![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Heey..Ik hHou Ook Super Veel Van Hardcore..De rEst Vin Ik Gewoon Nix Aan Ieder Zen Eige Smaak Eej...Maaruh Ik Sta Al Van Kleins Af Aan Te Hakkuh en Ik Draag Ook Lonsdale Enz...En Ik Ben Gewoon Een Die Hard Gabber....!!!!!
![]() MNaaruh Ik Ben Nieuw Ier Zal Me FFie Voor Stelle Ben Dus HaRdCoReDiVa Ben Net 16 Jaar GewordenJajajajaja.....Ennuh Woon In Zeeland Zijn Hier Nog meer Gabbers ?????
||
Citaat:
![]() Ja joh als je dat koopt he omdat je er zo graag bij wil horen dan ben je echt stoer! Zo van ''kijk mij ik ben gabber een die hard gabber!'' ookal ben je veels te jong om die hard gabber te kunnen zijn he.. Jezus ik ben ook gabber maar dit slaat echt nergens op schat.
||
Citaat:
ik rust mijn zaak(je)
|
![]() |
Ik Wou Net Zegge...Du s Wa Weet Jij Dr van..Ennuh Wie Zegt Dak Drbij Wil Hore???Ik Vin Da Gewoon Moddertje Vet Rokje Met Kniekousen En Kiste...Mag Da Tegen Woordig Ook Al Ni Meer....Okey Dan Zeg Ik ut Zo Ik Ben Een Die Hard Gabber Van Deze Tijd
![]() Ps: Wie Gaan Er 4 Okt Naar The Wall(Belgie)????
||
Citaat:
Schooltype/studierichting Verkoopmedewerskster Hmmm. Typerend. |
![]() |
||
Citaat:
![]() denk dat ik gezien mijn leeftijd met je mee ren om er 1tje te halen |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Wow..
Die periode heb ik ook gehad.. Alleen Aussi's mocht ik niet ![]() En ik vond mezelf meer Mellow ![]() En vond ik Rave leuker.. In '97 was ik op vakantie in de VS, toen had ik crème de la creme Nike Air gekocht ![]() Niemand heeft ze hier ooit in NL gehad (behalve ik dan).. Zo true was ik ![]()
|
![]() |
waar slaat dat nou weer op??? met je verkoopmedewerkster...ja daar leer ik voor ja......kan dat niet dan he op je 16de??? sorry hoor maar ik vin jullie errrrruugggg zielig hier
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() offuh ist ni zo bedoeld??? ![]() ![]() hoi E
||
Citaat:
Eej Div@ Je MoT gwOon Juhselluf BlijVeN! ![]() |
![]() |
|
Ik had geloof ik in 95 een half kaal geschoren kop, mocht van mijn moeder niet helemaal kaal dus deed ik maar zo'n potje, tjeez wat zag dat eruit.
![]() Verder had ik altijd Nike Air Max aan, dit is erin bleven zitten tot me 15de en toen ben ik over gegaan op de kleding van tegenwoordig, van die trance kleertjes en dat is nog steeds me mode. ![]() Maar mocht er ooit weer een gabber periode komen, ik haal me nike air maxjes weer uit de kast en hak weer fijn mee, behalve dan me kapsel! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||