Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb zelf ook van nature een soort afkeer van populaire mensen... maar er zijn genoeg coole gasten onder hen! ![]() maar het probleem bij zo'n topic is dat er heel veel eigenschappen genoemd worden die ten eerste heel subjectief zijn en die we bovendien vrijwel allemaal wel een beetje bezitten.. onzin-praat van mij ![]() ![]() ben ik nu zo'n betweter?? ![]() |
![]() |
|
- Bijdehandte types, bijv. als je even geen goedemorgen zegt en dan als reactie krijgt"WIJ ZEGGEN ALTIJD GOEDEMORGEN!" omg.. daar heb ik toch zo'n schijthekel aan
- Sletjes; HEeHeHZzZ MiJn NaAm Iz PrisCilla "Tha GanGsta" ik Izz 13 jaren OuD en MiJn HobBieS ZiJn ZoEneN en FliRtEn En Ik Heb eEn LiEv VrieNdjUhH van 23 - Domme, dorpse, plompe boeren (er zijn ook coole boeren ![]() - Mensen die denken dat ze alles beter weten - Arrogante types - Mensen die altijd lopen te zingen en te blazen en te trompetteren en in zichzelf te praten - Mensen die geen respect hebben voor wat ik doe (Oh systeembeheerder? ben ik effe blij dat ik dat niet ben) - Mensen die zich niet aan hun belofte houden of die belofte eindeloos uitstellen - Mensen die je minderwaardig behandelen - Jopi Popi's - Rokende meisjes. Sorry.. Vind het niks. Wat hier verder in dit topic is genoemd |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mensen die ergens heilig van overtuigd zijn zonder te weten waaróm ze die mening of dat standpunt toegedaan zijn. M.a.w. mensen die blindvaren op gevoel en nog nooit van argumentatie en redenatie hebben gehoord.
Mensen die niet normaal kunnen spellen (m.u.v. dyslectici) en die indien ze daarop aangesproken worden antwoorden 'dat maakt toch niet uit, het gaat erom dat je het kunt lezen'. Domme mensen in het algemeen, hoewel dat eigenlijk lullig is. Je kiest er namelijk niet zelf voor om dom te zijn |
![]() |
|
- arrogante mensen die iedereen afkraken en alleen zichzelf de moeite waard vinden
- mensen die zichzelf optrekken over de rug van anderen - mensen die liegen - kortzichtige mensen - mensen die over werkelijk alles negatief zijn oh wat erg.. ik dacht dat ik best een sociaal mens was ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik heb ook een hekel aan a-technische mensen die niet de moeite willen doen om ook maar iets technisch te doen.
Dus als de douchknop kapot is, moet ik t gaan repareren anders gebeurt t toch nooit want de rest is a-technisch en probeert t niet eens. Kijk, een vriendin van me is a-technisch, maar toch probeerde ze op z'n minst een gat in de muur te boren met een zware klopboor, bv. Dat vind ik ![]() ![]() ![]() En ook aan mensen die totaal niet weten wat hygienisch werken is. Ik ben absoluut geen poetsfriemel (mijn kamer is een rotzooi) en stof is ook iets waar ik familiair mee ben. Maar om de keuken maar slechts in 5 maanden te poetsen terwijl afgesproken is dat diegene die dat zou doen ervoor zou zorgen dat de keuken gewoon netjes en hygienisch blijft (taken zijn verdeeld bij ons). BAH. Gevolg: ik zonder me af van deze nietsnutten (het is eigenlijk maar eentje, maar er zijn vast meer mensen zoals zij) ![]()
|
Van die hardcore honden die hier de straat in komen rijden met hun auto met een stereo installatie waar je u tegen zegt.. het trilt er hier boven gewoon van en ik hoor m'n muziek amper nog... zulke lui mogen van mij dus een mooie ronde kogel
![]()
|
Van die arrogante types die alleen maar zeiken als hun iets niet aanstaan (vaak om kleine dingetjes). In plaats dat het even normaal gezegd kan worden moet het meteen met een hoop kabaal gebeuren
![]() Er loopt er zo eentje rond op m'n werk ik kan em wel schieten. verder heb ik een hekel aan type's die tegen je aan hangen. en mensen die te veel ouwehoeren en je niet uit laten praten als je zelf wat wil zeggen |
![]() |
|
Verwijderd
|
- Oudere mensen in de bus. Er is plek zat maar ze willen op jouw plek zitten.
- Die vreselijke jong die denken dat ze stoer zijn omdat ze een zeer grof en onverstaanbaar vocabularium hebben. "Eej swa! We gaan die kankerhuppeldepup dissen!" - Dan die jongetjes die denken dat ik een Marokkaanse ben en me ook zo behandelen. ![]() - Mensen die in het openbaar een luid gesprek voeren. Ik wil niet weten dat je morgen naar tante Bep gaat om de koekjestrommel op te halen. - Oudere mensen die vinden dat ik mijn leven anders moet leiden en dat tot in de eewigheid blijven herhalen. - Mensen die oude koeien uit de sloot halen. "2 jaar geleden deed jij dit en dat." Ja, dat is nog steeds heel boeiend en zeer relevant. - Op het laatste moment afzeggen. Toch erger ik me laatste tijd niet zoveel meer. Misschien omdat ik niet meer op onbekende mensen let. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van die mensen die al helemaal gaan flippen zodra ze zelf een PC moeten aanzetten, omdat ze bang zijn dat ze allerlei dingen verkeerd doen...kom OP mens, Windows is gemaakt voor de allergrootste kneus en is volledig in het Nederlands, PROBEER dan eens iets! |
![]() |
|||
Citaat:
Kom ik erg zelden tegen. Eerder jongeren die het vertikken om op te staan voor ouderen als er geen plaats meer is in de bus/tram/metro/trein. ![]() Citaat:
En hoe word je dan behandeld? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als ik ze dan toch voorbij fiets, krijg ik naar mijn hoofd geslingerd "Ik ga tegen jou vader zeggen!" De eerste keer is dat grappig. De 30e keer niet meer. Hetzelfde geldt voor referenties naar een hoofddoek en mijn kleding. Soms zit ik eraan te denken om een t-shirt te laten printen met de tekst: "Nee! Ik ben geen Marokkaan!" |
![]() |
||
Citaat:
![]() *is trots* Mijn kleine meid léért het wel, een beetje, heel langzaam...
||
Citaat:
|
![]() |
|
|