Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2003, 10:51
*mystery*
*mystery* is offline
Ik ben nu tien maanden samen met mijn vriend en we zijn echt nog helemaal verliefd op elkaar!!! ik ben nog nooit zo lang achter elkaar verliefd geweest!!! Het voelt heerlijk om bij hem te zijn. mijn moeder heeft al voorspeld dat we gaan trouwen (hoopt ze ook, want hij is echt de perfecte schoonzoon) en ik hoop het ook. We hebben allebei het gevoel dat we nooit meer uit elkaar gaan.
We zien elkaar bijna elke dag en de momenten dat ik niet bij hem ben mis ik hem echt. Het liefst ben ik elk moment van de dag bij hem. ik weet natuurlijk wel dat dit niet kan, maar af en toe maak ik het mezelf echt moeilijk door hem altijd zo te missen...
ik heb net m'n school afgemaakt, en al m'n vriendinnen zijn een andere opleiding gaan doen, dus die zie ik niet zo vaak meer. maar wat kan ik er tegen doen dat ik hem niet zo mis?
Oud 01-09-2003, 10:59
Verwijderd
Ga iets anders doen waar je al je aandacht voor nodig hebt.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 11:04
*mystery*
*mystery* is offline
ja, daar dacht ik dus ook aan. en ik heb een vrij zware studie, maar zelf als ik aan het studeren ben dan denk ik: mhm... over een paar uur zie ik remi weer...
en ik kan heel goed studeren met hem in mijn achterhoofd, dus dat is het probleem niet. maar zelfs tijdens het studeren mis ik hem dus...
Oud 01-09-2003, 12:10
Verwijderd
Citaat:
*mystery* schreef op 01-09-2003 @ 12:04:
ja, daar dacht ik dus ook aan. en ik heb een vrij zware studie, maar zelf als ik aan het studeren ben dan denk ik: mhm... over een paar uur zie ik remi weer...
en ik kan heel goed studeren met hem in mijn achterhoofd, dus dat is het probleem niet. maar zelfs tijdens het studeren mis ik hem dus...
Zo af en toe aan hem denken tijdens het studeren is toch niet erg? Zolang je maar niet gaat dagdromen en dus niets meer doet..

Het enige andere wat je kan doen, is niet meer verliefd zijn. Maar dat vind ik niet zo'n goede oplossing.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 13:10
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
*mystery* schreef op 01-09-2003 @ 11:51:
maar wat kan ik er tegen doen dat ik hem niet zo mis?
Weet je wel HEEL erg zeker dat hij je net zo veel mist? Sorry, maar ik vind dit een beetje ongezond klinken. Ik zou compleet gek worden als ik op een dergelijke manier 'gestalked' zou worden.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 13:34
Verwijderd
Zorgen dat je genoeg te doen hebt en je proberen op andere dingen te 'storten'.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 13:45
Anijs
Anijs is offline
Ik wil ook altijd bij mijn vriendje zijn, en als ik niets te doen heb dan mis ik hem echt verschrikkelijk en dan ga ik me ook vanzelf kut voelen. Echt helemaal geen fijn gevoel.. Maar als ik wel iets te doen heb dan mis ik hem niet zo erg, dan heb ik dus afleiding.. Dus ik denk gewoon dat je afleiding moet zoeken..! Suc6
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 17:07
WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
Chimera schreef op 01-09-2003 @ 14:10:
Weet je wel HEEL erg zeker dat hij je net zo veel mist? Sorry, maar ik vind dit een beetje ongezond klinken. Ik zou compleet gek worden als ik op een dergelijke manier 'gestalked' zou worden.
Mmm, als ik zou kunnen zou ik ook 24/7 bij mijn vriendin willen zijn... Maar ik heb me er al bij neergelegd dat dat niet kan, en nu gedraag ik me dus wat meer als een "normaal" mens dan aan het begin van onze relatie....
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 18:28
Verwijderd
haha, remi wat een eer, een naamgenoot
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 20:22
AnneCath
AnneCath is offline
Ik ken het helemaal!! Ik heb precies het zelfde ik wil het niet maar het gebeurd gewoon kan er ook om gaan huilen. Zo gehecht...
Zin om te mailen? Annecath3000@hotmail.com

