Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2003, 15:13
Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Ik hou veel te veel van die meid! Ik krijg der niet uit men hoofd en elke dag weer moet ik huilen! Ben nou dinsdag terug gekomen en we giengen het opnieuw proberen maar ik heb het kennelijk verneukt! Ze wil nooit meer een relatie met mij! Goden waarom heb ik zo'n gedrach? ik wil het niet!! Ik heb alles voor der over maar ze wil het niet! Waarom heeft ze me al die maanden hoop gegeven en na 3 dagen elkaar weer zien en 3 dagen een leuke tijd te hebben gehad denkt ze dat het niks word! Heb ik dna een kans gekregen? Ok ben zaterdag veel te ver gegaan en ik snap dat ze me nu niet terug wil! Maar daarvoor? Tegen mij zij ze van wel en tegen anderen van niet Ik voel me best wel gebruikt!! Ik ben zo boos op haar! en toch... Ik hou van der echt heel veel!!!

Sorry meid!! Wat ik heb gedaan had nooit mogen gebeuren en ik heb er echt heel veel spijt van! je bent de enige die van me hield en ik wou dat gewoon zo graag vasthouden en nooit meer loslaten!!

Verhaal staat verder beneden

Laatst gewijzigd op 22-09-2003 om 16:08.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2003, 15:18
DopeBean
DopeBean is offline
uhm tjsa shit happens

succes ermee
Oud 22-09-2003, 15:20
Gwinnie
Gwinnie is offline
ik snap het niet?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 15:21
Warsocket
Warsocket is offline
Als je niet superdebiel hebt gedaan zou ik me iig niet zorgen maken over wat jij hebt gedaan
want als het goed is ben je gewoon jezelf geweest

je moet je niet proberen te gedragen zoals zij jouw leuk vindt
jij moet je gedragen zoals jij bent en zij moet dat leuk vinden
als dat niet zo is moet je niet te verdrietig zijn dat ze nix meer wil want dan pasten jullie gewoon niet bij elkaar
Oud 22-09-2003, 15:21
Woestijnpinguin
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 22-09-2003 @ 16:20:
ik snap het niet?
Sorry ik zal het idd maar even goed uit leggen!
Tis een verhaal dus zal even duren
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 15:50
Woestijnpinguin
Hmmz jammer dat men vorige verhalen al weg zijn want die zouden michien nog hier en daar wat duidelijkheid kunnen geven.

Goed even snel

Iets meer als 3 maand geleden is het uitgegaan met men vriendin. Dat kwam bij mij heel erg hard aan! Ik merk nu dat ik nog nooit liefde had gehad... Men moeder is een dronke idioot en men vader was er vroeger niet! Ik was zo kapot dat ik naar rotterdam ben gegaan en ik was van plan daar een nieuwe start te maken! Ik heb veel gehuild en voelde me echt lange tijd heel erg kut!! Na een tijdje kwam er weer contact tussen ons en belde we erg veel! beetje teveel want ik sta nu weer vet in het rood. Goed het gieng best aardig tussen ons al had ik erg veel pijn. Ze gaf me telkens een beetje meer hoop en pakte dat later dan weer op een rare manier af. Ze twijfelde heel erg! Ik gieng daaraan tenonder maar was zo verblind dat ik er niks aan deed!

Uiteindelijk kwam ik een weekend naar groningen en ben toen bij der langs geweest. Was echt een heel leuk weekend en we hebben super veel lol gehad! ook wou ze graag weer bij me zijn en wou ze voor zichtig aan eens kijken of het weer wat zou worden! Ik vet gelukkig want ik Hou echt super veel van die meid!! Niemand kan aan haar tippen en ik zou zo men ouders en al men vrienden voor der opgeven.

Ik weer naar rotterdam met een goed gevoel. Maar na een paar dagen had ik der weer aan de foon en pakte ze men hoop weer af. Ik snapte het niet en deed men best! ik heb alles uit de kast gehaald en nog steeds gieng het door! dan wou ze graag bij me zijn en hield ze veel van me en miste me! en dan weer niet! Ik werd er behoorlijk zat van en voelde me echt goed kut! maar goed ik bleef het positief inzien en deed men best!

Ik had men rust wel gehad! Ik wou graag naar school en miste men vrienden en men eige stad heel erg! dus ik terug naar groningen! dat was dinsdag. Goed ik kreeg haar niet te pakken (geen mobiel) en der huistelefoon was stuk ofzo want ik hoorde alleen maar ruis en hij gieng niet over. Ik dacht nou dan ga ik even langs! zo gezegt zo gedaan. Ze was er niet! nahjah ik wachten met die moeder want ze zou wat later thuis komen van werk. Hele leuke avond en nacht samen gehad! was echt gezellig en ze zei dat ze echt heel graag wou dat het goed kwam! Ze hield erg veel van me en wou graag altijd bij me blijven! Dit zijn haar woorden he! De volgende dag bleef ze bij mij slapen en dat gieng ook goed alleen was ze al een stuk minder vrolijk. Aangezien ik haar moeder ken en het niet de eerste keer is dat ik haar zo zag dacht ik: die heeft ruzie gehad en voeld zig niet zo lekker. Goed ze gieng ook meteen maffen. mij best!

