden. |
![]() |
|
Heej Hes,
Ik begrijp je verhaal heel goed want zoals je weet kan ik ook niet goed opschieten met de vriendin van mn vader. Ik probeer haar een beetje te ontlopen doordat zij er het ene weekend wel en het andere weekend niet is, dan ga ik het weekend dat ze er niet is en zo zie ik haar niet vaak. Maar bij jou is het anders want hij komt in jou huis en je kan niet zomaar weg gaan. Probeer zoveel mogelijk leuke dingen te plannen voor het weekend dat hij er is zodat je niet te veel tijd hebt om je thuis aan hem te ergeren. Verder zou ik ook proberen met je moeder te praten al zal het waarschijnlijk niet veel zin hebben omdat ze echt voor hem gekozen heeft. Je kan proberen of er dingen zijn die jullie met zn drieen kunnen doen zodat ze jou ook nog wat aandacht kan geven. Sorry Hes, misschien niet de beste tips en ideeen van mijn kant maar ik wil iig laten weten dat je niet de enige bent die in zo'n situatie zit en ik wil echt met je meedenken, dat weet je he. Groetjes en liefs, Dana
|
Verwijderd
|
Verder zou ik ook proberen met je moeder te praten al zal het waarschijnlijk niet veel zin hebben omdat ze echt voor hem gekozen heeft. Je kan proberen of er dingen zijn die jullie met zn drieen kunnen doen zodat ze jou ook nog wat aandacht kan geven. Dat heb ik ook geprobeerd maar dan krijg ik ook geen aandacht. Ze zijn alleen met elkaar bezig. Als ik dan wat zeg luisteren ze niet eens.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik hoop niet dat ik nu weer domme dingen zeg ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Doe je niet, en het is niet erg ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||