Hoop snel wat van je te horen.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 20:58
suikerprinses
suikerprinses is offline
Had ik ook... Was volgens mij ook niet helemaal normaal... Maar was zo onwijs verliefd, en hij had het ook... Totdat ie op vakantie ging, maar das een lang verhaal...

Wil nu de jongen waarop ik verliefd ben heel vaak zien.. Weet alleen niet of het wederzijds is, dus een beetje moeilijkere situatie...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 22:41
Verwijderd
neem een vriendje die in het buitenland zit dan went het vanzelf (heb hem inmiddels al 1,5 maand niet gezien maar hij komt gelukkig over 2 weken een weekje terug)

wat idd helpt is afleiding:
ik ben net begonnen met klimmen en het is best wel een spannende sport. je hangt aan een touwtje en één fout kan fataal zijn. Hierdoor ben ik dus helemaal geconcentreerd op klimmen en denk ik niet/nauwelijks aan hem

school is ook een goede afleiding.

en geniet gewoon heel erg van de momenten dat je bij elkaar bent. geef hem een extra knuffel om op te teren en denk pos --> het duurt nog maar een paar uur en dan zie ik hem alweer ipv het duurt nog zo lang voordat ik hem zie
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 22:59
Vage Harry
Vage Harry is offline
Bedenk hoe stom je hem gaat vinden als jullie 50 jaar getrouwd zijn en 24 uur per dag op elkaars lip zitten...dus geniet van de momenten dat je zonder hem bent, nu het nog kan.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 08:15
Soezen
Soezen is offline
Ik mis mijn vriend ook heel vaak en heel snel. Dat nu de school weer begint is alleen maar beter, want dan heb ik daar dan weer aandacht voor. Na een lange vakantie zoals de zomervakantie heeft iedereen denk ik wel een beetje heimwee naar gewoon thuis zitten met vriendje..
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 08:53
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
OP 17 JARIGE LEEFTIJD JE ECHTGENOOT AL KENNEN?

VEEL PLEZIER ERMEE!!

JE MISTTE HET ECHTE LEVEN!!

FOOIJDONK

PS. LIEF ZIJNN
Oud 02-09-2003, 08:56
TAFKAB
TAFKAB is offline
elkaar elke dag zien is niet goed voor je relatie hoor
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 09:53
Loezzel
Loezzel is offline
Ik kan me zo ergeren aan sommige reacties hier. Het is heel gezond om je vriend te missen als je niet bij hem bent, de een heeft dat wat meer dan de ander. Maar wat ik bijvoorbeeld niet snap is: als je iemand mist, stalk je hem toch niet meteen? Slaat werkelijk nergens op.
Als ik niet bij mijn vriend ben, mis ik hem ook. Ik zou het liefst 24/7 bij hem willen zijn, dat wil iedereen denk ik zo als je verliefd bent. Maar als ik hem niet zie, betekent dat niet dat ik hem ga overladen met smsjes en mailtjes en weet ik veel wat allemaal. En dat betekent niet dat ik hem niet mis!
Dus meid, je kunt er niet veel aan doen. Zolang het missen van je vriend je school ed niet belemmert, is er niks aan de hand en kun je maar blij zijn dat je zo'n lieve vriend hebt waar jij helemaal voor wil gaan!
Oud 03-09-2003, 13:47
Imke_BF
Imke_BF is offline
Ik had het zelfde probleem, nu is het uit sinds gisteren. Deels doordat ik volgens hem te jaloers was maar ook omdat hij vond dat we elkaar te vaak zagen (iedere dag)... Ik ben nog steeds verliefd, het enige wat ik wil is bij hem zijn...
Oud 04-09-2003, 08:59
Verwijderd
Citaat:
*mystery* schreef op 01-09-2003 @ 11:51:
Het liefst ben ik elk moment van de dag bij hem
Ik heb dat net zo.. Ik heb nu 9 maanden met mijn vriend en ik hou ook ontzettend veel van hem en wil gewoon altijd bij hem zijn!! Maar ja dat kan gewoon niet, want hij zit nog op school en ik werk overdag. Gelukkig zien wij elkaar wel elke avond.. nou ja 1 dag in de week niet. En in het weekend slaap ik bij hem. Over een maand zien we elkaar zeker weten elke dag, want we gaan samenwonen!