Heb der toen even niet gezien en vrijdag was ik met wat vrienden wat aan het drinken in het park. Ik werd gebeld en zij kwam ook. Leuk dacht ik! Maar toen ze er was en ik vroeg waarom ze zo wisselde van gedachte en zei dat ik het daar moeilijk mee had en er eigelijk niet meer tegen kon vond ze dat ik haar een schuld gevoel aan prate. ik vroeg of ik bij der mocht slapen want ik had der erg gemiste en aangezien we het opnieuw wouden proberen wou ik haar gewoon veel aandacht geven. Maar ze moest de volgende dag om 9 uur werken en als ik naast der lag dan sliep ze niet snel en was ze morgen erg moe! Ok heb ik begrip voor! Tjah toen wou iedereen de stad in! Ik had niet echt veel zin en was moe! dus ik gieng naar huis! Belde haar nog op om te zegen dat ik het raar vond dat ik niet bij der mocht slapen maar dat ze wel uitgieng Ik zei dit op een best wel pissige manier! Dat was fout en ze werd vet boos! Ze vond dat ze zelf mocht weten wat ze deed want het was uit!

We hadden al afgesproken om zaterdag middag de stad in te gaan en een leuke dag te hebben! wat kleren kopen en wat foto's maken en gewoon lol hebben.

Beld ze me de volgende dag op en zit ze bij een vriend van ons! Ze was tot 9 uur sóchtens uitgeweest en was te brak en boos om met mij de stad in te gaan! ze bleef daar de heledag want iedereen zat daar en het was gezellig! jah leuk dat is het enige huis waar ik niet naar binnen mag! (heb ruzie met doe moeder) We zouden later in het park gaan zitten voor het uitgaan maar om 10 uur belde ze weer en bleven ze toch daar en mocht ik in men eentje de stad in! Ik was behoorlijke pissig! ik ben dan ook wel de stad in gegaan en dacht: ik heb maling aan iedereen en zuip me vanavond ff lekker dronken!! Hoezo fout id Ik ben ontzettend boos op der geworden toen ze eindelijk kwam en heb der uitgescholden voor slet en hoer!! ook heb ik der best hard bij der arm gepakt!

Ik heb daar onwijs veel spijt van en ben ook meteen weer ziek geworden! Kan niks eten en alles komt eruit! Ik voel me zo vet schuldig!

Ben vandaag naar der werk gegaan en men excuus aangeboden en een kaartje maarjah... wat is het nut... Ik heb het op het eind zelf goed verknalt!!! Ze wil nooit meer een relatie met me wat ik ook wel kan begrijpen. Maar ik werd echt zo gek van het wel lief niet lief gedoe en met drank op werd dat niet beter! Ik stop ook met blowen en drinken ( D&A)

Ik hou echt supper veel van die meid en ik snap niet dat dit ooit heeft kunnen gebeuren!!

BTW trek geen conclusies uit een half verhaal! dit is mijn kant

P.S. Ik kan natuurlijke ook niet elk detai precies herinneren! als er echt iets niet klopt zal ik dat nog aanpassen maar dit is het

Laatst gewijzigd op 22-09-2003 om 16:06.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 15:58
groovy
groovy is offline
ze is zelf anders ook echt heel erg flauw geweest....
Ze kan wel uitgaan tot 9 uur 's morgens, maar jij mag niet bij haar slapen, 'omdat ze dan moe is de volgende dag op haar werk'...ow en is ze dan niet moe als ze tot 9 uur uitgaat?! (DUH)

Zij is begonnen met dit kinderachtige gedoe...ze heeft je valse hoop gegeven en ik denk dat ze je gebruikt heeft om leuke dingen mee te doen...die meid is dus echt onbegrijpelijk...

Kijk ik wil jouw gedrag niet goedpraten, je had haar niet moeten uitschelden, maar ik snap je frustraties maar al te goed....het moest er gewoon een keer uit hè...

Als ik jou was, zou ik echt proberen om eens meer om je heen te kijken naar een wat liever meisje!!!

Ook al wil je dit nu misschien niet inzien, ze is het niet waard, echt niet!!!

Zij is hier fout geweest, zij heeft het er zelf toe geleid, dat jij haar uiteindelijk uitschold...haat is de keerzijde van liefde....

