Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2003, 21:13
Nyawa
Niet zo heel vaak maar af en toe wel, inderdaad ook anti-homoseksueel gezeur (ik bedoel: mensen, kijk toch eens wat verder dan je eigen wereld, dit zijn toch geen Middeleeuwen meer?) , en als mijn vader weer uren zitten klungelen met kleingeld dat hij niet kan vinden en na toch maar een briefje van 10 op de toonbank te hebben gelegd de winkel verlaat met boze blikken van de ongeduldige mensen achter zich, of eeuwen zit te mompelen en te stamelen in een winkel in plaats van gewoon 'Dank u wel, prettig weekend' te zeggen.
Sja, maar verder niet eigenlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2003, 16:43
Optima
Optima is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 17-09-2003 @ 18:21:
Meid, over nog geen 20 jaar ben je even oud en dan denk je er anders over.
dat zou suggereren dat mijn ouders 38 zijn.....
doe daar 20 jaar bij en je hebt het bij het juiste eind
Oud 20-09-2003, 09:01
WolterB
WolterB is offline
bijna nooit
Oud 20-09-2003, 09:05
El Kim
El Kim is offline
Ja, ontzettend veel, mn moeder is overspannen en die maakt overal enorme problemen van!!!! ik trek me alleen steeds minder van haar gezeik aan
Oud 20-09-2003, 12:47
Angel
Angel is offline
vaak genoeg
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 12:51
Verwijderd
Irriteer me mateloos aan me ouders, vooral aan me moeder, ik moet ze echt niet vaak zien, want dan is het constant ruzie.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 12:59
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Op zich niet zo heel vaak, want ik zie ze, als het niet tegen zit, maar 1 weekend in drie weken. Maar als je dan thuis komt en je bent heel erg uitgeput dan beginnen ze toch altijd te zeuren *arg*
Oud 23-09-2003, 08:33
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 17-09-2003 @ 17:32:
Mijn ouders zijn net bedienden voor mij ik hoef maar even te zeggen wil je 4 broodjes klaarmaken doen ze het ook nog
Heb ik ook een beetje:
> Jongen, heb je nog honger?
< Ja, maar maak het zelf wel.
> Ow nee hoeft niet hoor, ik doe het wel
< Nee ma hoeft niet!

Natuurlijk lief van ze dat ze het wil doen maar ik wil me niet voordoen als een verwende gast. Ben 20, kan zelf ook wel een broodje smeren of zo.
Oud 23-09-2003, 08:56
SuperSanne
SuperSanne is offline
Ik probeer mijn ouders, er al ongeveer een miljoen jaar van te overtuigen dat ik in maart 18 word en dus wel:

- zelf aan m'n meidicijnen kan denken
- zelf eraan kan denken mijn raam dicht te doen als het gaat regenen
- mijn huiswerk te doen
- mijn kleren in de wasmand te gooien
- te eten ("sanne, vergeet je niet te eten?" "ik ben aan kauwen!!!" "niet praten met je mond vol")
- mijn bibliotheekboeken in te leveren
- geld mee te nemen als ik naar de stad ga
- zelf mijn playstation2 op de tv aan te sluiten ("nee pap, het lukt ECHT wel!!!")
- en nog veel meer

Verder zou het fijn zijn als ze me ook op andere gebieden wat volwassener zouden behandelen. Ik hoef niet meteen een kopie van de autosleutels, maar als ze me een reden zouden geven als ze me iets verbieden, en als ze me zo nu en dan laten uitpraten, en in discussie niet zouden gaan dreigen met "een pak voor je billen" (geen geintje, een variant hierop is "een slof naar je hoofd"), dan zou dat al een hoop schelen . Hoe dan ook: ik heb het volgende bedacht: zij behandelen me alleen volwassen als zij daar zin in hebben??? Mooi. Dan gedraag ik me alleen volwassen als IK daar zin in heb!
Oud 23-09-2003, 09:02
Verwijderd
Ja Ik hou niet van mensen die dom doen, niet naar me luisteren en mensen zonder een geheugen dat werkt (met als gevolg dat ik elke dag hetzelfde verhaaltje mag doen)

Dus ja Dan wil je je wel eens ergeren
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 08:13
Vandal
Vandal is offline
Soms erger ik me kapot en denk ik flikker toch n end op! En soms gaat het perfect en leven we lang in harmonie
Oud 25-09-2003, 07:37
checko
checko is offline
Citaat:
******** schreef op 23-09-2003 @ 10:02:
Ja Ik hou niet van mensen die dom doen, niet naar me luisteren en mensen zonder een geheugen dat werkt (met als gevolg dat ik elke dag hetzelfde verhaaltje mag doen)

Dus ja Dan wil je je wel eens ergeren

1 kleine toevoeging om het stukje compleet te maken: en dan met name aan m'n moeder...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 09:37
Susanne
Susanne is offline
Ik doe niet meer aan ergeren, dat heeft toch geen nut, helemaal niet bij m'n paps. Hij denkt over veel kleine dingetjes anders dan ik. Hij vindt bijvoorbeeld jammer en zonde om dure sieraden om te doen naar school, ik vind dat juist leuk en verzorgend staan.. Meestal zoeken we dan gewoon een middenweg. Ik heb die periode van met de deurenslaan en puberachtig doen al gehad.
Reageren

Regels voor berichten