En wat TAFKAB zegt is niet altijd waar hoor.. ik MOET mijn vriend gewoon elke dag zien en zo leer je elkaar nog beter kennen, want als je later gaat samenwonen zie je elkaar ook elke dag, dus dan heb je alvast een oefening. Zo weet je of je het met elkaar uithoudt..
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 10:35
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik herken je verhaal... Het liefst zou ik hem ook bijna iedere dag zien. Dat is een hele tijd ook gebeurd, zeker in de vakantie, toen zagen we elkaar iedere dag. Af en toe heb ik wel eens een dagje dat ik graag iets voor mezelf doe, maar meestal vind ik het ontzettend fijn om hem eventjes te zien of te spreken, al is het maar een paar minuutjes...
maar helaas zijn mijn ouders het daar niet zo mee eens. Zij vinden -en misschien ook wel terecht- dat we elkaar niet iedere dag mogen zien. Dus nu ben ik aan het bedenken hoe ik iedereen zoveel mogelijk tevreden kan houden...
Wat je eraan kan doen om hem minder te missen? Ik weet het niet... Zorg dat je bezig bent, of denk aan de leuke dingen met hem, verder zou ik het ook niet weten...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 11:55
rsieswerda
rsieswerda is offline
ik snap t nie zo goed, mijn vriendin wil me t liefst ook elke dag zien, maar ik haar niet... dat komt misschien ook omdat ik gezien hoe het bij 2 vrienden van mij is gelopen... die gingen teveel met hun vriendin om en verloren toen hun vrienden.

Ik heb ook nog zoiets van, ik wil me vrienden ongeveer evenveel zien als haar en als ze daar niet mee kan leven, naja, dan is t bij wijze van uit.
Ik heb gewoon vrijheid nodig en als ik t een btje snap hebben de meeste jongens dat ook en meisjes zijn op de een of andere manier veel afhankelijker lijkt wel.
Oud 04-09-2003, 12:01
checko
checko is offline
ik wil altijd bij haar zijn...........
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 01-09-2003 @ 14:10:
sorry maar ik precies hetzelfde en mn vriendje vrind al die aandacht heerlijk.. ik word soms gek van alle aandacht die hij mij gaaft. kus suus
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 14:17
AtHell
AtHell is offline
Ik lach me écht kapot als jij over een aantal maanden een topic opent waarin je vertelt dat hij vreemd is gegaan.
Oud 05-09-2003, 14:22
Angeles
Angeles is offline
Probeer gewoon afleiding te zoeken, misschien is dat moeilijk, maar het is voor jezelf echt beter als je ook jezelf een beetje kunt vermaken en je niet zo afhankelijk van hem bent.

Maak je er verder niet zo druk om. Je bent niet abnormaal of een stalker als je je vriend graag vaak om je heen wil hebben en hem mist als hij er niet is, voor jezelf is het alleen beter om te proberen je daar toch overheen te zetten en af en toe andere dingen te doen. Denk gewoon: ik zie hem morgen weer, dat is hartstikke leuk, daar kan ik me op verheugen, dan heb ik vandaag tijd om dit en dat te doen.

