Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ff on topic blijven he ![]() |
![]() |
|
Je moet beginnen met het te verwerken, hoe onmogelijk het klinkt, het kan niet anders. Je kan ook wel blijven hopen, maar je moet het 'onderwerp' van je hoop veranderen. Hoop op een goede vriendschap, maar niet meer op een relatie. Je gaat hier alleen maar kapot aan en dat weet je zelf ook. Je hebt nu eindelijk je duidelijkheid, doe er alsjeblieft wat mee!
Begin ook alsjeblieft met luisteren naar je vrienden, je hebt ze echt hard nodig! Vooral nu, en je denkt dat je ze allemaal kwijt bent, is niet zo, je bent hard op weg, maar de meesten zullen je niet laten vallen. Een aantal verwachten wel eerst verandering te zien voordat ze je verder helpen, een paar zijn nog steeds bereid je daarvoor al te helpen. En om te beginnen moet je je excuses aan I aanbieden, dat scheelt je ook een hoop sores, en je stijgt een heel stuk in achting bij S en dan issie echt wel bereid je te helpen. Probeer echt es dingen aan te nemen van mensen als ze weten waar ze over praten( zoals toch bijv W). Ik zeg nu wel heel vaak 'moet' maar het kan gewoon niet anders wil je er een beetje uitkomen en je kan altijd bellen etc ik kom niet veel verder dan dit.....voeg nog wel weer toe straks |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Woestijnpinguin, gelieve normaal Nederlands te typen... een verhaal van jouw lengte wil ik best doorspitten, maar dan moet die niet zo verschrikkelijk veel irritant geschreven woorden erin hebben zitten.
||
Citaat:
![]() Hehe jah en dat zeg je tegen iemand die het woord dislect niet eens goed kan typen of is het zo wel goed? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wrodoen shjicnen oiggevrnes al lbaesaer te zjin als de ertese en de ltasate lteetr kpeolpn. Ahum.. genoeg darover, zullen de meesten van jullie wellicht al een mail over ontvangen hebben ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|