Trek je niks meer aan van die kinderachtige meid, hoe oud is ze nu eigenlijk ?

Veel sterkte, liefs Moi
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 16:00
Lorelei
Lorelei is offline
*hug*
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 16:03
Woestijnpinguin
Citaat:
verhaal

hoe oud is ze nu eigenlijk ?

Veel sterkte, liefs Moi [/B]
Ze is 17
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 16:05
Gwinnie
Gwinnie is offline
jezus wat een verhaal..

ik denk eerlijk gezegd dat je haar toch echt losser moet gaan laten. als zij zelf niet eens wil wat ze nou van je wil. wat moet jij daar dan mee?
en je moet niet zeggen dat je iedereen voor haar op zou geven, uiteindelijk zijn je vrienden minstens zo belangrijk.
vraag aan dr wat ze nou wil en als ze dat niet weet, hou er dan mee op. je doet jezelf alleen maar pijn. t wordt ff moeilijk, maar je leert vanzelf weer nieuwe mensen kennen en op een gegeven moment nieuwe meisjes die je ook weer gaan intereseeren.

ik weet verder ook niet wat je hier mee moet..
suc6 in ieder geval...

kus, bikkelvrouw
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 16:14
Soullar
Soullar is offline
Maatje, zodra je weer in Rotterdam bent gaan we even wat afleiding zoeken en ff je hart luchten, one way or the other...
Oud 22-09-2003, 16:18
Woestijnpinguin
Citaat:
Soullar schreef op 22-09-2003 @ 17:14:
Maatje, zodra je weer in Rotterdam bent gaan we even wat afleiding zoeken en ff je hart luchten, one way or the other...

wrom is jij niet online? moet zeker werken
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 16:30
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Je moet idd haar proberen los te laten. je wilt dat nu niet maar je zal toch verder moeten. Je al merken dat je na een tijdje wel weer geinteresseerd wordt in andere meisjes.

Je claimde haar wel een beetje erg, maar daarom moet je niet jezelf de schuld geven. Zij deed vindt ik ook lullig door jou steeds hoop te geven, terwijl ik denk dat ze zelf wel al wist dat ze het niet opnieuw wou proberen.

Sterkte in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 16:42
Woestijnpinguin
Haar vergeten en uit men hoofd zetten gaat echt moeilijk worden! en zeker omdat ik de laatste 3 maand alleen maar met haar in men hoofd bezig ben geweest! ik wou mezelf gewoon zo krijgen zodat ze me wou! en het feit dat we dezelfde vrienden hebben maakt het niet echt simpel
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 16:48
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Soullar schreef op 22-09-2003 @ 17:14:
Ik zit nog steeds op werk. En Ludo zou mij komen ophalen, maar ik heb het idee dat hij een beetje vast staat in het verkeer. Hij is pas 40 minuten te laat.
Oud 22-09-2003, 16:52
Woestijnpinguin
Citaat:
Soullar schreef op 22-09-2003 @ 17:48:
Ik zit nog steeds op werk. En Ludo zou mij komen ophalen, maar ik heb het idee dat hij een beetje vast staat in het verkeer. Hij is pas 40 minuten te laat.
lekker dan. Ik kom als het goed is morgen weer naar rotterdam.

Maar ff on topic blijven he
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 17:37
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik krijg het idee dat je haar niet wilt vergeten, terwijl dat toch het beste is...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 17:45
kassamiep
kassamiep is offline
Je moet beginnen met het te verwerken, hoe onmogelijk het klinkt, het kan niet anders. Je kan ook wel blijven hopen, maar je moet het 'onderwerp' van je hoop veranderen. Hoop op een goede vriendschap, maar niet meer op een relatie. Je gaat hier alleen maar kapot aan en dat weet je zelf ook. Je hebt nu eindelijk je duidelijkheid, doe er alsjeblieft wat mee!
Begin ook alsjeblieft met luisteren naar je vrienden, je hebt ze echt hard nodig! Vooral nu, en je denkt dat je ze allemaal kwijt bent, is niet zo, je bent hard op weg, maar de meesten zullen je niet laten vallen. Een aantal verwachten wel eerst verandering te zien voordat ze je verder helpen, een paar zijn nog steeds bereid je daarvoor al te helpen.
En om te beginnen moet je je excuses aan I aanbieden, dat scheelt je ook een hoop sores, en je stijgt een heel stuk in achting bij S en dan issie echt wel bereid je te helpen. Probeer echt es dingen aan te nemen van mensen als ze weten waar ze over praten( zoals toch bijv W).
Ik zeg nu wel heel vaak 'moet' maar het kan gewoon niet anders wil je er een beetje uitkomen

