Advertentie | |
|
![]() |
|
vet mooi! En ik vind rtouwens niet dat je meer metaforen en die shit moet gebruiken want dan snapt de normale nederlander er niets meer van! Vooral omdat dit nou niet echt een gedicht is dat (denk ik) voor mensen bedoelt is die veel van gedichten afweten.
Maar eindelijk eens een gedicht dat ik begrijp. Ik vind het zeer mooi ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tja, meningen verschillen. Ik houd meer van die gedichtjes, die je doen verwonderen en echt doen nadenken(waarbij je veel vraagtekens zet en naar de betekenis zoekt).
|
Je gaat inderdaad vooruit. Iets meer variatie in woordkeus(iets minder vaak het woordje eenzaam in je gedicht) en vergelijk je gevoel met iets, een beeldspraak maakt het vaak iets mysterieuzer. Zelf hou ik ook niet zo van die gedichten waar je je hoofd op breekt, maar ik houd wel van een beetje diepgang.
|
*pikt traantje weg*
dank jullie wel ![]() schrijf ik eindelijk es een goede... komt er weer iemand met de opmerking: "minder eenzaam" No offense, maar het nummer heet Eenzaam... dus daarom ![]() Maar het maakt allemaal niet uit... heb al weer 2,5 uur aan een andere gewerkt die over 3 minuten op de site staat ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
je inhoud is mooi maar wat makkelijk, op zich vind ik het allemaal een beetje te sinterklaarachtig geschreven, een beetje te simpel. Het steeds terugkomende wat ben je eenzaam vind ik ook wat vervelend, zou er een paar veranderen door woorden die hetzelfde betekenen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Studenten en eenzaamheid Student22 | 22 | 17-09-2014 11:04 | |
Psychologie |
Eenzaam zijn OnderOns | 0 | 11-09-2014 10:11 | |
Psychologie |
ben jij wel eens eenzaam??? Verwijderd | 84 | 20-01-2004 13:12 | |
Psychologie |
Gevoel van eenzaamheid terwijl je eigenlijk niet eenzaam bent wissie | 9 | 01-09-2003 19:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Een strijd vol eenzaamheid Green Day | 2 | 27-12-2002 14:08 | |
Verhalen & Gedichten |
[betoog] Eenzaamheid Ieke | 0 | 29-11-2002 14:56 |