En doe jezelf een plezier en probeer het contact met je vriendinnen toch een beetje te onderhouden en misschien ook wat nieuwe mensen te vinden om mee om te gaan. Nu denk je misschien dat je niemand nodig hebt naast je vriend, maar vriendschappen zijn heel belangrijk, ook al heb je nog zo'n goede relatie.
Oud 05-09-2003, 16:52
MM2
MM2 is offline
dit is echt net een comedy hoek voor me

Trouwen? En je moeder vind dat ook? Geen smiley die hier aan zijn recht kan komen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 11:33
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 02-09-2003 @ 09:53:
OP 17 JARIGE LEEFTIJD JE ECHTGENOOT AL KENNEN?

VEEL PLEZIER ERMEE!!

JE MISTTE HET ECHTE LEVEN!!

FOOIJDONK

PS. LIEF ZIJNN
kijk, je kan op je zeventiende iemand leren kennen met wie je ontzettend blij bent, je bent gelukkig en hebt de tijd van je leven. zo iemand kom je nooit meer tegen. en dan maak je het uit omdat je "vrij" wilt zijn. omdat je, zoals jij zegt, het echte leven mist. Dan ben je dertig. je bent alleen zoals jij dan bent en slaat jezelf keihard voor je kop dat je toen degene hebt laten lopen die echt van jou hield. en jij van hem/haar.
Is dat beter? ik ben nu hartstikke gelukkig met hem, waarom ga jij daarover oordelen?
Oud 07-09-2003, 11:35
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 02-09-2003 @ 10:53:
Ik kan me zo ergeren aan sommige reacties hier. Het is heel gezond om je vriend te missen als je niet bij hem bent, de een heeft dat wat meer dan de ander. Maar wat ik bijvoorbeeld niet snap is: als je iemand mist, stalk je hem toch niet meteen? Slaat werkelijk nergens op.
Als ik niet bij mijn vriend ben, mis ik hem ook. Ik zou het liefst 24/7 bij hem willen zijn, dat wil iedereen denk ik zo als je verliefd bent. Maar als ik hem niet zie, betekent dat niet dat ik hem ga overladen met smsjes en mailtjes en weet ik veel wat allemaal. En dat betekent niet dat ik hem niet mis!
Dus meid, je kunt er niet veel aan doen. Zolang het missen van je vriend je school ed niet belemmert, is er niks aan de hand en kun je maar blij zijn dat je zo'n lieve vriend hebt waar jij helemaal voor wil gaan!
kijk, jij begrijpt het tenminste...
Oud 07-09-2003, 11:41
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
AtHell schreef op 05-09-2003 @ 15:17:
Ik lach me écht kapot als jij over een aantal maanden een topic opent waarin je vertelt dat hij vreemd is gegaan.
WAAR SLAAT DAT NOU WEER OP??????????????

ik ben heeeeeeeeeeeel gelukkig met mijn vriend, en hij met mij. Als iemand vreemd gaat is er iets niet goed in de relatie. en in onze relatie is alles goed!!! daarnaast heeft hij helemaal geen tijd om vreemd te gaan, want hij wil ZELF (ja, je hoort het goed, hij komt uit zichzelf naar mij toe) bij mij zijn. elk vrije moment dat hij heeft. en dat is zo'n paar uur per dag

Maar, door mijn studie heb ik maar twee dagen per week les, ben vijf dagen dus vrij (moet wel 40 uur per week studeren, dus niet denken dat het makkelijk is), maar dan mis ik hem gewoon. Ik wil gewoon altijd zijn armen om me heen voelen en altijd in zijn armen slapen....
Oud 23-09-2003, 14:02
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Hoe herkenbaar meissie!

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=602394
Oud 23-09-2003, 15:54
Punkygirl
Punkygirl is offline
*herkenning*

zelfde hier alleen ben nog bezig met mn opleiding dius dat leid nog wel wat af gelukkig.
Reageren

Regels voor berichten