en je kan altijd bellen etc
ik kom niet veel verder dan dit.....voeg nog wel weer toe straks
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 17:55
Woestijnpinguin
Citaat:
kassamiep schreef op 22-09-2003 @ 18:45:
verhaal
Tjah ik ben michien niet goed bezig maar ik vind dat jullie een beetje te zeker van jezelf zijn!! Ik bedoel jullie weten hoe het zit en jullie weten hoe het moet!! Zou ik michien zelf mogen bebalen wat ik doe in men leven *instelling van L aanneemt* Leuk he had ik nou al heel lang!!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 17:58
kassamiep
kassamiep is offline
we moeten toch wel zeker van onze zaak zijn, vooral willen we jou iets duidelijk maken of overhalen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 18:02
Woestijnpinguin
Citaat:
kassamiep schreef op 22-09-2003 @ 18:58:
we moeten toch wel zeker van onze zaak zijn, vooral willen we jou iets duidelijk maken of overhalen.
Jullie zijn zo sterk overtuigt dat jullie weten hoe het moet!! Jullie kenne me moeg enzo dat is zo maar laat me zelf nou eerst proberen!! Dat heb ik nog niet gedaan
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 18:13
Pletterprater
Pletterprater is offline
Woestijnpinguin, gelieve normaal Nederlands te typen... een verhaal van jouw lengte wil ik best doorspitten, maar dan moet die niet zo verschrikkelijk veel irritant geschreven woorden erin hebben zitten.
Oud 22-09-2003, 18:24
Woestijnpinguin
Citaat:
Pletterprater schreef op 22-09-2003 @ 19:13:
Woestijnpinguin, gelieve normaal Nederlands te typen... een verhaal van jouw lengte wil ik best doorspitten, maar dan moet die niet zo verschrikkelijk veel irritant geschreven woorden erin hebben zitten.

Hehe jah en dat zeg je tegen iemand die het woord dislect niet eens goed kan typen

of is het zo wel goed?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 18:57
kassamiep
kassamiep is offline
volgens mij is het zo ook niet goed , maar dat weet ik niet zeker omdat ik het niet eens kan typens en niet 'disnogwat' ben

maar ok probeer het maar zelf, goed plan, maar kom als het fout gaat of juist als het goed gaat dan wel naar een van ons toe
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 19:07
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Woestijnpinguin schreef op 22-09-2003 @ 19:24:

Hehe jah en dat zeg je tegen iemand die het woord dislect niet eens goed kan typen

of is het zo wel goed?
Uiteraard wist ik niet van je dislectie af, des al niet te min is het voor anderen wel moeilijk te lezen, als je iedere keer dezelfde woorden verkeerd typt... dacht dat je het express deed. (dat soort mensen heb je namelijk ook)

Wrodoen shjicnen oiggevrnes al lbaesaer te zjin als de ertese en de ltasate lteetr kpeolpn.

Ahum.. genoeg darover, zullen de meesten van jullie wellicht al een mail over ontvangen hebben
Oud 22-09-2003, 19:17
kassamiep
kassamiep is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 22-09-2003 @ 20:07:
Wrodoen shjicnen oiggevrnes al lbaesaer te zjin als de ertese en de ltasate lteetr kpeolpn.

Ahum.. genoeg darover, zullen de meesten van jullie wellicht al een mail over ontvangen hebben
ja das echt een pokke mailtje, maar volgens mij zit er wel iets in....ik kon et namelijk vrij makkelijk lezen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 19:23
Woestijnpinguin
Citaat:
kassamiep schreef op 22-09-2003 @ 20:17:
ja das echt een pokke mailtje, maar volgens mij zit er wel iets in....ik kon et namelijk vrij makkelijk lezen
ik snap er geen bal van kan het ook niet lezen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 19:25
kassamiep
kassamiep is offline
nee logisch, moet ik et vertalen? heb ik ook iets leuks te doen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 19:25
Woestijnpinguin
Citaat:
Pletterprater schreef op 22-09-2003 @ 20:07:
Uiteraard wist ik niet van je dislectie af, des al niet te min is het voor anderen wel moeilijk te lezen, als je iedere keer dezelfde woorden verkeerd typt... dacht dat je het express deed. (dat soort mensen heb je namelijk ook)

Geef niet dat kon jij ook niet weten. Maar word soms wel eens vervelend! Maar goed ik heb volgens mij al een heel groot deel van forum geinformeerd
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 19:27
Woestijnpinguin
Citaat:
kassamiep schreef op 22-09-2003 @ 20:25:
nee logisch, moet ik et vertalen? heb ik ook iets leuks te doen
Jah doe maar maar via msn graag Zoals ik eerder zei

Laten we asje on-topic blijven
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren