Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hier moet ik wel aan toevoegen, voordat linkse mensen zich beledigd voelen door mij, dat rechts net zo erg is. Het is gewoon allemaal een pot nat.
|
![]() |
En de teletubbies zijn nazi's aliens incognito: Een arische baby in de zon, een swastika windmolen, ze propaganderen condooms en in het liedje dirty knees komt 666 voor.
www.montalk.net, bij articles. Misschien moeten we het allemaal niet zo serieus nemen want de auteur schrijft: "And don't forget that Nazis were left-wing extremists themselves."
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Over TW: The most obvious observation, one the author made months ago, is that Tinky-Winky is gay. Is there something wrong with being gay? Tempus omnia revelat. Anyway, Tinky-Winky is a male character, and described so by the narrator, even though he carries a red handbag and even wore a skirt at one point. The producers of the show explained away the handbag, but not a word yet on the skirt. He is purple, and has the gay pride triangle as an antenna. Unless Tinky Winky is a doctor-bag carrying Scottsman who loves geometry, Tinky-Winky is nothing but gay. De volledige link: http://www.montalk.net/teletubbies/teletubbies.html
|
Sjongejonge Praek, maar jij bent ook lid van White Nationalist Community Strontfront.org
Wind je dus niet zo op, kinderen kunnen echt geen verband leggen tussen boerenganzen die zwarte eenden onderdrukken en Zuid-Afrika waarin de blanken, dus ook de Boeren, de negers discrimineerden... Mischien kun je het beter zien als inspiratie, en zeg nou zelf, zo slecht is dat toch niet? Jij ziet het gelijk als linkse indoctrinatie, maar ook in Sesamstraat wordt kinderen aangeleerd elkaar te helpen en groente te eten.
Laatst gewijzigd op 21-09-2003 om 15:24. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Idd, kinderen met tekenfilmpjes op jonge leeftijd aan hun verstand prutsen dat je respect moet hebben voor anderen e.d. en dat mensen als Hitler slecht zijn is inderdaad een lichte vorm van indoctrinatie. Indoctrinatie heeft echter vaak een negatieve bijklank, ook in jouw betuigingen, maar in mijn ogen is deze indoctrinatie positief.
Dit heeft verder niets met links of rechts te maken, suggereer jij soms dat mensen die rechts zijn geen respect hebben voor hun medemens en allemaal mensen als Adolf Hitler aanhangen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Suske en Wiske staat ook bol van de ideologische rommel van Willy Vandersteen...als je dat leest gaan je haren ook recht overeind staan van de rare ideeën.
Verder moet je maar eens in oude Kuifjes kijken, daar worden negers ook afgebeeld met bizar grote lippen, pikzwart met kroeshaar en allemaal oliedom. Dat was in die tijd (jaren zestig) onder veel mensen gewoon nog de heersende opvattingen. Het is een misvatting te denken dat strips en cartoons vrij zijn van ideologische symboliek. Dat is normaal. Met Alfred J. Kwak in casu is niks mis. Het is puur geschiedkunde wat daar getoond wordt. Dat jij dat nou ziet als links complot, ligt meer aan jouw afwezigheid van een leven. |
![]() |
||
Citaat:
|
Alfred is cool.
![]() Het is erg realistisch inderdaad, maar daardoor juist leuk! Met nog een wijze les op de koop toe. Maar als we dat massaal erg moeten vinden, dan weet ik er ook nog wel een paar. Zo maken Bassie en Adriaan tussen de regels door een lange neus naar alle kijkers: 'Als je dit kijkt zitten wij lekker betaald in Griekenland, Italië, Spanje, Portugal en jij lekker niehiet!' ![]() En SpongeBob is ook een boefje hoor; volgens mij moet je chronisch aan alle mogelijke soorten verdovende middelen verslaafd zijn om zo te worden als hij. ![]() En dat deze smiley, ![]() ![]() ![]() En zo keren we allemaal terug naar de basis. ![]()
||
Citaat:
(Natuurlijk heeft Groot-waterland met de hulp van alfred en zónder sonarsystheem de wedstrijd gewonnen)
|
Grappig topic, ik moet de TS wel toegeven dat kinderen wel meteen wordt aangeleerdt dat Dolf (de kraai) slecht is, dit terwijl dat helemaal neit zo hoeft te zijn. Wie weet had hij het wel beter voor met het volk waarin Alfred leefde, helaas komen we daar niet achter want voordat ze daar op in gaan is de coupe al gepleegd, dat is meestal zo.
Het grappige is dat die Koning en zijn ministers (die krokodil) die regeerde voordat Dolf aan de macht kwam wel de ouders van Alfred kapot rijden als ze naar die ene Kermis gaan die gebouwt zou worden, dus wie zegt dat die Leeuwen koning wel zo goed is? Alfred werd zelfs nog gevangen genomen in dat kasteel van de Koning, omdat hij zijn geld terug wilde die de koning geleend had. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Kijk maar naar de diverse topics van'm over die buurmeisjes van'm, en dat meisje waar hij op moest passen.. huhuh
||
.
Citaat:
Over Jommeke nog maar te zwijgen ![]() |
![]() |
|
|