| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
heb erase en soul surviver al zo'n 2 jaar in bezit.... edit: sorry ff niet goed begrepen wat je precies zei
Laatst gewijzigd op 09-10-2003 om 16:26. |
||
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Da's zo'n gave cd! (ben jij trouwens Ruud van ZwareMetalen?)
|
|
|
|
Ik ken alleen Total Eclipse (Demo uit 1999). Ook erg gaaf. Ik moet Terror Propaganda maar eens uit gaan proberen.
Heb je de demo zelf? Zo ja, is dat wat? Terror Propaganda (en Total Soul Rape) zijn iig erg goed. Ik ben idd Ruud van ZM, je zag het zeker aan het lijstje CD's? : ) Onder andere ja, en aan de site in beide sigs
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
ik heb niet gelezen of er al iets verkocht is of wat dan ook. Ik ben iig geinteresseerd in
Alice in Chains - Dirt Nirvana - From the Muddy Banks of the Wiskah Silverchair - Freak Show ik heb je op msn toegevoegd.. ik ben ik@iskwijtgeraakt.nl, ICQ 62516674 ik ben hier niet zo regelmatig, dus add of mail me even als je nog iets hebt
|
|
||
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 04-11-2003 om 19:32. |
||
|
|
|
|
Kinky sessions... is dat pr0n? Zo ja, jammer dat het DVD is, als het een videootje was wilde ik het best kopen voor 2,50
![]() Je hebt ik elk geval pm en mail over Satyricon - Megiddo! Groet, Kevin
|
|
|
|
Ja ik heb je mail ontvangen, en ook al teruggemaild. Prima dat je de cd morgen op de bus doet, aangezien ik pas net thuis ben en de brievenbussen al over een half uurtje geleegd worden ga ik het denk ik vandaag niet meer redden. Maar morgen ben ik vroeg thuis, dan fiks ik het dan wel!
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Muziek |
Voor gitaarfans ! mcoenen | 18 | 18-08-2005 00:12 | |